Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szokes83 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34016

hátra azt raksz amit akarsz...

előre pedig semmit, mivel színezett gyárilag az üveg... vagyis 100%-os áteresztésűt rakhatsz... nekem is az van elől, annyiból jó, hogy nem lehet betörni az üveget és UV szűrős.

Ha külföldre mész nyaralni kocsival a határon basztatnak, meg a kinti rendőr előszeretettel.

Előzmény: Kt25D (34013)
a1hitelcentrum Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34015

Nekem a E61 a legsötétebb van ami engedélyezett jól néz ki és nem látnak be hátra

 

Előzmény: Kt25D (34012)
Kt25D Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34014

Kt25D Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34013

Jelenleg ez van rajta hátul ami gyári, de nem ér semmit viszont előre ez szerintem jó lenne ehhez kellene valami sötétebb akkor nem?

Kt25D Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34012

Szeretnék még 1 valamivel kérdést feltenni, ez pedig az üveg fólia lenne! Kinek van és milyen? Holnapra kaptam időpontot és addig gyorsan döntenem kéne, kell hátra a gyerekek miatt ez így nem állapot ki az a madár aki hátra kért rolót oldalra meg nem. Nevetséges. Szóval tisztában vagyok vele hogy előre nem lehet bár én fogok csak nem tetszik az sem ha elől nincs és az se ha hátul full fekete elől meg halványabb. Előre nem fogok feltűnően sötétet de ne legyen átlátszó az ablak. Ha meg egyszínűt akarok mindenhova akkor meg hát ul gyenge lesz az ami elől. Remélem értitek. Ezért érdekelne kinek milyen van fent és mik a tapasztalatok? Rolót is tennék fel de csak univerzálisat csak a párom szerint az piacos:D

Kt25D Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34011

Sziasztok! Ennyi volt a fogyasztásom előtte. Bevizsgálás után mondták, hogy mind a 6 porlasztóval van valami gond itt ott. Cserélték volna az alkatrészeket a porlasztóban a tűk kivételével baráti áron 100 ért de a tűk is kopottak voltak és nem garantálták volna hogy meddig lenne így jó, a tűk megint egy 100 as. Akkor talán teljes porlasztó felújításom lett volna kitudja meddig. Ja és az egr is tele volt mocsokkal az is ki lett közben tisztítva, úgyhogy ma már elvileg mehetek az autóért este. Szombaton hosszabb útra megyünk nyaralni és akkor írok majd egy fogyasztást mi jött ki. Már nagyon kíváncsi vagyok!! 

F27szerviz Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34010

Remelhetoleg mond valamit,mert en is kivancsi vagyok.

a koromtol en megpucoltam ,mikor a lancokat csereltem ki rajta.

Előzmény: szokes83 (34008)
szokes83 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34009

persze Steef-re gondoltam

Előzmény: szokes83 (34008)
szokes83 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34008

Ezt szerintem Steed tudná megmondani... de ez csak ugye egy korrekciós szám, ami bizonyos értékek között jó... na ezek mind azon belül vannak. viszont olyan elképzelhető hogy a szórásképe a csúcsnak nem volt jó, mert elkoszolódott vagy ilyesmi... de akkor meg egy tisztítással javítható nem kell cserélni...

Előzmény: F27szerviz (34007)
F27szerviz Creative Commons License 2014.07.24 0 0 34007

A 3mason kivul ezek egeszen jok nem?

most lehet roszul emlexem de a rosszak 4-5korul lennenek nem?

nekem ott mind egyforman 0,0  vagy 0,1 kozt mocorog jaro motor mellett.

Előzmény: Kt25D (34004)
richieke Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34006

A porlasztók cseréje előtt mennyi volt a fogyasztásod?

Előzmény: Kt25D (33998)
EEE60 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34005

A szívósor 150-170 e környékén purcan ki általában...

Előzmény: Kt25D (34003)
Kt25D Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34004

A Diag. ezt adta be a szervíz előtt.

