majd steef hozzaszolasa kicsit felbuzditott,mikor is valaki kicserelte az IBS kabelt,es steef monta neki az lenne az utolso amit kicserelt volna.
erre gondoltam egyet kiszedem es megnezem mivan ha nem is rosz csak valami vegett nem uzemel.
kiszedes utan hamar rajottem a hibara!
a draga elozo gazdaja ,gondolom mikor akkut cserelt benne.gyogyoruen letepte a vezetekeket a senzorbol tobol :(
gondoltam megprobalom es vissza forrasztom a kabelt.
kicsit szikevel kikapirgaltam a muanyagot hogy legyen legalabb 2 mm forrasztasi feluletem.
sikerult is ,visszaforrasztottam a vezeteket es meleg forrasztos ragasztoval fixaltam a kabeleket.
vosszatettem,es SIKER :)
elorebb kerdeztem hogy kell akut programozni,mert a programozom hibara hivatkozva az aku menube nemlepett be. Eddig mostmar belep es lehet is akkut alogatni stb...
masik kerdesem az az hogy semmi hiba nemlehet a compiba hogy a regeneralas elkezdodjon?
Mentem egy kort kocsival,es elo adatokat lesve,lattam hogy a DPF regeneralas engedelyezve/ szukseges/ nem aktiv
4 dikbe mentem a kocsival 5 km tavolsagot 170-180km/ h sebesegel mire a DPF felmelegedett 450-480fokra.
itt mar egeti a kormot vagy nem?
a DPF regeneralas nem valtozott azt irta nem aktiv,de egyik pillanatrol a masikra a regeneralas atvaltott NEM SZUKSEGES valtozora.
hibauzenet a DPF re megszunt vagyis nincs DPF hibam most.
viszon meg fennel egy uzemanyag melegito hiba :( ami persze csak 2 napja van de fenn allo hiba.
szoval akkor regeneralodott vagy csak a jol kikormolas vegett erezte jonak most?:)
ha egy laptopba belenyulnak javitas celjabol,ott tutira tonkre tesznek tobb dolgot,mivel tobb millios berendezes kell a javitasahoz ami kb magyarorszagon csak nekunk van,illetve kissebb gepek amivel lehet valamit csinalni 5-10 embernek.
en amit csinalok a kocsin nem ganyolas tobb okbol sem.
igenyes ember vagyok,tehat olyannak kell lennie a kocsinak mint amilyennek lennie kell.
es hogy azert tisztabbal lassatok velem szembe,nekem van egy magyar nyelvu mesterszintu autodiagnosztikam,es melle egy full varialhato programozo is ami a kocsi araval vetekszik.
nem a hasamra utok par dolognal,es nem is vagyok egyszeru eset.
ha az egyszerubb megoldast valasztanam( kontarkodni akarnek) levennem DPF-et kivernem a belsejet,kiolvasnam compit ki irnam belole a DPF minden reszet gyokerestol,es veg a DPF es problemanak.
tehat abbol induljunk ki hogy minosegi ember vagyok :)
te mennyire örülsz, ha bevisznek hozzád javításra egy computert, vagy játékgépet, amin már egy laikus gyakorolta a forrasztást stb és nem nagyon van ép része?
Nem kell befosni,a többi márka ugyan olyan fos alkatrészekből építkezik(lehet az a karikás vagy a csillagos vagy a v betűs német márka,de mondhatnám bármelyik japánt is),hidd el hiszen javítottunk mindből eleget és nem kis bajok vannak ott sem!(és azt sem hiszem ,hogy az összes szar nálunk fordulna meg!)BMW-t pedig szerintem nem a cammogós öregek vesznek,ergo kapja mindegyik az ívet rendesen,akkor pedig időnként be is térdel!
Ne felejtsük el hogy ebbe a fórumba ( is mint más márkák fórumába ) csak azok az emberkék írnak akiknek éppen szar az autójuk.
Erre rátesz hogy van pár ember akinek mindig szar a kocsija. Ebből csak a fórum követésével annyit lehet levonni hogy az E60 a világ legrosszabb és legdrágább autója..
Akinek meg nemfutja / nincs BMW autója külön örömmel jár ilyen helyekre élvezkedni hogy mennyire jó is az Ő ford opel suzu stb stb elfogó vadásza pár forintért..
Hát srácok.... Eléggé elkeserítő ez a sok negatív megnyílvánulás az E60-okkal kapcsolatban. Én elég sokat agyaltam a Quattro es az xDrive között, de lehet ha előbb olvasom itt a forum hozzászólásokat másképpen döntök....
