Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

3.d Creative Commons License 2014.03.08 0 0 32387

Azért azt is tegyük hozzá, hogy ha csak annyit autóznál ki belőle mind egy Szuzukiból akkor 40 évig tartana.A "lóerőhalmozási" versenyt , a gyorsulási index növekedést a vevőkör generálja kényszeríti ki a gyártóktól.

Előzmény: Istvan535 (32377)
kisatila Creative Commons License 2014.03.08 0 0 32386

Nem lesz ördöngősség (én magam kötöttem be annó, mert kellett nekem egy olyan..) ha jól emléxem két szálat kell odahúzni a jobb oldalról, de ennyi idő távlatából már nem tudom melyiket. Ahhoz remélhetőleg  majd hozzászól egy hozzáértő.

Előzmény: KL520i (32384)
3.d Creative Commons License 2014.03.08 0 0 32385

A Faceliftesnél a kábelkötegen van rajta a Fék  és a hűtő  zsaluvezérlő csatija is.

Keresd Maszit szerintem ő bekábelezi neked.

Előzmény: KL520i (32384)
KL520i Creative Commons License 2014.03.08 0 0 32384

Kedves hozzáértők! Vettem bontottan egy hűtő zsalugátert (Steeef, nálad voltam, te vetted észre, hogy hiányzik). Be is lett téve, de nem vágjuk, hogy hova kell bekötni, mert semmi vezeték nem volt látható erre. Tipp valakitől? Előre is köszi!

fetitaco Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32383

E60 on kiégett a hengerfej tömítés? Hány km lehetett benne?

Előzmény: seat7 (32382)
seat7 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32382

 Ha már szervizek akkor írok egy Németországi  Bosch Service javításáról is kb.

 

2-3 hete barátom 535 d  kombival elidul németbe 1500 km a cél állomásig . A cél előtt kb. 50 km-rel a kocsi elkezd rángatni teljesítmény lecsökken . Félre állás gyorsan szerviz  kell mert nem lehet tovább menni . Be egy Bosch  szervízbe kb 2 km a pálya mellett . Német szaki megállapítja diagnosztikán hogy 1-es 2-es porlasztó szerinte szar nagyok a korrekciók .  Van raktáron ilyen porlasztójuk a kettő db. 500 euróba fog kerülni akciósan áfa nélkül  plussz a két porlasztó cseréje 240 euró lesz még . 

Jó a meg kell csinálni .  Másnap haver kocsiért megy ki kell csengetni a 740 eurót  előre majd ez után kiállnak a kocsival . Haver kipróbálja hidegen jobb melegen megint szarakodik . Német szerelő erre  hát igen valami gond van még meg kell bontani jobban a motornál a dolgokat . 

Jó a haver erre  szállító jármű megrendel haza hozzák a kocsit . Fej lekerül a motorról a pakolás átéget az 1-es 2-es henger között . porlasztóknak semmi baja nemvolt . 740 euró kinti mókolás  plusz haveri áron 500 euró a haza hozás . 

Csak egy kis érdekességnek szántam !!!!

BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32381

Sokan a hahu- ról, az első 5-ből vásárolnak, könyökölni az is jó.

Azzal nincsenek tisztába, hogy az összes olajcsere 100eft, a többiről nem is beszélve.

Előzmény: Törölt nick (32380)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32380

Nekem is volt diesel e60-am 2006 és 2008-ban kevéssel 100e km felett volt mindkettőben,így én is tanusíthatom,h csak óvatosan mert mocskos mélyre kell nyúlni ha nap mint nap használja az ember leginkább rövid távokon.Nem akarok senkit sem beparáztatni de pár bepadlózást láttam már diesel e60 mellényúlás,nem megfelelő,nem hozzáértő/lehúzós szervizelés,és kevéske tartalék miatt.(mondjuk 1-2mill. tartalékkal nem szabad beköltözni ilyen kategóriában,nekem ez a véleményem)

F27szerviz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32379

Azta rogton lecserelem az eredetim erre:D

Előzmény: Geri525D Szhely (32378)
Geri525D Szhely Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32378
Istvan535 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32377

Abszolút egyet értek azzal amit írtál, vagy amit Bogusz v. Gambino márkatárs írt.  Anno az én most 8 éves autómat több mint hat éve vettem, amikor még azért megkérték az árát. Használtam, szervizeltem különösebb gond nélkül. Azonban jelenleg lassan 8 évesen 220E km környékén már más dolgokkal is számolni kell, nem csak a kötelező szervizekkel.

