Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

3.d Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33901

Örülünk hogy ilyen lelkes vagy.Sajnos a probléma a "pongyola", nem részletes kijelentő fogalmazás miatt történt, de az élet már csak ilyen. Az ujjoncok magabiztosságát mindenhol letörik. Főleg akkor, ha fogást is találnak rajta.Ezen volt is bőven. Amit leírtál abba van igazság, csak az ídőtartam volt túlzó.Természetesen megkell tőrni az olajat, de ez nyári időszakban a garázskapu becsukása időtartalma alatt megtörténik.De hiába járatod 5percig a motort, ha utánna meg nem engeded hogy legyorsuljon egy ignis. Kb 5-7 km forgalomba történő haladás kell, hogy bemelegedjen a motor. A termosztát meg azért van, hogy a megfelelő vízhőmérsékletnél nyisson zárjon.(Elvileg még keves is, mert esetenként felmehet 95-100 fokra is.)El is fárad. Nálam 80000km-nél, mivel szinte csak városban használom. De a lényeg, hogy élvezd az autódat, mert itt a legtöbben az élményért vettünk ilyet.És kérdezz bátran.

Előzmény: Berger30d (33880)
G.Gambino Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33900

Igen, az N55 motor turbófeltöltős, úgyhogy ez a NOx baromság csak az N53-akat érinti. Pedig mennyit filóztam azon, hogy 35i legyen-e vagy sem... Ha erről a potenciális hibaforrásról akkor tudok, akkor biztosan az utóbbi mellett döntöttem volna. Majd szólj, ha eladod mert külföldi autóbehozatalra meg az azt megelőző böngészésekre mostanában nem lesz időm. :)

Előzmény: atiTDI (33897)
Mewo Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33899

Szia, megkaptad az utolsó levelem?

Előzmény: kisatila (33894)
Mewo Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33898

Így van, itt a nagy minuszokban való indításokról beszél, az Úr pedig, aki az ellenkezőjéről van meggyőződve azt mondja, hogy mindig melegítgetni kell.

 

Én nem melegítem, csak annyit várok beindítás után, amíg bekötöm magam, fészkelődöm, majd sebességbe teszem.Nálam sosem áll  szinte mínusz fokban, tehát szerintem elég ennyit várnom hidegindítás után.

 

Ti hogy csináljátok?

Előzmény: mica-r (33895)
atiTDI Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33897

Nem tudok hozzászólni a témához, a 35i-ben nem tudok róla, hogy lenne ilyen.:) Várlak.

Előzmény: G.Gambino (33885)
3.d Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33896

Szerintem pont addig, míg az indítás utáni randa kopogó hangot elhagyja(télen).

 

Előzmény: Törölt nick (33892)
mica-r Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33895

Aránylag értelmes információkat ír, de ez kifejezetten hideg viszonyokra szól.

Előzmény: fetitaco (33889)
kisatila Creative Commons License 2014.07.12 0 0 33894

Ha esetleg te próbálkoznál vele..

http://etk.bmwsar.ru/eba_docs/6277en.pdf

Előzmény: bmw520dd (33876)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33893

"környezetvédelmi nyomás alatt is 1-2perc" 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33892

"legalább 5percíg,de télen lehet több"

 

 

 

 

 

Előzmény: Berger30d (33891)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33891

Köszi szépen fetitaco! Hát persze, hogy nincs ilyen, hogy azonnal indulás a dieselnél, még ez a környezetvédelmi nyomás alatt lévő szakcikk is 1-2 perc állást javasol. Köszönjük!

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33890

Azonnalra ugye nem egy forma 1 rajtra gondoltam,nyilván egy rövidke percet fészkelődjünk előtte.

Előzmény: Törölt nick (33887)
fetitaco Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33889

Javaslom mindenkinek mielőtt hülyeséget beszél olvasson kicsit

 

http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/?rnd=42

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33888

2.5mill.már egy ilyen felszereltségű e60 525d?nem semmi!

Előzmény: jani30d (33879)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33887

"a legjobb kocsi a világon"

 

ez nagyon nem igaz,mint ahogy az sem,h melegíteni kell!!

a túlzott állandó előmelegítésekkel (alapjáraton tizen percek) nagyon nagy kárt teszel a motorban.

azonnal indúlj el -20-ba is 1500-2000fordulat között melegítve,minél rövidebb legyen időben a dúrván káros hidegjárás.

 

mikori az 530?

Előzmény: Berger30d (33869)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33886

Kérdeztem már azoktól, akikhez ő szokta vinni az F10 35i-jét. Pl..Nem mondtak róla rosszat. Mondjuk melegíthetné azt is.

:-) 

G.Gambino Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33885

Ati,

 

Erről a NOx csapdáról tudsz vmit amit felvetettem az F10 topikban? Ugyebár Te is érintett vagy a témában. Hétfőn reggel akkor ott vagyok a cuccokért. :)

Előzmény: atiTDI (33870)
G.Gambino Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33884

Ez a hozzászólás nagyon ott volt. :D Tényleg több esély van arra, hogy megismeri Atit, mint hogy ez ne történjen meg. :))))

Előzmény: Istvan535 (33875)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33883

Hideg indítást követő rögtöni indulásról beszélek, én laikus. Akkor sok a 2000. Csak nem neked, vágom én. Hanem a hengerfalnak pl. De tényleg meghúzom magam a jövöben, ha egy profi se áll mellém azonnal!

mica-r Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33882

Tényleg látszik hogy laikus vagy. Miért káros 2000 f/min?

