Elnézést kérek előre is ha megsértenélek, de nem kell ide ilyen nekem ugyis jó hantaboly.Ráadásul ezúton felkérném a többi Emesét is, hogy szerelőként az "ujjoncoknak" ajánljátok inkább Steeef-t , mert nem ismerek nála jobbat(ugyan olyat igen) szerelőt, ráadásul olyat aki hajlandó a sokszor gyerekes kérdéseitekre válaszolni(Maszi-nak már ugy is elfogyott a türelme, átváltott F10 fórumra).Legalább profitáljon valamit a fórumozásból.A kis hazánkba van még 1-2 jó szerelő, nem vitatom, de mindegyik szarik a fórumra és az itt megforduló emberek problémáira.
Kérlek benneteket legalább a fórum szempontjából fontos személyhez legyetek lojálisak tisztességesek.4 évvel ezelött ez a fórum dübörgött, találkozók voltak, jó barátságok születtek, de az egymásrafigyelés és a tisztelet kezd kiveszni a fórumból.
Majdnem, de nem a Maszi, hanem az Andràs. :-) A Maszi a màsik nagytudású profi, aki a társa, és "mellesleg" egy elismert zeneművész. Vagytok pàran akik úgy értitek a Bmw-t, ahogy a márkához illik, de sajnos nagyon kevesen ennyi autòra. Ezért fontos, hogy minél többen tudjanak rólatok, és hozzátok forduljanak. Örülök, hogy beszéltünk, remélem találkozunk egyszer! Jóéjt, és jó munkát!
Nem rá gondoltam,Őt ismerem,becsülöm,barátomnak tartom! Maszi egy korrekt ember csak ajánlani tudom,nem vagyunk egymásnak konkurencia más a fő profilunk!
Végre egy kis izgalom! Előbújt a profi is. :-) Tiszteletem!
Az illető már le..szott, hogy mit írogatok, úgyhogy visszafogom magam ígérem, csak segíteni akartam a srácnak, és a hozzád vivő linket nem vettem észre, bocs! De te is hívtad egyébként, főleg az elején, és mostanában is beszéltek néha. Az M. J. dolgozik neki, akit hívtak a Bu.Mo. -ba beugrani a nyaralásod alatt. Ők nagyra tartanak. :-)
Fel kéne hívd az illetőt, küldj valami emailcímet, ahová elküldöm a számát. A legtöbb szerelő hozzá jár. Elvileg el tud menni felprogramozatlanul is a kocsi, még ha le is enged útközben, csak nem végzi a dolgát, ezért óvatosan és jó úton. Az M0-áshoz közel van.
Rendben, köszönöm! Steeef sem éppen a szomszédban van Nekem :-).
Nem tudom, hogy a légrugó vezérlő nélkül fel tudják-e emelni a hátulját annyira, hogy mehessek vele. A szakszervízben valamit csináltak, mert miután közölték, hogy nem tudják felprogramozni kimentem megnézni és nem ült a hátulja... érdekes!
Szia! Van megoldás, de Törökbálinton, az neked nincs közel, bár relatív. Estére vagy holnapra megkérdezem a dolgot, vasárnap nincs nagyon szívem zavarni az illetőt, de megpróbálok segíteni.
jah gondoltam h nem igazán lehet csak ideiglenesen :) marad a b verzió küldetek ki és berakatom.esetleg tudnátok abban segíteni h alkatrész ügyileg kihez forduljak: bontó vagy bolt mind egy csak jó legyen!! nagyon köszönöm!! üdv
Van egy 2006-os E61-es 530xd-m. Felszerelt paripa, teljes tetőablak, kombi, M optika…
Áprilisban elszállt az első kardánom. Amíg a szerelőnél állt, beázott: feltelt a hátulja, mint egy akvárium. Elment a légrugó vezérlő. Rendeltem újat, de a BMW nem tudja felprogramozni, mert kiírta hibának a parkradar vezérlőt meg állítólag már a rádió modul is elment. Ez utóbbi már 260 eFt pluszban. Ennyit nem áldoznék már rá, lehúzósnak tartom kicsit ezt a dolgot. 1 hét múlva mennék nyaralni… Tudtok ajánlani valakit, aki reális képet ad a gépről és meg tudja csinálni? Később is hozzá hordanám a szépségemet! Köszönöm a választ előre is! Sziasztok! (Pécsi vagyok, de elviszem bárhova)
láttunk már Tip-Top tapasszal (kör alakú gumifolt) megvulkanizált légrugót, amit gumis csinált házilag, nyilván időlegesen működhet akár... Kérdezz meg egy-két ottani szervízt, hogy mennyi egy rugó,(itthon 40-50kb.) és mennyi a berakás, amihez sajnos programozni is kell kicsit, de nem horror. Ha túl drága, max. küldetsz magadnak alkatrészt itthonról. Ennyit tudsz tenni, úgyis kellhet kintre egy szervíz. :-)
nem akarok okoskodni, mindenki ugy csinálja ahogy a tapasztalatai mutatják.
