Keresés

Részletes keresés

Normann Trancer Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4985
Hogy ne, azon a zsebablakon épphogy bejön egy kis huzat, de érzékeltsége nem sok lesz, pláne, hogy a 3.-ik ajtót se kell sokszor használni.
Egy szó mint száz, nem egy felemelő érzés lesz rajtuk majd utazni nyáron.
Előzmény: R.odriguez (4984)
R.odriguez Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4984
Helyköziben azért jobban csapódik a levegő.. :)
Előzmény: Normann Trancer (4983)
Normann Trancer Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4983
Ha már fől jött ez a klíma dolog, kíváncsi leszek nyáron meddig fogják bírni az emberek a KDJ-s Csitákban.
Nekem a 90-90F-en elég volt pár megálló, majd megfulladtam, nemhogy még egy Szeged-Üllést végig ülni, vagy éppen más nagyobb távot.
Érdekes lesz velük nyáron helyköziben dolgozni, az biztos...
uhhuka Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4982
OFF
Cívis 18-on egyik oldalon 7, az ajtó felőlin pedig 5 Darab, elég nagy ablak.
ON
Előzmény: DZHO (4981)
DZHO Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4981
A Volvo buszokon viszonylag nagy az elhúzható ablak, csak kevés van rajta.
Előzmény: Citadis (4975)
Citadis Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4980
Igen értelek, és pont ezért (mivel tudható volt, hogy nem lesz légkondi bennük) kellett volna nagyobb nyitható ablakokkal rendelni az új buszokat. (Persze ha egyáltalán lehetne nagyobbal, ezt nem tudom, nem ismerem a gyártók és a buszvázak lehetőségeit.) De mégse tették, és ezt nem értem viszont, hogy miért nem. Ha valaki tudna pontos magyarázatot adni, nagyon megköszönném, tényleg jó lenne tudni.

Azt viszont nem értem miért kéne Szegedben gondolkoznod, és azt sem, hogy jön ide, hogy honnan vesz buszokat a TV? Pusztán azért írtam Szegedet, mert az itteni buszokról volt szó. Nincs összehasonlítási alapom más városok alacsonypadlós buszaival, de ha más típusoknak esetleg jobb vagy rosszabb a szellőzése, az se segít nekünk szegedi utasoknak.
Előzmény: R.odriguez (4977)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4979
Késő magyarázkodás :-D
Előzmény: robbanómotor (4978)
robbanómotor Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4978
:D
Csak viccöltem. :))))
Előzmény: Csoki bácsi (4974)
R.odriguez Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4977
Azt is vedd bele, hogy a 260/280 az normálpadlós, tehát a padlószint alatt rengeteg fölöslegesnek tűnő tér van, ahol a levegő nyáron járhat és hűtheti a motort. A modern buszok motorsátrai egyszerűen katasztrofálisak. Nem tudják azt megoldani, hogy ne tüzeljen a nyári 40°C-ban a "doboz", ezzel is hozzájárulva a fülledt meleghez.
Miért Szegedben kellene gondolkodnom? A TV az Szegedről vesz buszokat? Nem. Pl.: OFF debreceni solákban is sokkal jobban mozog a levegő, mint egy ARC-ban, vagy Merciben.
Előzmény: Citadis (4975)
Citadis Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4976
Én még mindig nem vagyok Szkt-s, de ezt te is jól tudod (911 meg ígyis-úgyis fikáz mindenkit, az Szkt-t ugyanúgy mint a Volánt... ezt is jól tudod xD) Annak meg inkább örülhetsz, hogy másba nem lehet belekötni, mert ez azt jelenti, hogy nincs más, mert jó a szolgáltatás... :) (mellesleg az Szkt-ba is ugyanúgy bele lehet kötni a légkondi miatt, mert kellene pl a 417-esekre, csak a különbség annyi, hogy azok nem újan érkeztek...)
Az viszont sajnos a te Volán-elvakultságodat jelzi, hogy a légkondi említését arra fogod, h Szkt-sok vagyunk. De biztos az öreg néni is Szkt fan volt aki tavaly június elején rosszul lett a 83-ason az egyik LIF-en a meleg fülledt levegő miatt. Biztos... :S
Előzmény: verval (4973)
Citadis Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4975
Én tökéletesen megelégednék a NAGY nyitható/elhúzható ablakokkal is. Ezért is írtam, hogy nyáron jobban szeretek 260/280-assal utazni, mert azokon mozog a levegő. DE mutass nekem egy olyan alacsonypadlóst Szegeden, amiben nagy elhúzható ablakok vannak. Garantálom, hogy nem találsz. Pedig biztos lett volna rá lehetőség, hogy úgy rendeljék meg az új buszokat, de mégse tették. :S
Előzmény: R.odriguez (4971)
Csoki bácsi Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4974
..!..
Előzmény: robbanómotor (4967)
verval Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4973
Ne is próbálj érvelni. Az SZKT-sok a klímával jönnek, mivel másba nem tudnak belekötni.. :S
Előzmény: R.odriguez (4971)
bop308 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4972
Pont valami ilyesmit akartam leírni nekik. :)
Előzmény: R.odriguez (4971)
R.odriguez Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4971
Helyibe klíma? Ugyanmár... Ígyis veszteséges a helyi közlekedés, a klíma csak tovább drágítaná. Egy utas egy buszon átlagosan 10-15, maximum 20 percet tölt. Arra az időre kellene még tovább drágítani az így is drága közlekedést? Helyiben inkább a nagy ablakoknak kellene előnyben részesíteniük, nem a klímát. OFF Nyházán a Solarisokban légbefúvó/levegő keringető van, forgatja a busz utasterén belül a levegőt, ezzel elősegítve a hűvösebb érzést arra a pár megállóra.
Előzmény: Citadis (4964)
ACH-445 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4970
Üdv - egy kép Bajáról
Citadis Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4969
Tudom miről beszélsz, és már én is néztem korábban és én se értettem az okát.
Előzmény: colossal404 (4968)
colossal404 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 4968
A kevés nyitható ablakhoz annyi kérdésem lenne hogy pl a 417-eseken és (az általam kevésbé használt) 412-eseken miért szegecselik le azt a kevés ablakot hogy még véletlenül se lehessen szellőztetni? Vagy ha nem szegecs, akkor valami szerkezet amitől nem lehet kinyitni az ablakokat.
Előzmény: Citadis (4964)
robbanómotor Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4967
Tiszásról nem is csinálok jobbat. :)
Előzmény: smoon (4965)
smoon Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4966
"No de hagylak, mert látom itten nagyon csőlátás van. :-)"