Na mindegy.... 3 hónapja letettem a voksom a BMW mellett, majd az idő eldönti jól tettem-e.
en 3éve ki szálltam a diesel bmw-ből mert szar úgy ahogy van.Többszörös multimilliomos lett egy kimondott bmw szerelő ismerősöm 2003 óta ezekből a szarokból.
a legnagyobb üzlet.
nem kell megsértődni de komoly szevizelés mellett ,hugyos 150e km-től már minden bajuk van!soha nem 100%-os.Ja,hogy cserélni kell mindent időben?!150ezertől milliokért?!van több más tipusú autóm, amikkel 2-3-400 ezernél sem kell reszketni,tökéletesek.
szeretek butykolni,ez bizonyitja az is ,hogy magyarorszagon eleg neves szamitastechnikai szerviz vagyok :)
amugy rajottem,hogy engem nemszeretnek az autok :)
volt egy mercim,mindig valami nyavajaja volt,utolso javitasom utan ugydontottem eladom elegem lett belole,akinek eladtam 3 eve csak tankolt bele es olajat cserelt benne :) vagyis utoljara megjavitottam az utolso bajat.
majd vettem egy titanium X et ugyan ez volt mindig valami kis bizba.. Elromlott utolso javitas utan eladtam egy eve azota csak tankoljak.
garantalom ha ezt eladnam. Valakinek akkora szerencseje lenne az illetonek hogy semmi baja nemlenne egy darabig :) de megtartom mert szeretem,en akarom leelni ezt a kocsit,es a leelest nem ugy ertem hogy szetganyolva szethajtani,hanem ugy hogy idejet multan eladni jo kocsikent :)
nos ma ismet boldog lehetek mert megint tokeletes az auto,,,kerdes meddig,es milesz a kovetkezo szivatasa :)
hatha erdekel valakit a problemam okozija/ okozoi?
reggel megneztem ujra hibakodokat,egy ligtomegmerovel tobb hibam volt a boldogsag kedveert :)
kiszedtem,mondom megnezem hatha csak koszos lett.
Szerencsem volt mert csak koszos lett,fektisztito sokmindenre jo,ahogy ide is jo lett.
ez a dolog megoldodott jelenleg,de majd kiderul hogy tenyleg csak kosz volt e vagy doglodik.
nos mivel ereztem a kocsin 1000-1500 kozott hogy huzna szerencsetlen de megsem engedi valami,csak azert is ujra levettem DPF -et.
latszatra semmit nemlattam,persze azert hamar levettem ujra kipucoltam ismet ezen mar nemuljon.
viszont beleneztem a DPF elotti csobe ami a katalizator fele ment es elegge kormos volt.
nemtudom miert,pedig a kocsi nem fustol akarhogy is taposom neki akar uresbe is.
gondoltam egyet,en elinditom szuro nelkul,mi is lehet a baj belole? Kb semmi.:)
elinditottam kocsit jo kis v10 motorhang elojott egybol :d duborgot mint atom gazpedalra raleptem es meglepodtem mert pillanatok alatt kiforgot tiltasig.:)
na mondom en megyek vele egy kort igy es megnezem van e ero Benne.
ahogy kigurultam utcara motor hibajelzes megszunt! A motorba akkora ero lett mint meg soha!
semmi mast namhallottam csak hogy sikitottak a gumik rajta es dobalta a farat meg harmadikba is :) rogton mentem is vele egy jo 30 Km tavot vartam mikor lesz hibauzenet a szurore.
aszem kimehettem volna a vilagbol mert a kocsi konyorgott hogy soha tobbet nemker belole :)
mire vissza ertem a katalizatorbol is kijohetett a 7 eves sz..r-is mert szepen kitisztult a cso is.
azert mivel kontar nemvagyok DPF-et visszatettem es a kocsi is megy szepen,bar DPF nelkul szerintem jo 10-15 loval tobb lehetett benne :)
kerdesem aki ert hozza...
nem kellett volna letiltani a kocsinak? Vagy hibauzenetet dobni?
mert ez nemhogy nem dobott de meg az is eltunt amit addig dobot :)
Önbizalomhiányban nem szenvedsz az biztos. :) Néha azt érzem, hogy Te Jocika535 vagy és csak a hangulatot akarod javítani. :)
Egyébként nekem 6,5 évig megvolt az E60 és a rendszeres szervizek mellett szinte csak a kopó és forgó alkatrészeket kellett cserélnem (ezeket leszámítva az önindító, a generátor, az akksi és a gyújtógyertya trafók adták meg magukat). Azt tehát cáfolom, hogy az E60 egy felgyújtani való autó, igaz az enyém benzines volt. Szerintem a diesel sem az, csak több szakértelmet és állandó odafigyelést igényel a rendszerének a bonyolultsága miatt, ez által fogyasztási előny ide vagy oda, drágább a fenntartása. Aki ezzel nincs tisztában, az qrva nagyot fog csalódni, ha diesel E60-at vesz (a DPF szűrő csak egy a sok csalódás közül, mert a tisztítással lehet ugyan xarakodni, de az egyetlen biztos és hosszútávú megoldás a csere), ha pedig az autó előélete sem ismert, még nagyobb cumira készülhet.
gyari ertekek vannak bealitva figyelmen kivul hagyva mas elemeket,ami csak jo a motornak .
egyepkent ez a kocsi egy jol csomagolt hulladek,en mar rajottem.
a baj az hogy az ember beleul es kepes megfeletkezni arrol hogy 2-3 napja leszopatta a gazdajat.:)
a latcat ellenere az hogy en magam csinalom meg,attol meg mindenbol a legjobbat kapja amit megerdemelhet.
ha szervizbe hordanam,2 hetente mehetnek vele 3 napot annyi nyavajaja van neki,pedig tuti Km van benne es minden amit cserelgetek benne gyari alkatresz.