Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kt25D Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33561

F27 szervíz Írtad, hogy több motorolajat észleltél a motorban. Nem higult fel az olajad  a dpf tisztítás után? Mert akkor Cserélni kell mihamarabb.

F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33560

Hat persze,ez benne van a pakliba!

nem az en szakmam,igaz elegge korultekinto vagyok,sokat olvasgatok mi mitol es miert mukodik. :)

 nomeg itt ez a forum ahol lehet kerdezni,es neha valasz is jon ra.

ugyes embernek tartom magam,es masok is azt mondjak,en nem errol a bolygorol vagyok :)

 

plane mikor meglatak a BMW-t ripityara szedve hogy ebbol kocsi nemlesz tobbbet.

a kocsin a legtobb hiba forras az elektronika ahogy latom.

en meg ugye muszeresz vagyok,es talan megvan minden kello muszerem sok eset feltarasahoz.

ezen kivul nem titok hogy rengeteg auto vezerlot javitok sok szerviznek ebbol kifolyolag.

a mechanikus reszet nemnagyon szeretem,de szedtem mar szett automotort csavarjaira es hibatlanul osszetettem eslore,azota is mukodik :)

azert is javitom magamnak a kocsit,mert elobb utobb minden nyavajaja ismeros lesz szamomra es talan ertelmes keretek kozott fentarthato lesz szamomra.

megvettem a kocsit 4 millioert es kb ennyibe lenne mar a javitasa ha szervizbe hortam volna itt.

Előzmény: mica-r (33559)
mica-r Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33559

Hidd el, van rá esély hogy el fogsz rontani ezt-azt. 

Nem akarattal, hanem azért mert nem értesz hozzá. Valójában ez egy szakma ugyanúgy mint a Te szakmád (remélem nem mondtam újdonságot).

Előzmény: mica-r (33557)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33558

IBS bajom megoldodott.

olvasgattam errol hatha javithato valahogy stb...

majd steef hozzaszolasa kicsit felbuzditott,mikor is valaki kicserelte az IBS kabelt,es steef monta neki az lenne az utolso amit kicserelt volna.

erre gondoltam egyet kiszedem es megnezem mivan ha nem is rosz csak valami vegett nem uzemel.

kiszedes utan hamar rajottem a hibara!

a draga elozo gazdaja ,gondolom mikor akkut cserelt benne.gyogyoruen letepte a vezetekeket a senzorbol tobol :(

gondoltam megprobalom es vissza forrasztom a kabelt.

kicsit szikevel kikapirgaltam a muanyagot hogy legyen legalabb 2 mm forrasztasi feluletem.

sikerult is ,visszaforrasztottam a vezeteket es meleg forrasztos ragasztoval fixaltam a kabeleket.

vosszatettem,es SIKER :)

 

elorebb kerdeztem hogy kell akut programozni,mert a programozom hibara hivatkozva az aku menube nemlepett be. Eddig mostmar belep es lehet is akkut alogatni stb...

 

masik kerdesem az az hogy semmi hiba nemlehet a compiba hogy a regeneralas elkezdodjon?

Mentem egy kort kocsival,es elo adatokat lesve,lattam hogy a DPF regeneralas engedelyezve/ szukseges/ nem aktiv

4 dikbe mentem a kocsival 5 km tavolsagot 170-180km/ h sebesegel mire a DPF felmelegedett 450-480fokra.

itt mar egeti a kormot vagy nem?

a DPF regeneralas nem valtozott azt irta nem aktiv,de egyik pillanatrol a masikra a regeneralas atvaltott NEM SZUKSEGES valtozora.

hibauzenet a DPF re megszunt vagyis nincs DPF hibam most.

viszon meg fennel egy uzemanyag melegito hiba :( ami persze csak 2 napja van de fenn allo hiba.

 

szoval akkor regeneralodott vagy csak a jol kikormolas vegett erezte jonak most?:)

mica-r Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33557

Abból is lehet baj, ha úgy gondolod mindent meg tudsz csinálni...