Bizony, de nem is kicsit, úgyhogy csukd be az ajtót magad után, hagyj békességet az imaházban.

Viszlát!
Előzmény: *911* (4960)
smoon Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4965
A busz nem okádék, de a fotó annál inkább :))))
Előzmény: robbanómotor (4961)
Citadis Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4964
Sajnos-nem sajnos a szegedi éghajlatnál (ami egyre jobban közelít a mediterránhoz...) az utastéri klíma igenis hangsúlyos utasbarát szolgáltatás az alacsonypadlós, alig nyitható ablakokkal rendelkező buszokon... És sajnos nyáron nem sokat segít rajtam, ha tiszta a busz, és az se ha alacsonypadlós és 10 évesnél fiatalabb, főleg akkor nem, ha fürödhetek újra, miután leszállok egy 20 perces buszozás után, mert úgy leizzadtam rajta, mint egy disznó... Nyáron kifejezetten örülök, ha inkább 260/280-as jön.
Tudom veled elég sokat beszéltünk erről, épp ezért nem akarlak piszkálni se téged mert ennyire véded őket, se a volánt amiatt, mert önszántukból nem költenek utastéri klímára (mivel pénzügyileg tényleg elég sokba kerül... és mert egyébként jól ellátják a feladatot amit a város megrendelt és az 1-2 tahó sofőrtől -amilyen mellesleg minden közlekedési társaságnál van!- eltekintve én pl nagyon meg vagyok elégedve a volánnal), de abban egyetértek 911-gyel, hogy igenis fontos lenne a klíma. És ezt mint utas mondom, aki tapasztalja is, és hallja ahogy a többi utas is panaszkodik minden évben kb 5 hónapig...
És tudom, hogy úgyse lesznek utastéri klímák beszerelve, és nem is tudunk ez ellen tenni, épp ezért nem is akarok vitázni senkivel róla. Az egyetlen dolog amit tehetünk, hogy reménykedhetünk (és ha itt lesz az ideje akkor remélem jelzik is jópáran az illetékeseknek és lesz lobbi az ügy iránt), hogy amikor legközelebb a város meghirdeti a vonalakat, feltételként szabja az utastéri klímát. És ezt igenis meg kell lépni, ha utasbarát-európai szolgáltatást szeretnénk, mivel a klíma hiánya kb olyan mintha télen nem lenne fűtés a buszokban, pedig az is alap dolog...


911: amíg ez nem jön el, addig teljesen felesleges újra és újra vitát indítani klímaügyben
Előzmény: verval (4956)
robbanómotor Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4963
Ki nem engedném forgalomba ezekkel a csicsás kis matricákkal. :)
Előzmény: verval (4962)
verval Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4962
Hogy te milyen nyüves vagy!!! :)
Előzmény: robbanómotor (4961)
robbanómotor Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4961
Megszületett a 112. tiszás fotóm is, amivel a Tisza-galéria továbbra is sereghajtó a volános galériáim között a fotók darabszámát tekintve. Mondjuk egy ilyen okádékot elnézve el is megy a kedvem bárminemű Tisza-fotózástól. :))))

*911* Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4960

Az utasbarát szolgáltatás az pedig nem klímánál kezdődik.

 

Ez igaz... az udvarias dolgozóknál... de ilyen nem sok van... sajnos...

 

Rendszeresen takarított és tiszta járművek

 

Ez ok, tényleg így van.

 

pontosság

 

Azért mert GPS van még nem pontosak a buszok... saját tapasztalat.

 

10 éves átlagéletkor

 

Kirakat...

 

No de hagylak, mert látom itten nagyon csőlátás van. :-)

Előzmény: verval (4956)
bop308 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4959
HHY-798
verval Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4958
Ilyen hosszú járatra már jár is az utasnak ez a gép. Felszálláskor szalámikóstoló volt? :)
Előzmény: hajdubus (4957)
hajdubus Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4957
"Szalámis"-Handball-os járat volt ma Szeged és Nyíregyháza között. :)
FLH-795
verval Creative Commons License 2010.03.28 0 0 4956
Tipikus 911, átment személyeskedőbe, ha már nincsenek érvei. Én se jöttem azzal szerintem, hogy a zöldségespult mellől ne akarjál szakérteni, így te se gyere hasonlókkal.

Az utasbarát szolgáltatás az pedig nem klímánál kezdődik. Rendszeresen takarított és tiszta járművek, pontosság, 10 éves átlagéletkor, ez mind megvan a Tiszánál, így szerintem megfelelő és utasbarát szolgáltatást biztosít. Ennyi.

Ezt a parttalan vitát meg fejezzük be, itt és most.
Előzmény: *911* (4955)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!