Kt25D Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34003

162000 et mutat az óra. 2007.02 havi az autó és 2009 ben jött be Németországból, ekkor 2 évesen vette meg egy Magyar orvos pár és én most vettem meg tőlük nem rég. Na most a lekérés alapján 2008 ban volt valami szerviz az autón kb 50.000 km nél és 2009 ben pedig szívósor csere 90 000 km nél. Csak a Német beletett 2 év alatt durván 100 000 km ert. Hogy a Magyar pár mennyit na az jó kérdés mert nyoma nincs. De az biztos hogy pályán tehették bele mert bárki látta azt mondta mintha tényleg csak ennyi lenne benne az állapota miatt. Se a megszokott kopások még a futóműhöz nem volt nyúlva még nem is kell egy ideig. Szerintem olyan 250.000 lehet benne de ez csak az én véleményem, lehet hogy több. Még a dpf szűrő is elég jó állapotú szerintem ez is a pályát igazolja. Na meg az 5 fejes blokkoló elől, 3 hátul. De gondos voltak vele az előző tulaj bár papír nem volt róla de cseréltek ékszíjtárcsát meg rendesen kopó alkatrészeket ami látszott. Hát most már amit kellett megkapott nálam is. Végül is most már van egy szép állapotú autó ami nem csak kívülről szép hanem motorikusan is rendben van. Ha esetleg majd eladom akkor  bátran merem ajánlani és igazolni hogy mi a története. De nem adom el hiszen szeretjük és ezért költünk rá :)))...még... Az olajról. Nincs rálátásom hogy a Wallisnál milyen olajakat raknak még az autókba, biztosan gyári szürke Bmw feliratos olajat is nekem csak ennyit mondott a szerelőm hogy a legjobbat kapja amit az f10 esekbe töltenek és Németből jön és ez az az olaj amit nem bontogatnak.
Na egyet kibontott a már ott álló amúgy is olajcserés kocsinál és megmutatta hogy lássam milyen szép neon zöld , amilyennek lennie kell. Jó én ehhez nem értek :DD Megbízom benne 1000000000% ig hiszen olyan hibákat oldott meg    amilyet 4 másik szerviz soha. Pl a párom 1 esében volt egy rezgő hang 1500 as fordulatnál és se a Kwik fit be, se az Óbudai Bmw ,Monoron Bmw re szakosodott műhely gumilappal tömte ki a padlószőnyeg és a kuplungcső közötti részt és utána megint előjött. Hát ekkor  hoztak össze vele és azonnal megcsinálta. Kérdeztem mi volt? Majd elmondom ha elmúlik. Hát azóta sem rezeg és egy valamilyen cső a motortérben elvolt deformálódva az adta a hangot!! Nem akarok én itt belefolyni az olaj vitákba mert nagyon sok jó olaj van ami jó az E60 ba! Köztük ti is ajánlottatok jókat! Itt a műhelyben erre volt lehetőség jó áron és akkor már miért ne:) 

BigGyuri Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34002

Üdv Mindenkinek! M pakett-et keresek 2007.02. E60-hoz. Megköszönöm, ha valaki tud nekem ebben segíteni. 

Gy

3.d Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34001

Milyen  aut.váltó van rajta? Mikori évj. az autó? ?Km-es. ?m3 diesel motor?

Az LCI fészliftes váltó, csak akkor vált 1600-as ford.-nál, ha elveszed, visszaveszed a "gázt".   Kb. 2000-nél vált normál használatnál.Amikor a lámpánál megáll, nem vált vissza 1-es fokozatig, hanem csak 2-esig.Onnan indul.Simán viszi.A váltóolaj szűrővel együtt történő ajánlott csereperiódusa 60000Km.Nem olcsó, de megéri.Felénk olajcsere elött 7000Ft-os adalékkal futtatják a váltót, hogy fellazítsa, feloldja a lerakódásokat.A szoftveres bemérés sincs több 7000Ft-nál.Ajánlom.

Előzmény: hadam55 (33987)
szokes83 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 34000

bmw-től castrol olaj? furcsa, szerintem a gyári bmw az bmw csomagolsában van, de persze nincs a bmw-nek finomítója így valakitől veszi de a csomagolás akkor is a sajátja.

mennyi km van abban az autóban hogy 6 befecskendezőt cserélni kellett? diag-on nem látszottak annyira szarnak az értékek?!?

Előzmény: Kt25D (33998)
Kt25D Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33999

Bocs a helyesírásért a telóm folyamatosan javítgat hülyeségekre :D

Kt25D Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33998

Az f1 gumiszervízben sikeresen meghegesztették a felnim és jó áron is dolgoznak! Köszi, hogy ajánlottad. Egyébként holnap lesz kész az autom így 2 es fél hét után. Végeredményként nem csak 2 porlasztó volt rosz hanem mind a 6 ugyhogy a fél motorom új , ma már beindították és a hangja is szebb és a fogyasztásom mostmár helyre fog állni végre. Ja és a gyári bmw olaj amit irtam ma láttam meg hogy valójában nem is Bmw volt, hanem Castrol Edge Proffesional csak azert mondta hogy gyári mert ezeket szerzik most a wallisban a bmw től én értettem félre. Szóval ezt az olajat is tudom ajánlani ha valami érdeklődok mint én nemrég :))) Mindenkinek szép napokat!

szokes83 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33997

ja aszem 2005-től van d1s de persze ez nem biztos...

