Ha az iskolaszezon véget ér akkor se lenne több busz Hmvhelyen mert akkor meg a Hódmezőből kieső járatokat kell helyettesíteni. Iskolaszezonban is szerintem volt már rá példa, hogy kiesett egy Hódmezős járat és azt az egyik iskolabuszos Classic-kal helyettesítették. Gondolom 256-os nem mehet Szegedre Hódmezőbe! Jól is nézne ki ha az AEX-076-ot vagy a BHJ-t vagy pedig a BOS-t küldenék el Hódmezőbe.
Bármennyire is hihetetlenül hangzik Hmvhelyen is buszhiány van. Nagyon ritka az, hogy taralékbusz legyen. Az iskolajárat eleve lefoglal 4 Classicot, a pesti fordák 5 autót. Helyijáratban igazán nincs is tartalék, max az 595 , de hát azt sokszor beráncigálják helyközibe, mint ma is. Úgy tünik a makrancos hölgy(Dud-272) nem óhajtott ma dolgozni. De minden bizonnyal, ha a HPD-083 visszakerül Szegedről az egyik csuklós visszamegy(DUD-272, CKE-813), s ha a KNS-059 is elkészül, valőszínúleg nemsokára, akkor megy vissza a másik csuklós is.
Ezen információk tudatában vagyok. De Szegeden volt tartalék autó bőven. Az FHT rendszámos 395-ök is a telepen álltak sokáig. A két CCR is valamint a két FIS is. A partiscum pedig vitte a gépeket. Szerintem túl sokat is. Most meg már nagy a fejetlenség, mert nem maradt Szegeden szabad autó. De majd a Volán megoldja. Nagy kiesés a E94F-ek kiesése is.
Úgy oldják meg Hmvhelyen a kocsik helytesitését, hogy Szegedről viszik el, ezért van ott a CKE-813 a DUD-272 az IES-059 a CCR-690 ez csak amit az idén vitek el Vásárhelyre. Makón ott van a DUD-618 a CMX-841 az ABU-357. Ezért nincs Szeged autó. Mivel újak viszont nem letek beszerezve.
Infóm szerint a KMB-550-es is bent áll a telepen az egész oldala lefoliázva, itt is valami gyári hiba derült ki, folyik az egyesztetés az Alfabusz Kft-vel.
Probálják enyhiteni a Szegedi kocsi hiányt a HFF-710 is vissza tér Csongrádról Szegedre. És álitólag Szentes is ad valami kocsit, kiváncsi leszek melyiket. Van tipetek?
Egy ideig biztos nem láthatjuk őket, azután is jó ideig csak egy lesz, de lent leírtakat figyelembe véve megnyugodhatunk, hogy hajlandóak őket egyáltalán helyrehozni ráadásul belátható időn belül.
Az FDU és az EOT azért tért visza a Tisza Volánhoz mert cserébe a Volán adot 10 kocsit a Partiscum Kft-nek érte itt komoly üzlet kötetett. A 2 Neoplánért adot egy Rába Contactot 4db Ik-280-ast és 5db Ik-415-öst.
Remélem a KNS-059 vissza is kerül eredeti helyére! "Jó" kezekben volt ő Hmvhelyen. Főleg ha oda is figyeltek rá! Mert akkor nagyon jó volt vele utazni amikor ragyogott a tisztaságtól, mint a DUD-925. Nem véletlen, hogy akkor a KNS-sel is a DUD gazdája járt!
Nagyon érdekes, hogy a legtöbb tartalék busz nem Hmvhelyen van és a vásárhelyiek mégis meg tudják oldani 1 vagy akár több busz helyettesítését is. Szegeden nem nagyon megy ez a helyettesítés! Kár volt annyi buszt adni a Partiscumnak! Az EOT meg az FDU is visszatért a Tisza Volán Zrt-s színekbe. Nem tudom akkor miért adták át a Partiscumnak még anno őket.
Mint már egy-két ember megírta csupán a KNS-059-es felújítása fog idén megtörténni. A javítása annyira előrehaladott állapotban van, hogy csak a tervekre várnak, ami alapján megerősítik a felépítményt. Ha minden jól megy őszre kész is lehet. A többi három már nehezebb helyzetben van. Ezek idén semmikép sem lesznek utasszállításra alkalmasak, ugyanis az EAG tulajdonosával az Ivecoval még nem zárultak le a tárgyalások. Mindenesetre a hódmezőváserhelyi autó javítása a helyszínen azaz Szegeden fog történni. Ez esetben a költségviselő az Iveco Espana.
A DUD-595 már nem a KNS-059 fordáját csinálja. A DUD-272 jár a 059-es fordájában. Nem igazán a váltó betegeskedik, hanem a motor. A váltóval nincs baj. A motornak nem tesz jót huzamosabb ideig a beállított maximális fordulatszámon való járatás.
Az 595-ös óvodásokat vitt a bábszínházba. Nem maradt Szegeden.
Itt most olyan szinten nincs autóbusz, h már még a Partiscum Kft tulajdonát képező DUE-850-et is vissza bérlik, ő most éppen a CCN-157-et potólja Üllésen.
Azért szüntetet meg 2 fordát, h igy 2 autóbuszt feltud szabaditani. Az egyik a HFF-714 fordája Ruzsán az szünt meg, a másikat meg még nem tudtam kideriteni, de Kistelek környékére tipelek.
Mint hallhattad szombaton, idén nincs semmi esély rá, hogy készen legyenek. Sőt, ugyebár kaptunk arról is információt, hogy nem csak a 3 tengelyesek anyaghibásak, ami nem igazán egy kellően jó hír.
Addig-addig beszéltem róla, hogy ma itt is volt Szegeden (DUD-595), Petőfi Sándor sgt.-on láttam Kisegítő járat táblával. Mi jót csinált itt? Nem jártam utána (majd az este folyamán), de jó lenne arról hallani, hogy haza se ment.
Hát igen tényleg ideje lenne valamit csinálni inkább javítsák meg a váltót most mint, hogy később ne legyen helyette autó ami az igényeket nem tudná kielégíteni.