2 napja cseréltem gyári MAP szenzort, mert hetente írta ki ezt a kocsi: Fehler: Ladedruckfuehler / Boost Pressure Sensor / Manifold pressure sensor, signal Code: 41AA
és olyankor gyengébb is lett a hiba kitörléséig.
Szóval 2 napja új gyári MAP szenzor, berak...........kocsi szépen megy......., majd megint bedobja ezt a hibát!
Ezekre szeretnék valami ötletelést(2009, E61 520D LCI, manuális váltó):
1. elinduláskor sokszor lefullad, mintha elmenne belőle az erő...kettesben is alacsonyabb fordulaton bedadog...például ha tolatás után indulok egyesben és még picit gurul hátra, mindíg lefullad(klímától függetlenül)
2. menet közben, ha kinyomom a kuplungot, valami pár másodpercig berázza a kasztnit..ez mi lehet?
Nekem ugyan ilyen van csak nem touring. Ez jónak tűnik amit linkeltél. ( főleg ha igaz a kilométer)
A motor nagyon jó 3.0 M57 a jóöreg. Ez már a LCI facelift -es ami a legkiforrottabb E60 és a motor vissza is van fogva jócskán.
( gondolj bele hogy ugyan ez a motor van az 535d-be 275HP-val , ez meg csak 197HP)
A váltó már a GEN2 ZF!! gyorsabban vált és nagyon takarékos. Én imádom ezt a váltót semmi baja és lehet vele jókat autózni. Csak a rendszeres olajcsere mindig meglegyen.
Touring-nál én mindig csak a futómű ( levegős) problémákat hallom...
Chiptuning téren van valakinek tapasztalata? Pro és kontra dolgok érdekelnének... 525D-m van és a fogyasztásból szeretnék faragni egy picit, az erővel így sincs problémám! :)
Sziasztok! Ismét szeretnék BMW -t venni, korábban E61 520D -m volt, három év kitérő után most ismét szeretnék egyet, egy 2007 -es automata 525D -t néztem ki, mint potencionális családi autó. :)
A segítségeteken szeretném kérni, mire érdemes figyelnem a vásárláskor a motor/váltó környékén? Eddig csak manuálisom volt, kicsit félek az automata hibalehetőségeitől, illetve nem tudom van -e ennek a motornak valami ismert nyűgje? Igyekszem visszaolvasni minél többet, de azért előre köszönöm a hasznos infókat!
A másik alternatíva az X3 2.0D lett volna, de ebben kicsit nagyobb a hely a családszámára.
Köszi a választ! Utolsó kérdés a témában, mi a tapasztalatod a 8 fokozatú váltókkal? Ott elég a hasonló szerviz intervallum? Vagy tudsz valami különlegesebb hasfájást amire figyelni kell?
Ha tényleg 80000 km után cserélnénk olajat, (és megfelelő 6 HP-s olaj is kerülne bele..) akkor valószínűleg nem menne tönkre ennyi km után a váltó. Ezt váltójavítással foglalkozó szakemberek egyöntetűen állítják. Én ebben nem vagyok szakember, de hiszek azoknak a kollégáknak, akik viszont kizárólag ezzel foglalkoznak.
Koszi Ati, kozben mar Bogusz segitett es megy a javitas! De legkozelebbre eszben tartalak titeket is! Hirtelen kellett valaki aki meg tudja nezni, es csak oda volt elerhetosegem - azt remeltem megoldodik vele a gond, igazabol nem gondoltam bele ebbe, meg nagyon szorit az ido is... Koszi mindenesetre!
Szerintetek ez mitől nyikorog és mit lehet vele csinálni? A kormánymű nemrég lett cserélve, és amúgy jól kanyarítja az autót, csak nyikorog. (Használt kormányműre természetesen)