Előzmény: F27szerviz (33554)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33556

Elfelejtettem kerdezni elobb.

 

akkut akarok cserelni a kocsiba napokba.

jelenleg egy 88Ah van benne ( igy vettem) nincs egy eves az akku de kicserelem ezt is fenebe.

95 vagy 100 Ah akarok bele tenni.

az akku tanitasa megy kocsi gombnyomogatassal is,vagy csak szamitogeprol tanithato?

F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33555

Epp most irtam hogy nem az egyszeru dobjuk ki belole dolog a lenyeg szamomra.

semmi baja a DPF emnek,tisztitas utan olyan mintha tok uj lenne az egesz.:)

a hiba gyokeret akarom kikuszobolni inkabb,de mivel en nem vagyok BMW szaki,nekem ido kell ameg megoldom,de megfogom oldani az tuti :)

Előzmény: *Krombi* (33553)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33554

A ketto nem ugyan az!

ha egy laptopba belenyulnak javitas celjabol,ott tutira tonkre tesznek tobb dolgot,mivel tobb millios berendezes kell a javitasahoz ami kb magyarorszagon csak nekunk van,illetve kissebb gepek amivel lehet valamit csinalni 5-10 embernek.

en amit csinalok a kocsin nem ganyolas tobb okbol sem.

igenyes ember vagyok,tehat olyannak kell lennie a kocsinak mint amilyennek lennie kell.

es hogy azert tisztabbal lassatok velem szembe,nekem van egy magyar nyelvu mesterszintu autodiagnosztikam,es melle egy full varialhato programozo is ami a kocsi araval vetekszik.

nem a hasamra utok par dolognal,es nem is vagyok egyszeru eset.

ha az egyszerubb megoldast valasztanam( kontarkodni akarnek) levennem DPF-et kivernem a belsejet,kiolvasnam compit ki irnam belole a DPF minden reszet gyokerestol,es veg a DPF es problemanak.

tehat abbol induljunk ki hogy minosegi ember vagyok :) 

Előzmény: mica-r (33552)
*Krombi* Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33553

szia,

 

 F27,

 

találtam neked egy jó megoldást DPF-re:

 

 

http://www.ebay.de/itm/DPF-Dieselpartikellfilter-Ersatzrohr-Downpipe-M57N-525D-177PS-u-530D-218PS-/321414447352?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE60|Type%3A530d&hash=item4ad5cb40f8

 

 

olcsó és a garázsban ki tudod cserélni, sőt a csőről még műbizonylat is van!!!

 

 Programozást igényel, arra figyelj oda!

 

 napi törödést viszont  ez is megkövetel magának: esténként majd törölgesd le a kormot a kocsiról....

Előzmény: F27szerviz (33551)
mica-r Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33552

Egy intim kérdés:

te mennyire örülsz, ha bevisznek hozzád javításra egy computert, vagy játékgépet, amin már egy laikus gyakorolta a forrasztást stb és nem nagyon van ép része?

Előzmény: F27szerviz (33545)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.13 0 0 33551

Nemlatom a fejem felett a gloriat,de azert kosz :DD

 

Viszont hamar igy elbeszelgetunk,szerinted kellett volna valami hibauzenetnek lennie mikor DPF nelkul kocsikaztam vagy 30 Km?

mert erdekes modom megszunt a dpf hiba egybol ahogy anelkul mentem :)

elvben ha nincs ott milyen hibat produkalna az akna mellett fekudve :D

persze tudjuk hogy ez nem igy van.

dpf elott ill mogotte semmi jelado nincs,csak a homero elotte.

lehet eszresem veszi a kocsi ha nincs rajt?

Előzmény: ati530d (33550)
ati530d Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33550

isten vagy,te vagy az első aki valamit reagált a hozzászólásomhoz,már azt hittem csak én látom amit írtam!