 

Tudomásul kell venni, hogy ezek az a utók nem az "örökkévalóságnak" készültek, sajnos a prémium szegmensben is rájöttek arra kb 2004 környékén, hogy nem az a cél, hogy a tulaj 25 évig használjon egy autót, mint Kovács Úr a reklám szerint ugye.

 

Az biztos, hogy a 2002-es X5-öm még másogy volt "összerakva", ilyen, hogy műanyag szívósor, vagy leszakadó szíjtárcsa elképzelhetetlen volt.

 

Szerintem a baj az, hogy sokan úgy gondolják, a most 8 vagy 10 évesen megvásolt E60-nak (többnyre 2.5M-ért) abszolút hibátlannak kell lennie hiszen ez egy BMW. Vagy ha el is romlik akkor is max. 20E-ből meg lehessen javítani, hiszen ez mégis lassan egy 10 éves autó.

 

Na hát ez az ami soha nem fog összejönni! Javítattson valaki hozzáértő szerelővel, vagy kendácsoljon otthon, ez akkor sem fog soha egyensúlyba kerülni, és igen aki majmot tarta annak legyen pénze banánra. Ez van.

 

Annak pedig ára van, hogy mégis másképp néz ki az ember egy 10 éves E60-ban, mint egy két éves Suzukiban (nem bántva senki lelki világát:-))!

Előzmény: BMW-GMBH (32370)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32376

Abban igazad van, hogy 10-ből 5 szerelő lehúz.

Előzmény: F27szerviz (32375)
F27szerviz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32375

A birka szerintem az aki nyelbol elhiszi azt amit mondanak neki es fizeti azt amit elsem vegeznek.

ha othagytam volna a kocsit tutira max egy reszecske szurot cserelnek rajta 750 ezerbe. Es monden mast csak mantak volna.

 

jooval elorebb leirtam azt is hogy persze vannak olyan szervizek akik jok mint akiket itt is ajanlanak,de ok nem az en kozelemben vannak!

 

tobbieknek is egy egy valasz..

a 0 tapasztalat kicsit eros mivel mindig minden automat en javitottam meg,kiveve ha olyan dolog volt hogy az autot emelni kellet stb...

 

320 motort szedtunk mar szet csavarjaira felujitottuk es koszoni tokeletesen jolvan javitas ota inmar masfel eve.:)

 

mitol tomodott el a szuro? Nyilvan nemtudom de ez a kocsi elottem varosi kocsi volt es mostmar van benne 122,500km en mar hiaba tolomneki gondolom mar keso volt neki.

olyan szintu olajos dzsuva jott ki belole hogy csak lestem.

most kristaly tiszta.

a kipufogo cseve olajmentes volt belol szoval nemgondoltam arra hogy esetleg mas ok lenne az eltomodese.

tiszitottam mar masnak is szurot es atlag egy tisztitas utan elmennek meg 50,000km.

de majd kiderul.

 

nemsokara leszedem egrt is takaritani,es megnezem turbot is.

holnap kicserelem gazolajszurot :)

Előzmény: G.Gambino (32363)
pifou23 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32374

Hello! Neked is pont ezek a tünetek voltak, mint nekem,

hogy reggelre lemerült az akkumlátor,mindig?!? És te hogy jöttél erre a hibára rá? Azota tökéletesen müködik az autod? Aksi merülésed nincs?

