már 1-2szer panaszkodtam, hogy néha limpbe vágja a kocsi magát de egy kicsit most már több infót is begyűjtöttem, hátha könnyebb "távgyógyítani"! (E61 30d 2004 dpf kipakolva és kiprogramozva)
- Fehler: Throttle actuator / A throttle valve actuator, control Code: 4677
- Fehler: Charge pressure control error / Air-filling control / Air charge control, anomaly / Air-filling control, deviation / Air-filled deviation / TCU neg Code: 4521
kb. heti 1-2x dobja be valamelyiket, az elsőnél 41AA, nyilvánvaló a kocsi elgyengülése a többinél csak olyan "mintha nem stimmelne valami" pl. 225-körül lesz a vége, pedig 240ig szépen döcög felfele egyébként ha minden ok...
nem tudom lehet-e köze ehhez a problémához de az izzítás vezérlőm is gatya: code: 4212,4222,4232,4242,4252,4262, mivel már nincs dpf így nagyon nem erőlködnék télig a cseréjén hacsak nincs másra is hatással?
Szóval megköszönném ha volna valami javaslat? Békéscsaba sajnos nincs túl közel hozzátok a fizikai jelenlét megvalósításához..
csak 1 venti van, de az jó, mert ha állóhelyzetben is bekapcsol a venti akkor annak nincs olyan hangja, illetve ha kinyomom a klímát azonnal megszünik a hang, gondolom a ventit meg nem rögtön kapcsolja ki.... de passz
Cseréltünk olajat + adaptáltuk az osztóművet de sajnos utána is ugyanúgy rázott.
Végülis kiderült, hogy teljesen rossz helyen kerestük a hibát mert a bal első/belső féltengely csukló volt kiszáradva + lóg is már sajnos. Kapott próbára friss zsírt és "jó" lett.
Nexus 5 telefonom van, 2004-es E60-as 530D-m, összepároztattam őket, és az iDrive-ban látom, hogy Nexus 5 a phone-ok között, de ha csöng a telefon, akkor nem tudom kihangosítva felvenni Sőt semmilyen telefonos contact nem jelent meg a communication-s részben.
Lehet ezeken a kis lcd kijelzősökön szoftvert frissíteni? Mondjuk, hogy bluetoothon menjen a zenelejátszás?
köszönöm Steeef! az x5 4x4 lámpa problémára esetleg nincs ötleted? e53 2004 3.0d? osztómű motort mondták nekem hogy abban a fogaskerék el van nyalva de ezt megnéztem leellenőriztem ott minden rendben! mondtak még abs jeladót is meg futómű állítást meg kormány dölésszög jeladót... ha nem lennénk egymástól ilyen messze el mennék hozzád de sajnos Pécsett vagyok! diagon a kormánydőlésszög jeladót hozta be..kalibrálás után kitörölhető a hiba de ahogy kitekerem jobbra aztán balra azonnal újra hibának dobja be.. (állóhelyzetben is) Pécsett a BMW szervízben már 3szor kalibrálták kitörölték minden alkalommal 10000 ft bánta! mos tmár a megoldást szeretném megtalálni! még annyit tudok ,hogy balra teljesen kitekerve a jeladó 612 fokot mér jobbra tekerve meg 619-620 fokot és akkor be is dobja a hibát.
nemrégiben vettem bele előre 2db féltengelyt utángyártottat a jobb oldali SKF a bal oldali valami no name.. ha bárki tudna segíteni azt szivesen fogadom mert már a hajam is kihullik! vagy ajánljatok valakit kihez fordulhatnék aki nem csak találgat! előre is köszönöm ( tudom nem ebbe a topikba való de a többi elég halott sajnos) üdv Jani
Szia! Ha kormányváltósat szeretnél azt kábelezni is kell,sima multi helyett M-es vagy sport multi cserélhető. Ha nem volt multikormányod akkor kell egy SZL modult is cserélni,ebben az esetben szükséges a programozás is.
de a négyhengeres dízelt még emésztem. Igaz, feleségem Passatjában is az van és nincs bajom vele
Van a családban olyan, a CR-es Passat 2.0 d csendesebb, mint egy E60 520d...
Egészen biztos vagyok benne, hogy a BMW direkt csinálja, hogy egy kicsit bántó legyen a 4 hengeres dízel hangja és járása, mert amúgy jól megy, keveset fogyaszt, ha még halk és selymes is lenne, ki venne nagyobb motorral...?
De pl. a Toyota Avensis 2.0d nem teheti meg ugyanezt, mert náluk nincs tele a padlás mindenféle sokturbós nagydízelekkel, ergo az olyan halk, hogy alapjáraton alig veszem észre, hogy dízel...
meg tudja mondani valaki, hogy e60-ban a sima kormány helyére M-es kormányt veszek az tökéletesen fog működni? mármint a gombok meg minden. Pécsen a BMW-nél azt mondták nekem ,hogy nem lehet felprogramozni a kormányt a másik helyére és nem fog működni! szerintetek?