:DDDDDD

Előzmény: F27szerviz (33549)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33549

Igy van,sot vannak markak amik rosszabbak ennel.

belolem csak neha a mereg szol mikor erzem hogy csak szivat a kocsi :)

viszont ultem en sok fele luxus kocsiba de az E60 viszi a premet rendesen.

Előzmény: ati530d (33547)
ati530d Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33548
Előzmény: F27szerviz (33545)
ati530d Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33547

Nem kell befosni,a többi márka ugyan olyan fos alkatrészekből építkezik(lehet az a karikás vagy a csillagos vagy a v betűs német márka,de mondhatnám bármelyik japánt is),hidd el hiszen javítottunk mindből eleget és nem kis bajok vannak ott sem!(és azt sem hiszem ,hogy az összes szar nálunk fordulna meg!)BMW-t pedig szerintem nem a cammogós öregek vesznek,ergo kapja mindegyik az ívet rendesen,akkor pedig időnként be is térdel!

Előzmény: Obici (33544)
bitangpower Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33546

Ne felejtsük el hogy ebbe a fórumba ( is mint más márkák fórumába ) csak azok az emberkék írnak akiknek éppen szar az autójuk.

Erre rátesz hogy van pár ember akinek mindig szar a kocsija. Ebből csak a fórum követésével annyit lehet levonni hogy az E60 a világ legrosszabb és legdrágább autója..

Akinek meg nemfutja / nincs BMW autója külön örömmel jár ilyen helyekre élvezkedni hogy mennyire jó is az Ő  ford opel suzu stb stb elfogó vadásza pár forintért..

F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33545

Ha keves kilometerrel vettem akkor szerencsed lehet.

akie volt az en kocsim,csak fekeztette olajcsere es uzemanyag ment a kocsiba.

210e Km megvettem es csakar honapig hagyott beken.

en mindent megvalva semmi durva hibam nemvolt eddig kop kop kop kop....

le is kopogom.

engem inkabb kis dolgok szivatnak egyfolytaba.

de aszem szimplan most az szivat hogy nem egeti el a kormot a szurom es ezert van ennyi bajom most.

raadasnak eszre vettem hogy tobb olajom van a kocsiba mint amenyit en tettem bele.

alitolag ez is rezben normalis dolog.

ugy erzem ameg van valami hiba uzenet a compiba nem regeneral es bekormosodik minden.

most mindent kicserelek benne ami hiba uzenetnek dob.

 

lenne is kerdesem valakihez.

lett egy uzemanyag elomelegito hibam,de nemtalalok sehol .

esetleg valaki tudna mutatni egyet hogy mibe faj es hol lehetne megnezni?

illetve van okkuszenzor hibam is.

honnet tudom meg hogy pozitiv vagy negativ erzekelo halt meg?

ebbol ujat vegyek vagy jo a bontott is?

Előzmény: Obici (33544)
Obici Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33544

Hát srácok.... Eléggé elkeserítő ez a sok negatív megnyílvánulás az E60-okkal kapcsolatban. Én elég sokat agyaltam a Quattro es az xDrive között, de lehet ha előbb olvasom itt a forum hozzászólásokat másképpen döntök....

Na mindegy.... 3 hónapja letettem a voksom a BMW mellett, majd az idő eldönti jól tettem-e. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33543

en 3éve ki szálltam a diesel bmw-ből mert szar úgy ahogy van.Többszörös multimilliomos lett egy kimondott bmw szerelő ismerősöm 2003 óta ezekből a szarokból.

a legnagyobb üzlet.

nem kell megsértődni de komoly szevizelés mellett ,hugyos 150e km-től már minden bajuk van!soha nem 100%-os.Ja,hogy cserélni kell mindent időben?!150ezertől milliokért?!van több más tipusú autóm, amikkel 2-3-400 ezernél sem kell reszketni,tökéletesek.

