Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 18704

Két ilyen 8700-ast láttam, ami a hozzászólásba lett linkelve. Az ottani Säffle-kből valóban több is hirdetve van, viszont azok nem játszanak az évjáratuk (2002) miatt.

Előzmény: BvZ (18703)
BvZ Creative Commons License 2014.01.23 0 0 18703

Biztos nem 8500-as? Mert autoline-on például meg ilyenek vannak hirdetve. A 8700-as homlokfala annyira nem tetszik.... 

Előzmény: Törölt nick (18702)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 18702

Úgy fest, Volvo 8700-asok fognak majd érkezni a Tisza/Körös/Bács Volánokhoz, ugyanis felbukkant a Volvo cinkotai telephelyén 2 a tenderkiírásnak megfelelő 8700-as. Színük alapján a svédországi Karlstad városban jártak korábban.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 18701

Csabára már a vonatok nagyobb hányada Uzsgyi, azoknám meg vannak bőven koszosabbak másfele. Persze egy szépen kitakarított busszal azok is csak nehezen veszik fel a versenyt.

Előzmény: laszlovecsei (18695)
sosiforda Creative Commons License 2014.01.22 0 0 18700
torqmatic Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18699

Mondjuk én azért nem innék rá hideg vizet, hogy azok a számok helytállók... Pl Párizs 2012-ben csak egyedül 375 buszt vett, gyaníthatóan közel ugyanennyit el is adtak. És ez akkor még csak egy város a sok közül.

Előzmény: Ygor (18696)
Störung! Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18698

Ha végre megoldható lenne a tiszta Usgyi motorvonati üzem a 135-ön, az sokat dobna a vonalon, mert menetidőre versenyképes a busszal.

Előzmény: Ygor (18697)
Ygor Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18697

Én pont Pestre szerettem busszal járni, és Csabára vonattal.

Előzmény: laszlovecsei (18695)
Ygor Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18696

Hogy rátromfoljak én is, más témában rákérdeztem, mennyi 2 ajtós helyközi kialakítású, eladó használt busz van Európában: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=128502930&t=9157561

Tehát, ha valaki eldöntené, hogy idehozza az összes szemetet, még a Tiszát se tudná elárasztani velük, nemhogy az országot. Hogy a románok honnan halásznak össze annyi szutykot, ne kérdezd :D

Előzmény: JLW-470 (18677)
laszlovecsei Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18695

Hát ha Csabára mennék tuti nem a MÁV-Start szolgáltatását venném igénybe az tuti. Ami oda megy vonat annál bármilyen busz tisztább, kényelmesebb. :D

Előzmény: Normann Backs (18694)
Normann Backs Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18694

Na meg ott van az óránként közlekedő vonat Csabáról Szegedre!

Előzmény: KZR-283 (18690)
Ygor Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18693

Ez, meg ez:

 

"Most komolyan, ha beírnak így rendszámokat akkor végig kell fikázni. A lényeg szerintem, hogy busz ment."

 

a hozzáállás szégyellnivaló 2014-ben. Az 50-es, 60-as, 70-es, 80-as években lehet, hogy elment, de 24 éve más rendszer van.

Előzmény: Tourismo (18682)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18692

Lengyelországban pl tavaly 2,5-szer annyi használt buszt állítottak forgalomba, mint újat, pedig ott elvileg van pénz (meg buszgyár :)) dögivel.

 

http://iho.hu/hir/jo-evet-zart-a-lengyel-buszpiac-140118

Előzmény: JLW-470 (18679)
Waliby Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18691

Igen, így érthető, de például Békéscsabán is van felsőfokú tanintézmény. "Kicsit" egyenetlen végső soron a járat menetrendje, vannak benne felesleges megállók visszafelé (pl. a már említett szeghalmi, vagy ladányi két megálló). 

Előzmény: archlinux (18689)
KZR-283 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18690

Visszafele azon kívül van elég busz Orosházáról meg Békéscsabáról.

