Szóval annó a Tisza Volán kiadta a vonalainak egy részét egy, 100%-ban saját tulajdonát képező alvállalkozónak valami inhouse szerződés keretében? Ennek mi értelme lehetett? Úgy rémlik, 260-as, 280-as, 415-ös kocsikkal járkáltak, ezeket a Tiszától bérelték, majd amikor már nem kellett, visszaadták?
Tisza Volán, majd DAKK, most pedig DAKK-Volánbusz tulajdonú "alvállakozó". Kezdetben korábbi Tiszás (és onnan bérelt) kocsikkal dolgoztak. A NKV-s Intourok viszont már sajátok (+vannak más kocsik is). Legújabban pedig a VB alvállakozójaként (a feldatatot továbbadva a Colornak/M6LOG-nak) kerülnek szóba.
Sziasztok! Ez a Partiscum Busz micsoda? Mostanában itt más volános topcikoban elég sokszor olvasni róluk. Annyit tudok eddig, hogy a DAKK alvállalkozója, de DAKK-os buszokkal nyomul? Vannak saját kocsijaik? Most valami nagy tendert nyertek el, hogy százas nagyságrendben vennének használt buszokat?
Tavaly szinte minden vasárnap hatalmas dugó volt a 71-esen egészen Füredtől az M7 felhajtóig. Most is azért késik gyanítom állandóan...Volt, hogy 40-50 percig 4-5 km/h-val lehetett "haladni".
Először azt hittem, hogy csak a szokásos "Késés: 1196 perc" volt az xmapon, vagyis, hogy kamu a 80 perc. :D Amikor elindul a járat, még több száz percet késik a rendszer szerint, ugye. De akkor ez most tényleg ennyit késett. Hogy sikerült ezt összehozni? Ezt már a szárnyaskerék is megirigyelné...
Szegeden a Mars téren a forgalmista közli az utasokkal, hogy a busz rossz, ezért utasok nélkül honába, (Makó garázs) küldi üresen.
Az utasok próbáljanak meg feltuszakolódni a következő járatra.
Ők próbálnak.
Ezután az üres busz elmegy Makóra. Vagy oda ér vagy nem?
Ha odaér, másnap olvtársunk ír egy dörgedelmes levelet, hogy miért küldték el üresen a buszt javítani Makóra (mert oda való) emiatt Ő nyomorgott a következő buszon.
Tényleg nyomorgott.
Most elküldték utasokkal, most az a baj.
Klasszikus van rajta sapka, nincs rajta sapka esete.
Két lehetőség van: azt mondja a forgalmista, hogy akkor a busz bemegy javítani Szegeden, és a járat kimarad, vagy azt mondja, hogy mivel expressz járatról van szó és nem igen van megállója, ezért a járatot megcsinálja és Makón bevonul javítani (mivel ez volt az autóbusz utolsó járata aznap).
Az hogy ilyen a járműpark, ne a forgalmista hibája legyen már.
Már úgy állt be a busz a Mars téren hogy alig ért oda a kocsiállásra, és onnan is alig tudott elindulni.
Szóval már korábban ismert volt a műszaki hiba, mégis kiengedték (vagy kiküldték) a következő járatra.
Nem ismerem a "rangsort", ki milyen alá-fölé rendeltségben van: makói forgalmi / szegedi forgalmi, szegedi kocsi / makói kocsi , de hogy ismert műszaki hibával mennek a buszok az nonszensz szerintem.
És nem arról van szó, hogy nem működik az egyik ajtó vagy hasonló, hanem konkrétan megállt a motor benne, többet be nem indult.