Keresés

Részletes keresés

Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5319
Ne aggódj 1 hónapja ugyan ebbe a cipőbe került a 487 is.
Szerencsére be bírt vonulni, de koppant az alja rendesen.
Nem alacsony padlósnak valók ezek az utak, nem véletlenül vannak a Conectorok is a legmagasabb szintre állítva.
Ha nem így lennének állítva már az összesnek elszálltak volna a légrugói.
Előzmény: Törölt nick (5318)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5318
Hát nem véletlenül kerültek ki Vásárhelyre. Sajnos szintezni nem lehet őket, mert félő, hogy olyan állapotba kerülnek, amelyből nem lehet egyszerően visszahozni. Egyszer az 513-as volt Szegeden ilyen probléma miatt. Kissé érdekes állapotba került a szintezés miatt.
Előzmény: Normann Trancer (5317)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5317
513 lesz az ;-).
Itt is rengeteg baj volt velük, tulajdonképpen ez a két 412-es volt a leggyatrább állapotban.
Tulajdonképpen a JAW-os Volvoktól se vagyunk elájulva, szinte mindennap van vmelyikkel baj, legrosszabb a 724 meg a 726.
A 724 idézőjelben jó kezekbe került, már nincs agyon hajtva, de tele van a javítókönyve.
A kapcsolókról meg aztán nem is beszélek, szörnyűek.
Előzmény: Törölt nick (5315)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5316
Hát gondolom, ha az alfát otthagyta akkor a felújításkor kimaradt valami:). Nem semmi egy négyhengerestől.
Előzmény: Galaxar (5313)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5315
Nem igazán bírják. A szintezőjükkel baj van. Sik útón szemmel látható, hogy az egyik a jobb oldalára, a másik a bal oldalára kissé meg van dölve. Mindig van velük valami baj. Az 512-nek aránylag szép hangja van, a 488-at nem tudom. Mennek mint a golyók, főleg nyusziba.
Előzmény: Normann Trancer (5312)
AUTOSANdris Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5314
Köszönöm a gyors válaszokat!
Előzmény: Törölt nick (5306)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5313
Arról hallottam, hogy az Alfát alfában hagyta a Turbó DUD!
Előzmény: Törölt nick (5311)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5312
Nincs is benne szinte km-er, jól jártatok vele nagyon.
IDZ-el mi van, jól bírják a strapát?
IDZ-488-at akár ki is adhatjátok helyközibe, itt már hozzá volt szokva nagyon, a motoron is sajnos lehetett hallani, hogy agyon hajtott.
Mikor még itt volt rosszabb hangja volt mint egy BKV-és 412-esnek, ami elég gázul hangzik.
Előzmény: Törölt nick (5306)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5311
Egyszer még egy Alfát is lealáztak vele.
Előzmény: Galaxar (5308)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5310
Nemcsak a turbó de a gazdája is visít ha illetéktelen kezekbe kerül és 100 fölött döngetnek vele.
Dupla visítás!
De én is visítanék ha elcsesznék a gépemet amit óvok mindenkitől, mert a DUD-925-nek nincs párja! Jó kis gépszerkezet.
Előzmény: Törölt nick (5309)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5309
Végül is majdnem olyan mint egy Classic. Szerintem szebb is a hangja, a "kályhacső" kipufogó végett. Meg szerintem az egyetlen olyan Detroitos aminek szinte visít a turbója.
Előzmény: Normann Trancer (5305)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5308
Egy fekete hajú, testes, bajszos emberrel gondolom. Ha nem akkor jól jártál!
Az utasok kedvelik. KEDVES és csak a munkájának él!
Előzmény: Normann Trancer (5305)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5307
Meg gondolom a buszvezetője is élte nagyon! :)
Kiszakadni a Földeák és Szikáncs féle EUROLINES járatokból!!!!
Előzmény: Törölt nick (5303)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5306
A CCP-870 Hmvhelyen van. Nagyon szép állapotban van, állandó gazdával.
Előzmény: AUTOSANdris (5301)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5305
DUD-925-őt már nem 1x-er láttam a hódmezői Gyorsjáratban.
Előzmény: Galaxar (5298)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5304
A CCP hmvhelyi helyi járat lett.
Előzmény: AUTOSANdris (5301)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5303
A DUD-925 egy nyáron keresztül csinálta a Hódmezőt, és múltkor is volt Hódmezőben. Sztem az utasok nagyon élték.
Előzmény: Galaxar (5298)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5302
De Ikarusos vagy KNS-059 több infót tud. Ő van otthon a hmvhelyi fordákban meg ami Hmvhellyel kapcsolatos.
Előzmény: Galaxar (5299)
AUTOSANdris Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5301
Üdv a topik lakóknak! Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.
CCP-870 él még? Ha igen, még Szentesen található meg?
A segítséget előre is köszönöm!
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5300
CKE-813
A HPD-083-as valami kegyetlenül beázott. Ez az átka az utólag telepített kondinak. Ott lesz egy pár hétig, mert tán az egész tetejét lebontják. Mondjuk ez nem egyedi eset, mert már egyik-másik a HPD-s szériából, már átesett ezen a procedúrán.
Előzmény: Normann Trancer (5297)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5299
CKE-813
Előzmény: Normann Trancer (5297)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5298
Ha az iskolaszezon véget ér akkor se lenne több busz Hmvhelyen mert akkor meg a Hódmezőből kieső járatokat kell helyettesíteni. Iskolaszezonban is szerintem volt már rá példa, hogy kiesett egy Hódmezős járat és azt az egyik iskolabuszos Classic-kal helyettesítették. Gondolom 256-os nem mehet Szegedre Hódmezőbe! Jól is nézne ki ha az AEX-076-ot vagy a BHJ-t vagy pedig a BOS-t küldenék el Hódmezőbe.
Előzmény: Törölt nick (5294)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5297
Itt van a HPD-083, ezt nem is tudtam.
Mi van akkor a Kútvölgy-Székkutas fordában?
Előzmény: Törölt nick (5294)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5296
A két HHR tuti marad. Vagy az ELM vagy a CLY megy majd szerintem.
Előzmény: Törölt nick (5295)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5295
Én akár az egyik HHR-re is tippelnék, vagy a CLY-143-ra.
Előzmény: Csoki bácsi (5292)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5294
Bármennyire is hihetetlenül hangzik Hmvhelyen is buszhiány van. Nagyon ritka az, hogy taralékbusz legyen.
Az iskolajárat eleve lefoglal 4 Classicot, a pesti fordák 5 autót. Helyijáratban igazán nincs is tartalék, max az 595 , de hát azt sokszor beráncigálják helyközibe, mint ma is. Úgy tünik a makrancos hölgy(Dud-272) nem óhajtott ma dolgozni.
De minden bizonnyal, ha a HPD-083 visszakerül Szegedről az egyik csuklós visszamegy(DUD-272, CKE-813), s ha a KNS-059 is elkészül, valőszínúleg nemsokára, akkor megy vissza a másik csuklós is.