Előzmény: sirrudi72 (32372)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32373

Gondolom, amikor mondod neki, hogy mind a két termosztátot cserélni kell, akkor is áll értetlenül:-)

Ezért jó ha az ember megelőzésre javít, javíttat.

Nem szabad a bajt meg várni.

Előzmény: bogusz (32371)
sirrudi72 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32372

Nálam ugyan ez volt és az ülésfütés volt a ludas ,az anyosülásen.A nagy csatit lehuztam ami az ülés alatt van és megszünt,igaz igy nem megy az ülésfütés:).Hiába volt kikapcsolva valami zárlat miatt lemeritette ,a hiba okát nem tudom mert még nincs kijavitva.

Előzmény: pifou23 (32350)
bogusz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32371

Ez így van. Mai példa: E60 facelift, tavaszi átvizsgálás: apróbb hibák feltárva, diagnosztika DPF hibát mutat. Ellennyomásmérés, magas nyomás mind a három tesztmodul által vizsgált fordulatszámon. Mondom, nézzünk már egy vízhőfokot, tényleg nem egy leharcolt példány...próbakör: 66 C fok. Mondom az ügyfélnek, 75 fok alatt nincs regeneráció, nem üzemmeleg a motor a motorvezérlő szerint. Aztmondja, Neki ezt soha, senki nem mondta, honnan tudhatta volna? A tanulság: mindíg van kiváltó ok...

Előzmény: BMW-GMBH (32368)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32370

Ezek nem hiába voltak anno 12-17m ft-os autók. Sajnos a mai autógyárak nem törekednek a tartós dolgokra.

el szoktam mondani a vevőimnek, hogy hagyjanak a vásárlás után 3-500 eft-ot, a javításra.

A cél közönségnek volt 15m ft-ja, nekik nem probléma a fél milliós számla. Ami hamar össze jön, egy átvizsgálásnál.

Ez ilyen, akinek volt pénze majomra, legyen pénze banánra is.

Előzmény: bogusz (32367)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32369

Igen, Környén vagyok, 10 éve Bmw-zek.

Köszönöm, igyekszik az ember.:-)

Előzmény: bogusz (32367)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32368

Igen.

A szomszédom turbókat javít 17 éve, már régen is mutatta a turbóknak a belsejét, hogy 10-ből 9 turbó nem turbó hiba miatt romlott el.

Dpf-nek, is sokat segít a kopott turbóból el távozott olaj.

Meg sajnos ezzel együtt kell élni, ezeknek 150-200 e km az élet tartamuk, és cserélni kell őket.

Meg alap vető hiba az embereknél, hogy ezeket a motorokat nem a tescoba járásra tervezték.

Előzmény: bogusz (32367)
bogusz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32367

Pontosan így van, ahogy mondod. Nem lehúzni akar egy normális szerviz, hanem megjavítani azt, ami okozza a problémát...Az pedig általában pénzbe kerül. Te ugye Környén tevékenykedsz? Szoktam nézni az autóidat, szépeket hozol, tényleg. Már ajánlottam pár ügyfelemnek. Tatabányáról többen is járnak hozzánk, kereskedő is...

Előzmény: BMW-GMBH (32366)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32366

Igen, a kiváltó okkal nem sokan törődnek.

Pedig, ha az meg marad, akkor idő kérdése, és megint elő jön a baj.

Ugyan az mint a turbo, a turbo sem magától megy tönkre többnyire.

Előzmény: bogusz (32365)
bogusz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32365

Majd azért azt is írd meg, meddig volt jó... Mert azt már nem állapítottad meg, mitől is dugult el ugye? Nem egészen értem, hogy hogyan állhat neki valaki 0 szaktudással ilyen kocsinak. Ismered a részecskeszűrő működését? A regeneráció feltételeit? Minden héten csinálunk ilyen problémával autót, de szinte mindíg van kiváltó ok, nem csak úgy eldugult magától...

Előzmény: F27szerviz (32362)
Geri525D Szhely Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32364

Sziasztok!

