Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.03 0 0 18980

Hello!

A mai Bfüred-Szeged együtt jött a sopronival. Nem tudjátok miért késett 80 percet??

IkarusEAG Creative Commons License 2014.07.25 0 0 18979

A Szentes-Kkhalas mikor lett átminősítve országos járatra? Az csak regionális járat. Az igaz viszont, hogy nem ezek az elővárosi járművek a legmegfelelőbbek erre a viszonylatra. A klímával kapcsolatban pedig csak annyit tudnék mondani, amit a korábbiakban Dénes úr is megtett, hogy szólni kell a gk vezetőnek.

Előzmény: Törölt nick (18978)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.24 0 0 18978

Nem tudok ezek az MRY családú förmedvények hogy keveredtek távolsági forgalomba, de azért Szentes-Kkhalas távra elég durva szerintem. Nyitható ablak nuku, függöny szintén nincs, klíma se. Ma még elment, de 40 fokba kíváncsi lennék ki bírja ki rosszullét nélkül :(

Egy pozitívum: a kényelmes plüss ülés.

GRY-569 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 18977

Üdv!

A múlt héten Berekfürdőn találkoztam ezzel a szépséggel! :-)

 

http://indafoto.hu/gry569/image/21447891-9e1bcc04/628251

kovács kittike Creative Commons License 2014.07.11 0 0 18976

javaslataidat megtettem az volt a válasz hogy majd ha melegem lesz bekapcsolom s ne okoskodjál már

Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.11 0 0 18975

Nagyon színes a fantáziád, Mössziő :-) Berlin pedig nem hideg/rideg, hisz' írtam is, hogy meleg, fülledt idő volt.

Előzmény: RIKA424 (18974)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 18974

Múlt héten Berlinben voltam másodmagammal...........

 

----------------

 

Azt a "másodmagammal"-ot, Bora-Boráról vitted oda ?

Kegyetlen ember vagy.

 

Egyetlen fűszoknyában elvinni olyan szép helyről a hideg/rideg Berlinbe egy ilyen angyalt?

 

........................:-))

Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.11 0 0 18973

Lehet amúgy írogatni az atyaúristennek, csak ha már az az alapvető funkció (is) kiveszett az utasból, hogy odamegy a gkv.-höz, és megkéri, hogy kapcsolja be, akkor megette a fene az egészet. Nyilván a legkönnyebb panaszt írni (főleg noname....), napi szinten látom, hogy az ominózus járat még el se ért a végállomásra, de a panasz már befutott az ügyfélszolgálat e-mail címére...

 

Múlt héten Berlinben voltam másodmagammal, és felültünk a helyi közlekedési vállalat 100-as jelzésű, emeletes autóbuszára. Meleg fülledt idő volt, fölül csak 3-4 buktatható kisméretű ablak volt, ebből csak egyetlen egy nem volt lezárva. Mindenki sóhajtozott, legyezte magát, meg mente a "sájzézás", aztán meguntam, lementem az alsó szintre, és a balegyben ülő ifjú pilótát angolul megkértem, hogy legyen szíves bekapcsolni a klímát. Érdekes módon bekapcsolta. Érdekes........

 

Lehet, hogy a "kérem" és a "köszönöm" varázsszavak? :)

Előzmény: RIKA424 (18972)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 18972

Ez a Tisza Volán forgalmi ellenőri csoport sara.

Ők azért (is) vannak, hogy ilyen ne történjen.

 

Javaslom ugyanezt írd meg a :

 -  helykozi@tiszavolan.hu

 - vezerigazgato@tiszavolan.hu

email címekre.

 

ez itt egy civil beszélgető fórum, innen segítséget a jogos panaszodra nem kapsz.

 

 

Előzmény: kovács kittike (18971)
kovács kittike Creative Commons License 2014.07.10 0 0 18971

Gyuláról Mezőhegyesre utazom rendszeresen a 10 óra 15 perces járattal és ha az ügyeletes szépfiu a gépkocsivezető akkor sosem müködik a klima mig az idősebb úr használja nem vagyok már fiatal de még fizetek a szolgáltatásért nem

péjé85 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18970

Makói autóval ha jól csal az emlékezetem :)

Előzmény: Dénes Balázs (18969)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18969

...illetve egy rövid ideig, a szekszárdi híd átadása után volt Szeged-Kalocsa-Szekszárd járat is.

Előzmény: lobbanórotor (18968)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18968

Szinte sejtettem. :) 

Előzmény: Dénes Balázs (18967)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18967

Ja-ja, volt ilyen :)

Előzmény: lobbanórotor (18966)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18966

Szelidi-tó? :D 

Előzmény: KZR-283 (18965)
KZR-283 Creative Commons License 2014.07.09 0 0 18965

Fiúk-Lányok!

 

Melyik lehetett az a távolsági járat, ami Szegedről indult, Kiskunmajsa-Kiskunhalas-Kalocsa útvonalon ment? Láttam egy távolságis táblát, csak a végállomás le volt vágva. :(

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 18964

Az Ikarus-30 típusú autóbuszokat 1951-1955 között vásárolták az autóközlekedési vállalatok (kapták központi elosztás alapján, még a Volán, sőőőőt, még az AKÖV idők előtt.

 

A Tisza Volán jogelődjei is sokat használtak a típusból.