benzinest kell venni ha bmw-zni akarsz

F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33542

En tenyleg vicces jo arc vagyok :)

szeretek butykolni,ez bizonyitja az is ,hogy magyarorszagon eleg neves szamitastechnikai szerviz vagyok :)

amugy rajottem,hogy engem nemszeretnek az autok :)

volt egy mercim,mindig valami nyavajaja volt,utolso javitasom utan ugydontottem eladom elegem lett belole,akinek eladtam  3 eve csak tankolt bele es olajat cserelt benne :) vagyis utoljara megjavitottam az utolso bajat.

majd vettem egy titanium X et ugyan ez volt mindig valami kis bizba.. Elromlott  utolso javitas utan eladtam egy eve azota csak tankoljak.

garantalom ha ezt eladnam. Valakinek akkora szerencseje lenne az illetonek hogy semmi baja nemlenne egy darabig :) de megtartom mert szeretem,en akarom leelni ezt a kocsit,es a leelest nem ugy ertem hogy szetganyolva szethajtani,hanem ugy hogy idejet multan eladni jo kocsikent :)

Előzmény: G.Gambino (33541)
G.Gambino Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33541

Remélem, hogy tényleg csak egy vicces arc vagy és ezek az okfejtéseid mind csak a mulatság része.

Előzmény: F27szerviz (33539)
bakula85 Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33540

Szia!

Nekem is pontosan ezt csinálta az autóm pár nappal ezelőtt és feszt szabályozot cseréltek benne azóta jó. kb.50e munkával ha gyárit rakatsz!

Előzmény: ötharmincxd (33421)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33539

jocika 535 biztos jofej lehet :)

 

nos ma ismet boldog lehetek mert megint tokeletes az auto,,,kerdes meddig,es milesz a kovetkezo szivatasa :)

hatha erdekel valakit a problemam okozija/ okozoi?

reggel megneztem ujra hibakodokat,egy ligtomegmerovel tobb hibam volt a boldogsag kedveert :)

kiszedtem,mondom megnezem hatha csak koszos lett.

Szerencsem volt mert csak koszos lett,fektisztito sokmindenre jo,ahogy ide is jo lett.

ez a dolog megoldodott jelenleg,de majd kiderul hogy tenyleg csak kosz volt e vagy doglodik.

nos mivel ereztem a kocsin 1000-1500 kozott hogy huzna szerencsetlen de megsem engedi valami,csak azert is ujra levettem DPF -et.

latszatra semmit nemlattam,persze azert hamar levettem ujra kipucoltam ismet ezen mar nemuljon.

viszont beleneztem a DPF elotti csobe ami a katalizator fele ment es elegge kormos volt.

nemtudom miert,pedig a kocsi nem fustol akarhogy is taposom neki akar uresbe is.

gondoltam egyet,en elinditom szuro nelkul,mi is lehet a baj belole? Kb semmi.:)

elinditottam kocsit jo kis v10 motorhang elojott egybol :d duborgot mint atom gazpedalra raleptem es meglepodtem mert pillanatok alatt kiforgot tiltasig.:)

na mondom en megyek vele egy kort igy es megnezem van e ero Benne.

ahogy kigurultam utcara motor hibajelzes megszunt! A motorba akkora ero lett mint meg soha!

semmi mast namhallottam csak hogy sikitottak a gumik rajta es dobalta a farat meg harmadikba is :) rogton mentem is vele egy jo 30 Km tavot vartam mikor lesz hibauzenet a szurore.

aszem kimehettem volna a vilagbol mert a kocsi konyorgott hogy soha tobbet nemker belole :)

mire vissza ertem a katalizatorbol is kijohetett a 7 eves sz..r-is mert szepen kitisztult a cso is.

azert mivel kontar nemvagyok DPF-et visszatettem es a kocsi is megy szepen,bar DPF nelkul szerintem jo 10-15 loval tobb lehetett benne :)

 

kerdesem aki ert hozza...

nem kellett volna letiltani a kocsinak? Vagy hibauzenetet dobni?

mert ez nemhogy nem dobott de meg az is eltunt amit addig dobot :)

