Sziasztok,segítségre lenne szükségem,e60 navigációját cserélném,Profra és kellene aki ki és beszereli valamint programozza!Korrekt áron!Ismertek ilyen embert?
Illett volna hibát jeleznie,hiszen ilyenkor indokolatlanul megemelkedik a légtömeg(folytás hiánya miatt,no meg valamiből kitalálja a nyomáskülönbséget is!!).Még új BMW-s vagyok fejből nem tudom a rendszer felépítését,de körbenézem(én azért óvatosabban túrnám,pedig szerelő vagyok több mint 20 éve és szerintem ebben a szakmában szép lehetsz,de okos nem!Mindíg szopatnak valamivel az autógyártók!)márpedig ha sok mérnök sok pénzért azon töri a fejét,hogy szerviztechnikához kösse a szükséges javításokat hidd el sikerülni fog nekik!
Sziasztok! Nem mindig indul el a klímám. Ilyenkor nem hallom azt sem,hogy felpörögne a hűtőventim...Csak a meleg levegőt nyomja be.. Van,hogy 10-20 percel később megint beindítom az autót és akkor meg elindul... Volt már ilyen problémátok vagy mi lehet?Ma 20 perc alatt a meleg levegő fújása után kezdett el kinti levegőt nyomni,majd 1-2perc hideg,klimás levegőt nyomott majd megint kinti levegő jött....ötlet? :O
Az önjellemzésed alapján az az ember vagy, aki a saját kárából sem tanul, sőt azt gondolja magáról, hogy igazi polihisztor, illetve e mellett minőségi ember és igényes. A gond ott kezdődik, hogy ezt nem mások írják ezt rólad, hanem Te saját magadról. :) Nálam speciel az igényesség nem ott kezdődik, hogy nem szerelem ki a DPF szűrőmet, hanem ott, hogy ha minden kötél szakad veszek egy újat. Téged az sem fog meggyőzni, ha felgyullad az autód. Abból is azt a következtetést fogod levonni, hogy xar a BMW és az véletlenül sem fog eszedbe jutni, hogy Te is felelős vagy a dologban.
Veled ellentétben én úgy gondolom, hogyha a fórumon jelen lévő bármelyik szerelőhöz elvitted volna az autót a canossa járásod elején akkor nem, hogy 4 milliót nem kellett volna az autódra költened, hanem ma már talán megbízhatóan menne is. E helyett azonban hétről-hétre erodálod az E60 imázsát, mely abból ered, hogy saját magad barkácsolod.
De aki szeret szopóálarcban járni és arra használni amire kitalálták, annak úgyis hiába beszélünk. :) A magam részéről be is fejeztem ezt az értelmetlen szélmalomharcot. :)
majd steef hozzaszolasa kicsit felbuzditott,mikor is valaki kicserelte az IBS kabelt,es steef monta neki az lenne az utolso amit kicserelt volna.
erre gondoltam egyet kiszedem es megnezem mivan ha nem is rosz csak valami vegett nem uzemel.
kiszedes utan hamar rajottem a hibara!
a draga elozo gazdaja ,gondolom mikor akkut cserelt benne.gyogyoruen letepte a vezetekeket a senzorbol tobol :(
gondoltam megprobalom es vissza forrasztom a kabelt.
kicsit szikevel kikapirgaltam a muanyagot hogy legyen legalabb 2 mm forrasztasi feluletem.
sikerult is ,visszaforrasztottam a vezeteket es meleg forrasztos ragasztoval fixaltam a kabeleket.
vosszatettem,es SIKER :)
elorebb kerdeztem hogy kell akut programozni,mert a programozom hibara hivatkozva az aku menube nemlepett be. Eddig mostmar belep es lehet is akkut alogatni stb...
masik kerdesem az az hogy semmi hiba nemlehet a compiba hogy a regeneralas elkezdodjon?
Mentem egy kort kocsival,es elo adatokat lesve,lattam hogy a DPF regeneralas engedelyezve/ szukseges/ nem aktiv
4 dikbe mentem a kocsival 5 km tavolsagot 170-180km/ h sebesegel mire a DPF felmelegedett 450-480fokra.
itt mar egeti a kormot vagy nem?
a DPF regeneralas nem valtozott azt irta nem aktiv,de egyik pillanatrol a masikra a regeneralas atvaltott NEM SZUKSEGES valtozora.
hibauzenet a DPF re megszunt vagyis nincs DPF hibam most.
viszon meg fennel egy uzemanyag melegito hiba :( ami persze csak 2 napja van de fenn allo hiba.
szoval akkor regeneralodott vagy csak a jol kikormolas vegett erezte jonak most?:)
ha egy laptopba belenyulnak javitas celjabol,ott tutira tonkre tesznek tobb dolgot,mivel tobb millios berendezes kell a javitasahoz ami kb magyarorszagon csak nekunk van,illetve kissebb gepek amivel lehet valamit csinalni 5-10 embernek.
en amit csinalok a kocsin nem ganyolas tobb okbol sem.
igenyes ember vagyok,tehat olyannak kell lennie a kocsinak mint amilyennek lennie kell.
es hogy azert tisztabbal lassatok velem szembe,nekem van egy magyar nyelvu mesterszintu autodiagnosztikam,es melle egy full varialhato programozo is ami a kocsi araval vetekszik.
nem a hasamra utok par dolognal,es nem is vagyok egyszeru eset.
ha az egyszerubb megoldast valasztanam( kontarkodni akarnek) levennem DPF-et kivernem a belsejet,kiolvasnam compit ki irnam belole a DPF minden reszet gyokerestol,es veg a DPF es problemanak.
tehat abbol induljunk ki hogy minosegi ember vagyok :)