Az a legszebb az egészben, hogy ez csak számodra hülyeség, pedig oltárira nem hülyeség. Nem vagyok sofőr én se, de szerencsére adott már helyzet, hogy tudtam már vezetni buszokat. Csuklóssal azért könnyebb, tök mind1, hogy hosszú, mert tudsz vele kis ívben is fordulni míg szólóval ez teljes mértékben lehetetlen, mert hátulja egyből padkáz, vagy táblát visz. Én is csak lestem először mikor ezt tapasztaltam, hogy héé, nem is kell annyira alá tekerni a kormányt ahhoz, hogy befordulj egy adott ívben. Lényeg, hogy nagyon sokat számítanak a tengelyek, pont ezért is könnyebb a csuklóssal fordulni. Próbáld ki Te is, tele vagy ismerősökkel szerintem ez nem lenne lehetetlen dolog, jó persze most már ez a GPS-es dolog közbe szól, ezért is volt jó a régi környezet.
Az újoncok szólót kapnak mindig! Típus vizsga meg kb. 3 hónap után(függ attól ki mennyit vezetett már más nagyobb járművel).Valaki kifejezetten szereti a szóló kocsit.
Írd le tapasztalataidat engem érdekel(ne egy 3 tengelyesét).
Szerintem ne azon veszekedjünk, hogy mivel könnyebb fordulni!! Csuklós vagy nem csuklós vagyis szólóval. Inkább vesszünk össze egy busz színén! Erre már volt példa és a hagyományt tovább kell építeni! :)
én kb. 4 éves korom óta tudom , hogy az ikarus 280-as hátulja 1 métert ki leng forduláskor mert fater el olvasta nekem. :D(csak nem tudtam akkoriba mit kezdeni e fontos infóval) nem tudom honann veszi hogy könyebb de ő tudja neki biztos az:D
Meggyőződésem, hogy Tourismo és társai vannak annyira jó felfogású, de még fiatal közlekedésbarátok, hogy a kissé már tapasztaltabb kollegák észrevételeit és iránymutatásait befogadják és azt elsajátítva vigyék tovább azt a vonalat, amit a korábbi években mások (köztük én is) elkezdtek a Tisza Volán területén.
A del gomb meg kuka tartalmú hozzászólások nem fogják senkinek se a képességeit fejleszteni. (Egy nem fotós topicban meg minek is?) A már említett 10 pontos is az ilyen hasznos segédletektől jutott oda ahova jutott, és azzal a topickal kapcsolatban nem kívániok többet itt foglalkozni.
Aztán jött Csokibá' és verval, akiknek sikerült átadni a stafétabotot és méltón viszik tovább a Tisza Volán felé mutatott közlekedésbarátságot.
A királyság intézménye már rég megszűnt kicsiny hazánkban.
a közlekedésbarátok meg retardált imaházlakók.
Ezt így nem mondtam... tudtommal magam is az vagyok, még ha kevesebbet is van időm foglalkozni a témával. Ott van a Tátrás topic. Ott is járművek iránti szeretet van, mégis vitára mernek kelni egymással olykor, és még moderálni se kell. Utána visszaáll minden a helyes útra, és ha betesz valaki egy fotót nem akasztják fel rögtön mert a telepkapun belógott a villamos vége a képen, vagy mert egy vízcsepp rajta van a szélvédőn, vagy neadjisten a jármű ajtótlan oldala van fotózva. Lehet, hogy ezek a képek neked nem tetszenek, de nem kell másokban is ezt az érzetet kelteni, és a saját stílusod ráerőltetni kivétel nélkül mindenkire, és kampányolni, hogy egy jó fotó az ajtós oldalnál kezdődik stb... Senkit nem érdekel egy járműveket kedvelő topicon.
valamennyi szegedi témájú topikban semmi más témát nem tudsz felhozni, csak hogy itt mutyiznak, ez a sz?r, az a sz?r, a közlekedésbarátok meg retardált imaházlakók.