Normann Trancer Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5293
De akár újra itt lehetne a GTU-882 is :-).
Ha jól tudom amúgy sincs agyon használva.
Előzmény: Csoki bácsi (5292)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5292
ELM-384-et megnézném itt Szegeden :-)))
De akár jöhetne még a GMY-585 is.
Előzmény: Arnold007 (5289)
Galaxar Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5291
Ezen információk tudatában vagyok. De Szegeden volt tartalék autó bőven. Az FHT rendszámos 395-ök is a telepen álltak sokáig. A két CCR is valamint a két FIS is. A partiscum pedig vitte a gépeket. Szerintem túl sokat is.
Most meg már nagy a fejetlenség, mert nem maradt Szegeden szabad autó.
De majd a Volán megoldja. Nagy kiesés a E94F-ek kiesése is.
Előzmény: Arnold007 (5290)
Arnold007 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 5290
Úgy oldják meg Hmvhelyen a kocsik helytesitését, hogy Szegedről viszik el, ezért van ott a CKE-813 a DUD-272 az IES-059 a CCR-690 ez csak amit az idén vitek el Vásárhelyre. Makón ott van a DUD-618 a CMX-841 az ABU-357. Ezért nincs Szeged autó. Mivel újak viszont nem letek beszerezve.
Előzmény: Galaxar (5277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!