Előzmény: G.Gambino (33538)
G.Gambino Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33538

Önbizalomhiányban nem szenvedsz az biztos. :) Néha azt érzem, hogy Te Jocika535 vagy és csak a hangulatot akarod javítani. :)

Egyébként nekem 6,5 évig megvolt az E60 és a rendszeres szervizek mellett szinte csak a kopó és forgó alkatrészeket kellett cserélnem (ezeket leszámítva az önindító, a generátor, az akksi és a gyújtógyertya trafók adták meg magukat). Azt tehát cáfolom, hogy az E60 egy felgyújtani való autó, igaz az enyém benzines volt. Szerintem a diesel sem az, csak több szakértelmet és állandó odafigyelést igényel a rendszerének a bonyolultsága miatt, ez által fogyasztási előny ide vagy oda, drágább a fenntartása. Aki ezzel nincs tisztában, az qrva nagyot fog csalódni, ha diesel E60-at vesz (a DPF szűrő csak egy a sok csalódás közül, mert a tisztítással lehet ugyan xarakodni, de az egyetlen biztos és hosszútávú megoldás a csere), ha pedig az autó előélete sem ismert, még nagyobb cumira készülhet.

 

Előzmény: F27szerviz (33531)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33537

Nekem nincs huzva a kocsim.

gyari ertekek vannak bealitva figyelmen kivul hagyva mas elemeket,ami csak jo a motornak .

egyepkent ez a kocsi egy jol csomagolt hulladek,en mar rajottem.

a baj az hogy az ember beleul es kepes megfeletkezni arrol hogy 2-3 napja leszopatta a gazdajat.:)

a latcat ellenere az hogy en magam csinalom meg,attol meg mindenbol a legjobbat kapja amit megerdemelhet.

ha szervizbe hordanam,2 hetente mehetnek vele 3 napot annyi nyavajaja van neki,pedig tuti Km van benne es minden amit cserelgetek benne gyari alkatresz.

Előzmény: koontar (33536)
koontar Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33536

...meg egy erősebb chippeltetés is biztosan jól esne még neki. A fagyi előbb vagy utóbb de biztosan visszanyal!! :-D

Előzmény: F27szerviz (33528)
F27szerviz Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33535

Inkabb semennyire sem vagyok tisztaba a reszecske szurovel :)

van eleg komoly diagnosztikai felszerelesem,megtudok nezni mindent,ha tudom mit keressek/nezzek .

 

azt elfelejtettem irni joelobb,hogy mielott ez lett volna,volt hogy elojott es par kilometer utan meg is szunt a hibajelenseg.

vagyis lovak szetszaladtak,hibajelzes hibakod nelkul,majd kis ido mulva ismet minden okes volt.

most azt nezegettem,hogy minden vacak a katalizatoron van,a reszecskeszuro elott csak egy homero van ami jonak tunik mert felmegy kozel 200 fokra .

Előzmény: mica-r (33534)
mica-r Creative Commons License 2014.06.12 0 0 33534

"Részecskeszűrő hibát ír"

ez nem hibakód meghatározás. Több hibalehetőség is van DPF-nél. Élő adatok elemzése kellene, stb.

Azért kerül majd sokba, mert nem teljesen vagy tisztában a részletekkel szerintem.

Előzmény: F27szerviz (33531)
ati530d Creative Commons License 2014.06.11 0 0 33533

530d 2004 306d2 218LE

Megint meleg volt,és megint légzsák hibám van!A hibakód 9AF4(bal első övfeszítő szakadt).Ötlet?

Másik hiba  gyújtás ráadáskor 3FD0 (légtömegmérő hibás érték),új légtömegmérő,kábelek ok.?????

 

F27szerviz Creative Commons License 2014.06.11 0 0 33532

En is ere gondoltam,csak kis megerositesre vartam hatha masnak is ez jutna az eszebe :)

Előzmény: szokes83 (33529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!