Én mindig melegítek az első indulásnál (utána minimálisat) nyáron kevebbet 2perc télen nagyon mínuszban akár 3-4percet is. 80százalékben autópályázok. Pályán is óvatossan az első 10km-t max 2000 fordulat. Évi 50e km-t vezetek. Csak másodsorban a motor, első sorban a túrbó miatt melegítek. Volt olyan e91 Bmw 2l dízel amiben 5,5 évesen 280e km volt és minden gyári volt benne, még utána is bő 300e felett is, mert hasonlóan vigyáztak rá mint én. Ja és ugye turbót meg mindenki hűti...A melegítés már nam annyira evidens. De ez a magán véleményem!
e 61 kombim van. kb egy 3-4 napja kiírta a légrugó hibát a kocsi, de semmit nem hallottam, éreztem. egyszer csak tegnap reggel mikor mentem a kocsihoz látom h fekszik a földön. beindítom, kompresszor dolgozik,kocsi emelkedik, és utána hallom h sziszeg.aláfeküdtem a bal oldalánál (onnana hallottam!), és éreztem h a légrugó gumija kilukadt.onnan jön a levegő :( az a legnagyobb baj h kint vagyok svédországban és ittminden 3x os áron van. kérdésem: nem lehet valahogy külsőleg megragasztani? vagy akkor ki kell cseréljem? köszi. üdv
A termosztátra írom, hogy csak azért írtam, hogy minek a hűtővíz, poénból, mert írta valaki elötte, hogy a mai dieseleknek alig van hővesztesége stb. Egyébként az a baj sajnos, hogy sokan, köztük én is, mire beérünk a munkahelyünkre, kb addigra van bemelegedve a kocsi. Szinte fáj leállítani, és alig várom, hogy hosszabb útra mehessek. Az állandó kátyúsasolás és kerülgetés is betesz az élménynek jócskán...
Valami egynapos találkozó ha lenne a hetekben valamikor, az tényleg nem lenne rossz. Olvastam itt az előzményben, hogy volt róla szó.
Én már annak is örülök, hogy a cikket,( ami vágom, hogy télről beszél, de nyáron se árt neki) és az előzményeket elolvasva nem fog talán mindenki indítás után rögtön elindulni, pláne nem télen. Lehet, hogy 3 perc is elég, ami semmi szinte, nem idö, egy fél cigi a kocsi mellett, és természetes, hogy utána 5-7 km-ig még nem nyomni. Én is így használom. :)
Örülünk hogy ilyen lelkes vagy.Sajnos a probléma a "pongyola", nem részletes kijelentő fogalmazás miatt történt, de az élet már csak ilyen. Az ujjoncok magabiztosságát mindenhol letörik. Főleg akkor, ha fogást is találnak rajta.Ezen volt is bőven. Amit leírtál abba van igazság, csak az ídőtartam volt túlzó.Természetesen megkell tőrni az olajat, de ez nyári időszakban a garázskapu becsukása időtartalma alatt megtörténik.De hiába járatod 5percig a motort, ha utánna meg nem engeded hogy legyorsuljon egy ignis. Kb 5-7 km forgalomba történő haladás kell, hogy bemelegedjen a motor. A termosztát meg azért van, hogy a megfelelő vízhőmérsékletnél nyisson zárjon.(Elvileg még keves is, mert esetenként felmehet 95-100 fokra is.)El is fárad. Nálam 80000km-nél, mivel szinte csak városban használom. De a lényeg, hogy élvezd az autódat, mert itt a legtöbben az élményért vettünk ilyet.És kérdezz bátran.