szerintem ha a tárcsa elmelegszik az hulladék... én még nem találkoztam olyanna, hogy a fékezéskor a rázást ne a lógó futómű okozza. Biztos vagyok benne, hogy kis lengőkar vagy a nagyban a szilented kivan.
Menet közben random időpontban, de szinte mindig előjönnek a következő hibakódok: Transmission fault (ez után hosszú pörgetés után vált csak el), servotronic failure (felkeményedő kormány), flat tire monitor
plusz világít a műszerfalon a kézifék jelző pirosan, az ABS és a kipörgésgátló...
Az esetek nagy többségében a tárcsa miatt ráz. (Gyárival is előfordulhat.)
Megoldás csere, esetleg lassaban mész. : ) Vagy M5-t veszel, annak a fékei erre a súlyra vannak tervezve.
Elég rövidebb idő alatt (pl. pályán) ilyen melegben 220-ról többször megfékezed szimpatikus utánfutós román autónepper cigány vagy kisbuszos ukrán tetvedék miatt 80-ra az autót és azonnal aktiváltad az eladdig rejtett módban lévő tenyérmasszirozó funkciót. Pöpec kis extra.
Érdeklôdnék,hogy tud e valaki valami biztosat mondani arra,hogy mi lehet a problema nagy sebességrôl valo fékezéskor fellépô kormány szitalasra...?
Az elsô kerekek ki lettek centiroztatva,szoval siman menet kozben abszolut nem raz...enyhe fekezeskor sem...csak intenziv lassitaskor,es jellemzoen nagy sebességrôl...
Elsô ötlet a fektarcsa volt...
Az auto 530D GT
115.000 km-rel.
Gyari fektarcsaval,betetek mar voltak cserelve.
Egy baratom E39-el hasonlo problemaval kicserelte a tarcsakat draga Brembo-ra,es a problemaja nem szunt meg...
Nekem futomû ellenôrzest javasolt,es a lengescsillapitokat is emlegette hibaforraskent...
A hozzaertôk segitségét kérném,akik rendszeresen szerelnek BMW-t....
Lesz egy eladó szívósorom E60 ba ha valakit érdekel. Azon kívül hogy eresztette az olajat más baj nincs vele és a pillangók is a helyén vannak! 2009 ben lett belerakva az autóban még Németországban és most lett kiszedve. Akit esetleg érdekel valamire írjon nyugodtan biztosan megegyezünk. Nem akarok szart rásózni senkire és azt sem tudom mit lehet még vele kezdeni de maximum akit érdekel ránéz. Üdv.