Úgy gondoltam, hogy az autóbuszpályaudvarokra is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a telephelyekre. Magánterületnek nevezett hülyeség- az autóbuszpályaudvarok 100%-ban a Tisza Volán tulajdonában vannak és ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, mint a telephelyekre. Ne téveszen meg senkint az, hogy emberek ezrei fordulnak meg területükön naponta.
Szerinted az új emberek honnan tudják ezt ha ezek ÍRATLAN szabályok??? Én se tudtam. Meg szerintem a többi új ember se. Írjátok le őket vagy tájékoztassátok az újakat e-mailen keresztül. Akkor el lehet ezeket kerülni.
Pedig én már találkoztam telephelyen készült fotóval! Ezek szerint Volán dolgozóknak lehet fényképezni a bent zajló eseményeket. Én civilként egyszer ha bejutnék még az is lehet, hogy az X-aktás Murder ügynök nyomna a falhoz!
Vannak íratlan szabályok (telepes kép, mobilos fotó, előnytelen helyzet, stb.), amelyeket mi páran betartunk már évek óta. Az, hogy az új emberek nem veszik át őket, az nem minket minősít..
Miért baj az, hogy a telepen fényképezték le a felújjításra váró autóbuszt? Úgy tudom, hogy ez is hozzátartozik a társaság életéhez. A Tisza Volán nagyon büszke arra, hogy a dél-alföldi régióban ő végzi a legtöbb és minőségben is helyt álló felújjítást. Ezt már a nyilvánosság előtt is vállalta, írott és íratlan médiában egyaránt. Ez a fotó nem vet rossz fényt a cégre, sőt.
Változott? Üllésiről tudtam, azt vitte minden hétköznap 13:30-kor, de a Pusztamérgesit még nem hallottam. Reggel vannak a Sándorfalvi járatai, utánna egy 4 órás szünete, utána Sándorfalva megint, aztán Üllésre megy, majd pedig megint 2 Sándorfalva. Mikor van rá ideje?
Az új menetrendmódosítással kapcsolatban lenne egy kérdésem. Az 1510-es Szeged--Bük gy. f. vonal is változott olymódon, hogy mindegyik járat min. 5 percet áll Dunaföldváron, Solton viszont csak egyik-másik. Ez vajon miért lehet? Csatlakozás miatt? Amióta világ a világ, Solton volt a pihenő. Ráadásul az egyik D.földváron is és Solton is áll 10-10 percet.
Ami nem tetszett az üggyel kapcsolatban:
A Bakony Volán is megváltoztatta a menetrendet, erről természetesen csak a Tisza Volános menetrendből értesültem.
A Kkfháza--Csongrád és Kkfháza--Szentes járatok módosítása vajon miért nem szerepel a Kunság Volán weblapján?
Ez is mind odafigyelés kérdése, a múltkori esett is érdekes volt mikor vontatni kellett, azt is meg lehetett volna előzni. Na de mind1. A KDJ-357-ek változott a fordája, mert Üllést meg Pusztamérgest is csinál.
Itt az a probléma, hogy a ventilátor érzékelőjénél tönkre ment valami és hol bekapcsolt a ventilátor hol nem. és ahogy idekerült helyközire állandóra állították a ventilátort, és folyton ment de nem ment 80 fok fölé a visz csak 65-70 fokos volt(fűtéshez tökéletesen jó volt mindig kellemes idő volt benne) de a gazdái lekapcsoltatták és most, hogy bejött a jó idő nem ment a ventilátor jó hogy meg rogyantotta a vizet.
Az a szép az egészben, hogy mióta helyközis kocsi többet van javításon mint mikor helyis volt. Gazdái sokat foglalkozhatnak vele, ha arra se képesek, hogy megnézzék hány fokon áll a víz.