Ma egy általános computeres vizsgálatnál a következő üzenetet hozta hibának a gép: "Részecske szűrő szakadás"

Tudja valaki ez mit takar?(hibát nem észlelek,egyenlőre)

Nagyon érdekel...

G.Gambino Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32363

Véleményem szerint nemcsak az a két féle ember létezik, akit említettél. Van az otthon buheráló, van a birka (aki egyébként nem biztos, hogy birka csak éppen lexarja, ha lehúzzák mert annyi pénze van) :) és van az, aki körbejárja a témát mert nem szereti, ha le akarják húzni. Utóbbi több szakemberhez fordul és nem áll meg az elsőnél, aki több százezret mond be egy munkára. :) Én a harmadik csoportba sorolom magam. Például úgy jutottam el 2007-ben maszihoz, hogy előtte nekem is 700 ezret mondtak egy BMW-re szakosodott szervizben olyan problémára, melyet ő szoftverfrissítéssel megoldott. Akit több ember ajánl, az vélhetően jó szakember, a legjobb marketing ugyanis az, ha nem magát reklámozza az ember, hanem őt ajánlják mások.

Az otthon buheráló általában nem zsír új vagy 2-3 éves autóba ül bele ezért is kell buherálnia, amit egyébként élvez is. Néha azonban nagyobb kárt okoz, mint amennyit megspórol mert egy ilyen a teljesítmény tekintetében kiélezett technikai dízel csodán nem minden buherálható a sufniban. Ebben az esetben pedig joggal vetődik fel az a kérdés, hogy ki is a birka? Nem személyeskedésnek szántam, de frankón el kéne ezen néha gondolkodni, mielőtt otthon szétkap az ember egy E60-at. Hibasorozatok lavináját indíthatja el ezzel.

Előzmény: F27szerviz (32362)
F27szerviz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32362

Ezt most altalanositva mondom....

szerintem az hogy valaki ilyen autot vesz nemjelenti azt hogy nem akar vagyis ez hulyeseg mert ugye senkisem akar,de ha kell nemfizetne meg a javitasat.

inkabb ugy mondom ket fele ember van.

van a birka aki mindent elhisz es egy csavar meghuzasahoz szerelo kell,illetve van az az ember aki ugyes es maga meghuzza azt a csavar,csak akkor megy szervizbe ha szervizes problema van.

 

hogy ala tamaszam amit mondok,ma delelot bementem egy BMW szervizbe ahol alitolag olcson dolgoznak nevet nem mondok...

bevittem autot es felvazoltam a problemat.

ment a szerelo a kocsival,es elkezte sorolni mit kell kicserelni a kocsin.

a vegoszeg 750ezer ft volt kb ra mert monta lehetne tobb is.

ebbe kivolt mar cserelve az ules huzat is :)

majd a jozan eszemre halgatva elszalattam egy szerelo baratomhoz megkertem emelje fel az autot had szedjem le rola a reszecske szurot.

leszedtem kimostam nem kis menyisegu olajos dzsuva jott ki belole.

addig tisztitottam a,ig tiszta visz nem fojt att rajta.

visszatettem a kocsira kitoroltem a hibakodokat es a kocsi ugy megy mint akit hatbavertek,de lehet jobban megy mint mikor megvettem.

most velteszem a kerdest mi kerult volna 750ezerbe hogy igy menjen a kocsi mint most?

ha birka lennek kifizettem volna.

ha valamit cserelni kell az auton hogy jolegyen akkor azt megertem es nem is sporolok rajta nem a legolcsobbat fogom megvenni ra.

szoval szervizbe 750ezer lett volna ,igy viszont 2500ft kerult az egesz muvelet :)

Előzmény: G.Gambino (32360)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32361

Igaz. :-)

Előzmény: G.Gambino (32360)
G.Gambino Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32360