Előzmény: Berger30d (33880)
Mewo Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33881

Elég sok szaki van itt, hidd el, az a jó, amit ők mondanak.

 

Amikor én meghallom, hogy valaki melegíti a kocsiját egy esetleges vásárlásnál, akkor már tovább is állok.Nem jó neki, mint ahogy az sem, ha rögtön nyomod, mnt süket a csengőt.A kedvvencem az volt, amikor egy 50-es Úr kifúrta az autója hátsó kipufogó dobját 3 helyen, hogy a nedvességtől ne rohadjon ki.

 

Szerintem használd úgy a kocsidat, ahogy akarod, de a melegítgetéstől sokkal jobban kopik a motor.

 

 

Előzmény: Berger30d (33880)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33880

Bocs, hogy okoskodok, így frissen érkezőként, ( bár régi márkatárs vagyok) de kár lenne a sok drága Bmw-ért, melyekkel gyanútlan, műkedvelő, ( vagy olykor "profi") gazdái az itt olvasottak alapján hideg indítást követően azonnal elindulnának, pláne 2000ig nyomnák. A 25d pl eleve 2000 fölött vált el. Ha ezek a mai dieselek alig adnak le hőt, akkor minek a hűtővíz, ha meg egy kocsinak alapjáraton nincs kellő kenése, az baj. Remélem senki nem prolongozik... 

Higyjétek el, egy nagyon lényeges pontról van szó a kocsitok életében. Németországban megbüntetnek, ha melegítesz, annyi az autó. Ezért nem ajánlja a gyár. Plusz a szervízben és az alkatrészben érdekeltek nyakig. Én a benzines kocsimat is melegítem, jó is. És a második 530d-m is olyan, mint az álom. Nyilván mázli, de nem feltétlen. 

Mindenki hallgasson a szívére, meg a fülére. Hallod a különbséget a hideg és meleg motor közt. Melyik esik jobban? A kocsinak is. Ezek a dieselek hosszú utakra vannak kitalálva, nem sietős városi futkosásra. 

De bocs, erről ennyit, nyilván mindenki megdolgozott a kocsiáért, és úgy hajtja, ahogy neki tetszik, úgyhogy hajrá!  :-) 

 

jani30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33879

sziasztok! lassan eljön a vásárlás ideje. erről tud esetleg valaki valamit??

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_automata_m-packet-7738734

mica-r Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33878

Ha párhuzamba állítanánk, akkor azt mondanám, hogy ha beindítás után elindulsz és részterhelésen mész az autóval normálisan akkor van a versenyző bemelegítési fázisban. Ha teljes terheléssel felmész az Alpokba, akkor van a versenyző versenyben.

Előzmény: Berger30d (33873)
atiTDI Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33877

A golfot sem melegítettem sose, pedig 210 lovas volt szegény 1.9es, és az 5.5 év alatt egyszer sem kellett megbontani a motort.

Egyébként autószerelő vagyok, így meg is tudom magyarázni, hogy miért nem szükséges a melegítés.

Egyrészt sokkal jobb az olajnyomás fordulaton, így ha kis terheléssel mész, nem szakad meg a csapágyaknál az olajfilm. Másrészt a mai modern, közvetlen befecsis dízelek alig termelnek veszteséghőt, így egyáltalán nem melegszik semmi.

Előzmény: Berger30d (33871)
bmw520dd Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33876

Hello,utólagos cd tár beszéreléssel kapcsolatosan szükségem lenne infora!Ismer valaki valakit aki ezzel foglalkozik?

köszi

Istvan535 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33875

Üdv,

 

A kávét esetleg reggel ha korábban lefőzted azt melegítheted, de az autódnak arra nincs szüksége. Indítás után mielőbb indulni, üzemmeleg állapotig 2000-es fordulat fölé nem rúgni. Ezaz amire szerintem figyelni kell.

 

Ati meg nem igazán Golf-al jár, de lehet, hogy hamarabb megismered Őt mint tervezed........ Kicsit olvass utána a hozzászólásainak. 

 

Egyebekben üdv a társaságban, remélem sok élvezetes, hibamentes BMW kilométer áll előtted....... ha nem, akkor majd úgy is hívod Atit.:-)

 

Üdv: István

Előzmény: Berger30d (33873)
Mewo Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33874

Ne melegítsd, nem jó neki.Beindítod és szinte azonnal indulj el, így jobb a kenés.

Előzmény: Berger30d (33873)
Berger30d Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33873

Az anyag az anyag. Olyan mint egy sportoló, ha nem melegít, előbb utóbb lesérül, akármekkora ász. A szerelőm kért meg rá, nem 10, de 3,inkàbb 5 percig, fagyban még egy kicsit, ha jót akarok hosszútávon az autònak. A gyártó több okból nem kér erre, környezetvédelmi, és üzleti. De tényleg csak egy jótanács azoknak, akiknek ez nem túl nagy áldozat.

mica-r Creative Commons License 2014.07.11 0 0 33872

Ha van jó szerelőd, akkor kérdezd meg tőle ezt az 5-10 perces melegítést...

Sehol nem javasolják, nincs semmilyen szükség rá.

Előzmény: Berger30d (33871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!