Oh jaj már megint a csencsbuszok. Meg szoktam látni a jót is... csak sajnos manapság egyre kevesebb van belőlük... :-( Na de írok valami jót ne érje szó a ház elejét. Múltkor a 76-oson a vezér segített leszállni egy kerekesszékes hölgynek... ritka manapság az emberség szóval, ez nagy dolog.
Téma részemről lezárva. Nem kell megkérned semmire... megyek én magamtól...
Meggyőződésem, hogy Tourismo és társai vannak annyira jó felfogású, de még fiatal közlekedésbarátok, hogy a kissé már tapasztaltabb kollegák észrevételeit és iránymutatásait befogadják és azt elsajátítva vigyék tovább azt a vonalat, amit a korábbi években mások (köztük én is) elkezdtek a Tisza Volán területén.
Annak idején voltak, akik papírképeket készítettek, majd 2002 tájékán becsatlakoztunk mi is Leo-val.
Aztán jött Csokibá' és verval, akiknek sikerült átadni a stafétabotot és méltón viszik tovább a Tisza Volán felé mutatott közlekedésbarátságot. Mivel verval Pestre jött, Csokibá' meg más dolgokkal is foglakozik, itt az ideje, hogy a következő generáció is megkapja az útravalót, amire kiváló alkalom lesz a 17-i topiktalálkozó. Én ezen sajnos nem tudok részt venni, pedig szívesen megismerném személyesen is a srácokat.
Az, hogy megszólok egy képet, meg kérjük, hogy ne legyen telepes fotó ez mind a normál irányba történő terelés jele, nem kötözködés, provokálás veled ellentétben, ugyanis valamennyi szegedi témájú topikban semmi más témát nem tudsz felhozni, csak hogy itt mutyiznak, ez a sz?r, az a sz?r, a közlekedésbarátok meg retardált imaházlakók.
Hagyjál minket békésen fórumozni a továbbiakban is amire most utoljára nagyon szépen megkérlek, és kímélj meg minket ettől az "akkor is az enyém az utolsó szó" hozzáállású, néha használható tartalom nélküli hozzászólásoktól.
Annak ellenére, hogy nem vagy különösebben rokonszenves, most az egyszer azt kell mondjam, igazad van. Bár én axondom: az is hülye, aki szar képet rak be ide, meg az is, aki önkéntesen nekiáll minősítőintézetet játszani. Az az érzésem, a fórumon nem garázdálkodnak olyan emberek, akik fotóügyileg tényleg kikezdhetetlen szaktekintélynek számítanának és ha valakik, akkor ők tényleg kimondhatnák a frankót. Van viszont helyettük számos olyan, aki a saját gyengeségeit akarja leplezni a mások fotóin való kötekedésével.
Azért kicsit idegesítő már, hogy egyes emberek azt hiszik magukról, hogy ők írják az etikai kódexet. Vannak az Indexnek moderálási elvei a fórumon, nem fognak törölni egy minőségileg kérdőjelezhető képet csak azért mert egyesek azt mondják, hogy szar... Senki nem tilthatja meg egy felhasználónak se, hogy mit rakjon be, meg hogyan... ha MM-be ütközik kitörlik, ha meg nem akkor úgyse... És még én szoktam kötöszködni... lehet nem sűrűn szólok hozzá, mert annyira nem érdekel a téma... de azért vannak dolgok amik kiverik a biztosítékot...
Ő a DUE-861, még régen a DUE-850-el volt a kübekházi forda két kocsija.
Sajnos elvették őket és egy IK415-ős (FGM-321/bár ő most szervízben van, helyette EVL-476) és egy Rába Contact (HSX-916/nemrég őt pótolta a DUE-850) van.
Mit csinál kint, lehet tudni mely vállalkozó vette meg? Nem semmit megélt ez a gépezet, főleg mikor még barna fehér színben pompázott és ráncajtai voltak, azok még az igazán szép idők. Van valakinek róla képe, kutyát macskát nem érdekel, hogy SZKV, de még is DUE-861.