Ha "szerelő, csere" minek ide írogatni? Kiglancolt kocsikat posztolgatni?
Ahhoz nem kell szerelő, hogy egy antenna erősítőt vagy egy vezérlőt kicseréljen az ember fórumos segítséggel. Látod elment és a szálakat megjavíttatta.
Meg kell írni a buhera nem jó meg oldás ezért meg azért.
Egyik megoldás amit te is írsz, a csere. Másik lehetőség a tisztitás, szakemberrel, keress olyan szerelőt akinek van tapasztalata. Nekem Steeef csinálta, hasonló km.- nél, azóta 35ekm-t mentem gond nélkül. Harmadik lehetőség a kiiktatás, vállalva eme döntés minden következményét.
részecske szűrőt ír a computer, hiba nincs csak lejárt a szervizintervallum. Szerelő nyomáskülönbség méréssel megnézte, azt mondta semmi baja, használjam, ez 2 ciklust is megy így, pláne hogy viszonylag nagy min 30-200 km es tavokban használom.
Viszont hiába reseteltem a computerben az intervallumot, elindulás után kb 5 perc mulva bevillan h particle filter failure.
Mit lehet vele tenni? Cseréljem 120 + munkadijjert?
Az auto Moi családi tulajdonu 0 kmes volt, most 212 ezer van benne.
BMW E46 3.0 D 150ezer km -t futott autó 18ezer km es olajcsere intervallummal szervizelve AMSOIL AFL 5w40 olaj + ARCHOIL AR9100 2.5dl adalékkal
vélemény:
O-a motor kopás !!!
BMW with AFL + 9100 is great - one of the best reports I have ever seen. After 18000km wear is much lower than expected after 11000km on the right and much lower than previous report VISO-006 as I remember! Calculated wear on iron is 3x lower (-70%) than average for this engine per 1tkm! On pistons and pistons rings it is even better (-85% calculated wear compared to averages per 1tkm)!!!
ígértem egy tesztet, új BMW F01 90ezer km -t futott 33ezer km -es szerviz intervallummal szervizelt BMW márka szervizben:
4x es vas kopás!
vélemény:
BMW after 33000km - TBN is gone many tkm before - too long for this weak oil. General rule is that iron in the oil shouldn't be higher than 50ppm because then such oil becomes abrasive and wear increases. Here especially pistons and pistons rings wear is too high.
Öregszenek már ezek az autók és az öregedéssel együtt jön a buhera,ezt egy kicsit átalakítom,azt egy kicsit kiiktatom.Addig alakítjuk amíg a végére marad egy embléma az elején meg a végén közte meg lesz valami izé ami valamikor BMW volt.
Nem akarok senki lelkébe taposni,csak ez jutott az eszembe.
Az enyém 5 éve van nálam akkor keresgéltem 2-4 éves autókat megnéztem vagy 30-t abból 8 ment be a szervízbe és egy volt amire azt mondták meg lehet venni,ez se volt hibátlan de ez még olyasmi volt ,mint amilyenek a gyárból kijönnek.
Döbbenet ,hogy 3 évesen is az autók 80% egy kotla ,bagolyköpet amit rád akarnak sózni,hát akkor milyenek most ,hogy lassan 10 évesek.
Még egyszer nem személyeskedni akarok ,csak ez jutott az eszembe.
Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémával kapcsolatban. E61 hátsó ablakfűtés+üvegnyitás+távvezérléses központi zár nem működött, csak a kulcsos. Megállapították, hogy az összes vezeték el volt szakadva a csomagtér ajtó zsanérjainál és beázás gyanús volt az antennaerősítő. Kábeljavítás után a fenti hibajelenségek eltűntek és egy darabig tökéletesen működött minden, aztán elkezdett a távvezérléses központi zár elromlani: néha jó volt néha nem, úgy hogy a kocsi egy helyben állt. Amit még észre vettem, hogy ha a hátsó ablakfűtést bekapcsoltam, elment a rádióvétel. Aztán végleg megadta magát a távvezérelt központi zár funkció, akkor vettem észre, hogy a kulccsal sem működik a központi zár, viszont a műszerfalon lévő gombbal tökéletesen zár minden ajtó. Úgy gondolom, hogy megadta magát az antennaerősítő, kérdésem az lenne, hogy a központi zár kulcsos (mechanikai)+távvezérelt funkcióit is az antennaerősítő vezérli vagy máshol keressem a megoldást? Az lehet, hogy a hibás antennaerősítő kiiktatása után legalább a kulcsos központi zár működjön?
van olyan autónk, amiről nem lehet levenni a kipufogócsonkot, ha rajta van a turbó, a turbót meg nem tudod levenni, ha rajta van a középrész, a középrészt meg nem tudod levenni, ha rajta van a hidegoldal.
kicsit bennszülött megoldás, hál istennek nem naponta kell basztatni.
lényeg a lényeg, hogy simán szerelhető bármelyik középrész, de NAGYON oda kell rá figyelni, amikor szereled be, hogy a lapátok ne érjenek bele a házba, mert nem veszed észre és elhajlítod, onnantól meg egyrészt szarul tölt, másrészt lőttek a kiegyensúlyozottságnak, széthullik semmi perc alatt.
Bocsánat, de tegnap szakadt az eső, ezért nem volt kedvem előpakolni a kerekeket. Itt van 12db - mai készítésű kép: https://plus.google.com/photos/101743942669813688834/albums/5982185296562491185?authkey=CJWDkK2H_fD44wE
A felnik nem ütnek, nem ráznak, nem voltak javítva, két helyen apró perem sérülés van! Gyári eredeti Sytile122; 8x17; ET20! Ezeket a kerekeket használtam a tél kezdetéig. Nagyobb méretű M5 felniket vettem, csak azért eladó. Két gumi 85%-os, két gumi 50%-os. Nincsenek félrekopva és a képeken jól látható a barázdák mélysége.
A csomag csak egyben vihető! Irányár 130eFt, viszont 120eFt alatt nem eladó! Aki hamarabb jön érte, az viheti!
"+A többet közlekedő márkatársak inkább az alkalmankénti adalékok hasznélatának híve, de csak intenzívebb, hosszantartóbb terhelésnél van igazán értelme. "
Természetesen a prémium diesel nem árt neki. de legalább annyira hatékony megoldás, az újdonsült autónkkal városban is tempomatot használni, mivel a kigyorsítás dinamikáját megtanulhatjuk, és ugyan olyan hatékony lehet a mi vezetési stílusunk is mint a "gyári értékek".A mi érzékeink megszokásból lemásolják a gyári üzemmódot, mindennapos használatkor.Tempós vezetéskor, autópályán szerintem mindegy, mert vagy eleve magasabb fordulaton üzemel a motor, jobb az öblítés, a hőmérsékleti viszonyok. Egyenletes tempónál 140km/ó-nál ha a műszer nem csal, 65 LE a felhasznált teljesítmény, az is inpulzusokban.
+A többet közlekedő márkatársak inkább az alkalmankénti adalékok hasznélatának híve, de csak intenzívebb, hosszantartóbb terhelésnél van igazán értelme.
Hát abból gondolom,hogy bukja az olajat a cooler csőnél.Az a helyzet hogy fél éve vettem az autót idáig egy csepp olajat sem láttam,de most volt olajcserén és rá egy hétre vettem észre alatta az első foltot.Gondolom hogy az előző tulaj jól teleba.....ta adalékkal hogy ne follyon.
Hello szakik! Van egy 3.0D (218le) gépem,haldoklik a turbója.Jótanács kellene milyen megoldásokat ajánlotok.esetleg vélemények az Ebay-en kapható felújított középrész lapátokkal aránylag baráti áron.