Az ex. Kunságnak van két E99-ese (GOU-632, 633) és 4 darab Volvo 9700-asa (FLR-039, 040, 041, MXU-918), s vannak 386-osai is. Az ex. Bácsnak pedig két darab E98-asa (FJC-284, FJU-809), egy Ikarus 955-öse (HFW-607) és egy 396-osa (LRE-605).
Nem tudod hogy a Bács-kiskunnak vannak-e ilyen nagy busza. Ha rendszámot nem tudsz az se baj csak egyáltalán van-e nekik? (Ha van majd írok az ő fórumcsoportjukba is. Csak tudjam)
Kiégett a motortere múlt év szeptemberében. Eddig arra várt, hogy döntsenek a sorsáról, mivel a motorfelújítás mellett újra kell vezetékelni az egész kocsit.
Tudom. Az FLN a többi volános Drögmöllerrel közös tenderből jött. Emléxem, hogy meg is voltam lepődve, amikor 2006-ban megjött az FLX, mert a másikkal ellentétben semmi előjele nem volt az érkezésének.
Mondjuk érdekesen írták ki a tendert, mert a KNR-988-at kivéve 2005-ös évjáratúak. A 2006 ez esetben nyilván az első magyarországi forgalomba helyezésre vonatkozna.
Szeged elővárosi és regionális: 2db 260-as, 6 db 280-as, 3 db 256.42, 9 darab C56, 4 darab 435-ös, 3 db 415-ös (még), plusz a 2 oktató 256-os. A Partiscum buszai nincsenek beleszámolva, s az EAG-ok sem.