A közlekedési cég vezetőitől megtudtuk, hogy karácsony környékén Vásárhelyen 2, majd Makón és Szentesen további 1-1 kisebb Scania-midibuszt állítanak forgalomba, ami komfortban hasonló lesz a szegediekhez, kisebb mérete miatt viszont praktikusabb az ottani közösségi közlekedésben.
Az ex Kunságos forda délelőtti részét a HSX-917 csinálja délutánját pedig a KMB-545/546 páros az Ő délutáni járatait csinálja a HSX-917 délután a HSX iskolás fordáját pedig a HPD-081 csinálja Üllésről.
Szegedre a késő esti, Budapestre pedig a kora hajnali közlekedés segítése érdekében Budapest és Szeged között új járatpár közlekedik, az alábbi menetrend szerint:
22:00 Budapest, Népliget autóbusz pu. indul - Szeged, Sportcsarnok érk. 0.20
Szeged, Sportcsarnok ind. 2.05 - Bp. Liszt F. Airport 2. érk. 4.40 - Bp. Népliget é. 5.00
szerintem is ennyi erővel Intouro is lehetett volna. amikor hallottam, hogy Tourismo-k jönnek, én egyből gondoltam, hogy legalább rendes magasított padlós rhd-k lesznek.
Van 3 darab szóló és 8 darab csuklós Volvo, amit átcsoportosíthatnának, de semmi értelme az átadandó típusokat keverni. Egyébként nem feltétlenül megy az összes kis Merci. Ha mégis mennének nem hinném, hogy sokan "megsíratnák" őket.
Ha már az összes szóló Connecto szétosztásra kerül, akkor nem lehetne a szóló 7700-kat is szétosztani? Ha már ennyire osztogatunk, mert új kocsik jönnek. Szolgáltató váltás esetén mi lesz, ha sikeres a pályázat? Vissza minden vagy hogy lesz?
KZR topictárs még csak 4-et látott tegnap a Scania Hungáriánál. A DAKK részére pedig még nem került átadásra egy sem. December 10-ig, ha minden jól megy megérkezik az összes jármű.
Szerintem, ha igaz a hír akkor a többség Szegedre kerül. Ellenben azért, mert Kecskeméten leváltják azt a pár koros Ikarus-t amiről megy a hiszti hetek óta, így kapnak nem kevés Connecto-t. Többi jó kérdés, aki többet tud úgy is leírja.