Előzmény: jani30d (33996)
jani30d Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33996

Köszönöm a választ. Ezekszerint a későbbi évjáratú autóknál kezdték el a d1s izzókat? 2003/12 a gyártás alvázszám szerint.. forgalmiban 2004 szerepel

Előzmény: szokes83 (33995)
szokes83 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33995

szerintem ha 2004-es és dynamic xenon akkor még d2s lesz... de ha leveszed róla a burkolatot látni fogod (ehhez nem kell kiszedni a lámpát) cseréhez viszont én ajánlom hogy szedd ki, semmi extra nincs benne 4db csavar fogja a lámpát, kettő fent a füleknél azt látod is, kettő pedig lent a lámpa tövénél amit nem kell kicsavarni teljesen hanem aszem 3 fordulat csak, mert az alól kicsúszik majd a rögzítő fül

Előzmény: jani30d (33994)
jani30d Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33994

Sziasztok!

 

Kiégett az autómban a jobb első xenon. Kanyarkövetős lámpa. Évjárata 2004. Az lenne a kérdésem, hogy ebben vajon d2s vagy d1s izzók vannak? Illetve, hogy hol tudnék ennek utánanézni, hogy melyik fajta van benne? Továbbá, hogy lámpa kivétele nélkül tudom-e cserélni? Én úgy néztem, hogy nem de hátha van valaki aki már több ilyet csinált mint én.

 

Köszönöm Jani

hadam55 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 33993

Szia! Ma rádugom diagra és megírom!

Előzmény: reb el (33989)
Lugi-001 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33992

Sziasztok!

 

A következő probléma merült fel a kocsimmal kapcsolatban. (2004. 530dA)

A tompított felkapcsolása után baloldali xenont néha hibának dobja fel, ilyen persze nem is ég. Ha nem is dobja fel hibának, a baloldali akkor is sokszor csak 5-10 másodperccel később kapcsol fel. (A színük megegyezik, tehát elvileg nincs kiégőben az izzó)

Amikor hibaként dobja fel, akkor azt szoktam csinálni, hogy leállítom a kocsit, majd újra beindítom. Ilyenkor elég gyakran az van, hogy egyik oldali xenont sem kapcsolja fel, de hibát sem dob. Csak az angel eye ég. Mi okozhatja ezt?

 

Köszi!

Sepi7979 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33991

 

 A héten a végére akarok járni,hogy mi okozhatja...majd megirom...

Neked mennyi km van benne?

Logtak a szilentek?

Mennyi volt az osszes szilent cserèje?

 

 Köszi!

Előzmény: Pavika78 (33984)
Sepi7979 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33990

 

 

 csalodott lennék a Bmw-ben,ha kicsivel több mint 100.000 km utan a futomûnek baja lenne 90%-os autopalya hasznalat mellett...a 10 éves Passatom dupla ennyi km-rel még nem produkalt ilyesmit...

 

De meglátjuk...holnap ciszem megnézetni a futómüvet...

Majd jelentkzek...

 

köszi!

Előzmény: szokes83 (33976)
reb el Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33989

diagot futtatal a kocsin? érdemes lenne megnezni milyen hibakat dobott valtora.

Előzmény: hadam55 (33987)
hadam55 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33988

+1: A navigációm (CCC, nagy navi) mostanában önálló életet kezdett élni, gondol egyet és megáll DVD read error-al.

A lemez nem karcos, ha kiveszem és visszateszem az olvasóba akkor újból tökéletesen működik (egy ideig).

Olvasó vagy lemezhiba?

 

És még ami lemaradt az előző hszből:

E60 530xd

Előzmény: hadam55 (33987)
hadam55 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 33987

Sziasztok!

 

 

Lenne pár kérdésem, ha valakinek van ötlete vagy találkozott már hasonló hibával ne tartsa magában az információt :)

 

1. Csak hatodikban 1500-as fordulatnál egyenletesen haladva rángat.

Ez mitől lehet? Wandler?

 

2. Reggelente indulás után kb 10 perccel a vizet már melegnek jelzi(fogjuk rá, hogy bemelegedett) de 110-nél még nem vált fel 6-ba, hagyja elpörögni a motort 2000ig.

Ha megállítom a motort és újra elindulok akkor már normálisan 1500-1600 körül elvált mindegyik sebességbe.

 

3. Ha megállok stoptáblánál várnom kell 1-2 másodpercet amíg visszavált 1be, ha ezt nem várom ki hanem elindulok akkor kb 3 méter után egy érezhető rántással veszi az 1-est majd hagyja elpörögni a motort 2500 környékére mire hajlandó végre felváltani.

 

 

Még a váltóolajszintet nem néztem meg...

Esetleg okozhatja a kevés olaj ezeket a hibákat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!