Ezek a buszok (nejlon buszok) a '60-as évek közepére, végére teljesen kikoptak a közforgalomból.

 

Kb. 1964-69 körül futott Magyarországon az un. "tanya program".

Ebben a programban tanyaközpontokat hoztak létre, ahol bentlakásos rendszerben tanították a nebulókat és valamilyen minimális közfunkciókkal is ellátták ezeket a tanyaközpontokat.

Pl. védőnő, posta kirendeltség, kmb-s rendőr, stb.

 

A tanyaközpontok és a kisebb városok hivatásforgalmi diákforgalmának ellátására, a közforgalomból már kikopott Ikarus-30-as autóbuszokat használták fel.

Kb. 200 db Ikarus-30-as autóbuszt felújítottak és Iskolabusz felirattal az oldalán újból forgalomba állították őket.

 

 

A képen, a busz oldalán elöl a MÁVAUT embléma, középen az Iskolabusz felirat olvasható.

 

A kép Szegeden készült, valószínűleg a Tisza Volán jogelődjének egyik ilyen autóbuszáról.

 

Az Iskolabuszok egyik fő feladata az éves osztálykirándulások lebonyolítása volt.

Az 1960-as években egy-egy felsőtagozatos általános iskolai osztály, évente egyszer - általában - három napos országjárásra ment, melyhez az AKÖV vállalatok legtöbbször Ik-311 tipusú autóbuszt biztosítottak.

Ezek kapacitását egészítette ki a 200 db, Ikarus-30-as Iskolabusz.

Emiatt az ország majd valamennyi csücskébe eljutottak ezek a kis Ikarus-30-as buszok.

 

Nyaranta majd mindegyik olyan AKÖV akinek volt Iskolabusza (Dunántúlon nem volt) köteles volt 1-2 Iskolabuszt a hozzá tartozó személyzettel Csillebércre és Zánkára 70-80 napra kihelyezni.

 

 

htibor Creative Commons License 2014.07.02 0 0 18963

A mezőfalvai útvonal kb. 7,5 kilométerrel hosszabb, de folyamatosan lehet rajta haladni.

Aki arra jár számítson arra, hogy még kb. 1 évig 10-30 perces késések is lehetnek az áthaladó járatoknál.

Az Szfvár-Seregélyes szakaszra pedig ismételten írom, hogy KÖZÖS, tehát, ha ott kaparják az utat és nem tudnak a buszok haladni, akkor így is, úgy is megkésik a járat.

Előzmény: M41 6212 (18962)
M41 6212 Creative Commons License 2014.07.02 -1 0 18962

Hogy lenne már belekalkulálva?Akkor nem késne mindig 20-30 percet,ráadásul mezőfalva felé semmi felújítás nincs-de mégse lehet 55 perc alatt megtenni a Szfv-Dújv szakaszt-Ma arra jöttünj és padlógázzal,nulla forgalommal is 70 perc!!!Szvsz nagyin kéne egy ideiglenes menetrend ide!

Előzmény: htibor (18961)
htibor Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18961

Hetek óta bele van kalkulálva a kerülőút a kezdetek óta.

Csak a Volánok nincsenek abban a helyzetben, hogy külön utakat építsenek nekik, így marad az, hogy a Szfvár-Seregélyes szakaszon folyó munkálatok mind a két útvonalat érintik, ergo, ha ott megcsúszik hiába megy Mezőfalva felé, akkor is késni fog.

Előzmény: Törölt nick (18960)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18960

A 62. út felújítására szép lassan nem ártana egy menetrend (pl. belekalkulálva egy Dújváros-Sárosd-Szfv kerülőt) mert lazán késnek 20-40 percet a buszok, ma pl. lefelé kivétel nélkül!! Az Alba és a Büki Tisza/Vasi simán üti a 40 percet napok óta.

GRY-569 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18959

Köszönöm szépen! :-)

Előzmény: archlinux (18958)
archlinux Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18958

Leginkább valamelyik Lion's Coach vagy a HXG-925.

Előzmény: GRY-569 (18957)
GRY-569 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18957
Normann Backs Creative Commons License 2014.06.27 0 0 18956

LIF-765-el már jöttem Félegyházáról Kistelekig mikor pótolni kellett.

Ekkor az volt a szomorú, hogy a Tiszás kocsik hamarabb megérkeztek Félegyházára mint a Kunságosok.

Előzmény: RIKA424 (18954)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.24 0 0 18955

Gondolom, aki éppen tud. Ehhez azért Félegyháza van közelebb valamivel. De nem tudom reggeli ki járt ott.

Előzmény: RIKA424 (18954)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 18954

http://www.vg.hu/vallalatok/kozlekedes/nem-tudnak-kozlekedni-a-vonatok-szeged-fele-429934

 

Ilyenkor a Tisza Volán ad pótlóbuszt, vagy a Kunság Volán ?

 

 

Tschabeee Creative Commons License 2014.06.23 0 0 18953

Üdv!

Változó. Ma például GTE-361 ment.

Előzmény: Törölt nick (18952)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.23 0 0 18952

Hello!

A Szeged-Hévízen állandó jelleggel szokott közlekedni valami vagy mindig más busz jár a vonalon? Ha igen, melyik??

 

Köszi!!

KZR-283 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 18951

Akit érdekel:

 

Sziksósfürdőn volán nap van, kint áll az FKE-409, HPD-085, FKF-392, MRY-946

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!