Most nem azért Uraim, de 420 ezret én 7 év alatt nem költöttem a benzines E60-ra amíg nálam volt, holott mindig gyári alkatrészekkel szereltem és patika állapotban adtam el. M-paketre költöttem meg egy business-professional navi cserét ejtettem, de ez nem fenntartási költségnek számít. Ezerszer ki lett vesézve az a téma a fórumon, hogy egy dízel több odafigyelést és folyamatos törődést igényel. Miért nem tájékozódtok az autóvásárlás előtt (itt van pl. ez a topik amit vissza lehet olvasni)? Minek vesz dízelt az, akinek nincs pénze fenntartani vagy nincs kedve költeni az autóra? Egyáltalán minek vesz az ilyen ember újszerű autót?

E60 LCI-nél és az F10-nél már a 6 hengeres benzinesek is gyakrabban meghibásodnak (lásd. EURO5 és 6-os motorokról szóló cikk, amit ide is belinkelt valaki). Ennek tudatában kell azt is megvenni és akkor nem éri az embert meglepetés. Az utolsó igazán megbízható autó az E60 facelift előtti benzines 6 hengeres motor volt (520i, 525i, 530i), ez tény. Igen, többet kell bele tankolni, de cserébe kevesebb törődést igényel. Azt kell venni és karbantartani gyári alkatrészekkel vagy márkaszervizbe, illetve megbízható szakemberekhez vinni a dízel E60-at folyamatos szervizelésre. Az alap pedig az, hogy megfelelő előéletű dízelt vegyen, aki ebben gondolkodik. Ja, hogy az drágább szézezrekkel? Igen, drágább, de kisebb a lehetősége annak, hogy szétesik. Van itt a fórumon olyan ember, aki alkatrészeket árul jó áron és olyan ember is, aki megbízhatóan szerel és nem 3-as szorzóval dolgoznak. Ja, hogy ez meg pénzbe kerül? Akkor felteszem a nagy kérdést: Minek BMW annak akinek vagy nincs pénze azt fenntartani vagy pedig nem akar fizetné érte egy fillért sem? Minden autót karban kell tartani és ezek az autók már nem szerelhetőek egy sufniban. Annak pedig, hogy egy ekkora dízel autó 5-6 litert fogyaszt, ára van. Az az ára, hogy folyamatosan karban kell tartani szakemberrel és gyári alkatrészekkel.

F27szerviz Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32359

Ezt mondom en is.

ok hogy egy komolyabb hibaval szerelohoz szalad az ember.

de azert egy takaritasal vagy olyan dologgal amihez meg tudas sem kell csak kis ugyeseg,nekeljen mar 100ezreket fizetni.:)

Előzmény: MrLack (32358)
MrLack Creative Commons License 2014.03.07 0 0 32358

Igazán egyszerű az ok:

 

egy hét alatt 420E ftot költöttem váltófelújításra, izzítógyertyára és annak elektronikájára. a kocsit alig hajtottam eddig nyár eleje óta 7000et mentem el vele.

 

Ki  számít jó szerelőnek?

 

Aki azt mondja megcsinálja mert... a hiba és aztán még mindig nem úgy meg ahogy kellene és köpködsz rá?

Vagy kitakarítja a rendszert és elkér érte 100-150 e ftot és azt mondja, hogy a turbóm az oxigén akármi és a DPF-em is megcsinálta.

 

Vagy az aki megmondja, több lehetséges forrása is van a hibának... (szerencsére ilyet találtam és meg tudtam vele beszélni, hogy nem szeretnék még 100et költeni a kocsira így amit lehet a sofőrömmel megszerelek rajta.)

 

Ez egy ilyen probléma volt és jól is jártam....

 

Nem gondolnám, hogy annyi, hogy kitakarítom a kipufogó rendszert és precízen visszarakom az sokkal nagyobb hibát okozna az autónál...

 

 

Szerintem azért van ez a fórum, hogy élettapasztalataink megosszuk és ha valakinek problémája van annak segítsünk és fordítva...

 

nem így van F27szerviz?

Előzmény: BMW-GMBH (32344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!