A Szeged-Miskolc járaton még mindig HMP-851-et látok ma is, létezhet, hogy ott az lett a törzskocsi? Tegnap mondjuk HHY-797 ment. A lényeg, hogy ugye oda nem Mercedes Tourismo megy?
Azért durva, hogy a Bük-Szeged járat az 50 percre tervezett Ajka-Veszprém szakaszt laza, kényelmes tempóben 35 perc alatt teszi meg. Így a 12.20-as veszprémi érkezés inkább 12.05 szokott lenni. Így aki továbbutazik, az Veszprémben 50 percet ücsöröghet. Erre a járatra is inkább 2 sofőr kéne és akkor nem kéne majd'1 órát állni Veszprémben!
Csókoltatom a menetrendtervezőket! De mostmár a Dunaújváros-Fehérvár szakaszra se kell 55 perc megállás nélkül, max. 50.
Van, aki hiányolja belőle a parkféket, és szűkösnek találja a vezetőfülkét.
- Mennyire kedvelik az utasok ?
Ez meg egyéni szociális vélemény lesz.
Nincs benne jobb kettes ülés, pelenkázóasztal van, mint az Ik 412-ben, vagy az Alfa Localóban. Ezt 2015-ben már rég meg kellett volna haladni, ez így helypocséklás. A Scania alvázra dolgozó egykori Lahden Autokori, vagy az Iveco sokkal jobban meg tudta ezt oldani.
Szűkös. A VDL Citea LLE-120 tágasabb benyomást kelt, pedig kisebbnek néz ki.
Ugyanakkor nagy nyitható ablakfelületei vannak, ez megváltás a Conectok után.
A formaterv is tetszetős, szép busz. Az ülések se rosszak.
Hosszabb ideje olvasó hobbistaként az a véleményem, hogy jó választás volt.
Sofőrt én még nem láttam Scania gépészetet szidni. Volvot, Ivecót, Mercedest igen.
A Scania gépészet huszonévekig elvan, elég megnézni a VB-s E95-ösöket, vagy azt, hogy a finneknél is ezek húzzák legtovább.
Meg hát az Omnicity üzemeltető-barátabb, hisz az még az Euro 5-öt úgy tudja teljesíteni az EGR technológiával, hogy nem szükséges a kipufogógáz adalékanyaggal való utánkezelése sem. A váltó és a motor kivételével műszakilag minden ugyanaz, vagy hasonló.
Mondjuk szerintem tényleg csak szervezés kérdése. Én pl. már jártam úgy, hogy a z ex Kisalföld busza visszafelé nem tudott elindulni SZegedről, és GTE-359 vitte el az utasokat asszem Halasig, ott pedig nem is tudom, hogyan mentek tovább, akik tovább utaztak.
A szegedi gépkocsivezetők vitték tovább a járatot szerintem.
"A buszok sofőrhöz vannak kötve? " Igen, úgy lenne normális, hogy gépkocsivezetőkhöz lennének kötve a járművek. Nincs is rosszabb egy gazdátlan tartalék ("fúú csak ezt a napot bírjam ki vele" hozzáállás), avagy ide oda dobálgatott kocsinál, vagy esetleg annál, mikor valaki, valakik alól kiveszik az autóbuszt, mert esetleg kell máshova.
A buszok sofőrhöz vannak kötve? Nem lett volna egyszerűbb csak a buszt adni a két szegedi sofőrnek és ugyanúgy mentek volna tovább?Nem igazán értem, miért sofőr+busz együtt ment Sopronig Halasról.
Most már-már kezd beállni az üzemszerű működésre, kötelező km-re megy csak be. Alkatrész ellátás, egész jó, de csak addig amíg a Scania-nál javítanak. Nézd meg a LOA-756 ugyanaz az autóbusz, csak egy kicsi ráncfelvaráson esett át a Citywide.
Műszaki hibával 1-3 nap, de van amikor másnapra kész az autó, vagy pár órán belül.
A LUM Hódmezőn helyizik, de ritkán van forgalomban
. Az 814 Békéssámsoni telephelyes, de most a KTM-186 van kiadva helyette egy darabig. A 815-nek nincs fordája, s nem is dolgozik. A 818-as pedig Makó-Hmvhely vonalat járja, s azt hiszem a reggeli órákban jár Szegeden is. Ez a kocsi egész délelőtt Hódmezőn áll
Elég egyszerű gondolkodásmódra vall, ha ah gondolod, hogy itt bárki is gyűlölködik. Elmondták a véleményüket és kész. Az meg hogy sértetnek érzed magad, azt köszönheted a dilettáns, értelmetlen, semmilyen építő jellegel nem bíró hozzászólásaidnak. Kritikán aluli, ami néha ebben a topikban zajlik, a te hozzászólásaidhoz hasonló megnyilvánulások miatt. Akinek elnézést kell kérni az pl. pont te vagy. Eldönthetnéd azt is, hogy milyen nick alatt írogatsz.
U.i.:ha nem tetszik a topik működése kívül tágasabb.
Remélem soraid az engem gyűlölő topiktársak is olvassák! Köszi a megerősítést! Amúgy én nem emlékszem azért xmapos tévedésre...Szóval legalább egy elnézést jól esne:)