Előzmény: Waliby (18688)
archlinux Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18689

Ha van elég utasa, akkor nemcsak megéri, hanem célszerű is a "zónázás" szvsz. Konkrétan Orosházáról bőven van járat Szegedre, az ország másik végéről Szegedre utazó egyetemisták pedig felesleges országnézés helyett érjenek minél gyorsabban Szegedre. Vásárhelyen meg talán van valami felsőfokú intézmény, különben azt is kihagytam volna. (Például a régi pannonos délutáni Szeged-Pécs gyorsjáratok sulivasárnap bementek Mohácsra. De minek?) Ráadásul most valamiért szeretik szétválasztani a helyközi és a távolsági járatokat, abból a szempontból is jobb így.

Előzmény: Waliby (18688)
Waliby Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18688

Vajon a gyorsjárat minőség érdekében megéri beáldozni Orosházát és Békéscsabát, mint megállóhelyet? Mindezt amellett, hogy például Szeghalmon, Körösladányban nem is egy helyen áll meg a járat. Illetve csak visszafelé gyorsjárat, odafelé szabályszerűen lassújárat, igazodva a más napokon Hajdús járat menetrendjéhez.

Előzmény: archlinux (18687)
archlinux Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18687

Nyilván a Szoboszló-Szeged iránya az érdekes. Debrecenből van másik gyorsjárat vasárnap, a szoboszlói gyorsba pedig már nem fér bele Debrecen (és akkor már nem is lenne igazán gyors).

Előzmény: Waliby (18685)
laszlovecsei Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18686

Hát ennek a sulivasárnapos járatnak valóban eléggé érdekes útvonala van :/

Előzmény: Waliby (18685)
Waliby Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18685

Ahányan azon a szoboszlói járaton szoktak lenni (legalábbis ahogy látom), elég egy ilyen busz oda. Persze Szeged-Békéscsaba viszonylaton (mint gyorsjárat), vagy Békéscsaba-Szeghalom viszonylaton lehet, vannak rajta elegen, de mivel nem megy be Debrecenbe, viszonylag kevesebben veszik igénybe, gondolom azok, akik célzottan Hajdúszoboszlóra mennek. Sőt, ahogy látom, visszafelé a járat nem is áll meg Békéscsabán. Ennek mi lehet az oka?

Előzmény: laszlovecsei (18681)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18684

Szerintem a románok rosszabbak.

Előzmény: JLW-470 (18677)
laszlovecsei Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18683

Nem fikázás volt a célom, sőt! Kifejezetten örülök KZR-283 topictárs ilyen jellegű hozzászólásainak!

Előzmény: Tourismo (18682)
Tourismo Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18682

Nincs! De elég nagy tér van a kettes ajtóval szembe.

Ezt mond meg a vezénylőnek :D

Most komolyan, ha beírnak így rendszámokat akkor végig kell fikázni. A lényeg szerintem, hogy busz ment.

Előzmény: laszlovecsei (18681)
laszlovecsei Creative Commons License 2014.01.20 0 0 18681

Ismét nem értem a logikát a vezénylésben. Mohács 150km, 3 óra, Debrecen meg ha jól emlékszem majdnem 6, és már egy E95 sem jutott rá, csak egy Regio? Carrus Vegáról nem tudok se jót se rosszat mondani, lévén nem utaztam vele soha. Viszont az felmerült bennem hogy mekkora csomagtere van annak a járműnek? Elfértek lent a csomagok vajon benne?

Előzmény: KZR-283 (18680)
KZR-283 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18680

Mai:

Hajdúszoboszló@KMB-545

Szeghalom@IRZ-705
Solt@KBS-696, HXG-925
Veszprém@KBS-695
Székesfehérvár@IAR-478, FHT-801
Mohács@MAY-568, CCR-686
Tiszafüred@CCR-690, FHT-804

JLW-470 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18679

De az arányok nem ugyanazok. :)

Előzmény: lobbanórotor (18678)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18678

Nem azért mondom, de nem kizárólag Kelet-Európára jellemző, hogy használt buszokat vásároljanak. 

Előzmény: JLW-470 (18677)
JLW-470 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18677

Abból a szempontból szomorú,hogy tavaly év végén már lehetett új buszokat is venni,most idén meg mindenki megint használtbuszokkal nyomul.Tényleg mi leszünk Európa roncstelepe. :(

Előzmény: Störung! (18674)
verval Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18676

A gázosokból akkor nem lesz semmi?

Előzmény: Störung! (18674)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.19 0 0 18675

Kiírás alapján ilyen vagy ehhez hasonló gépezetek érkezhetnek:

http://autoline.info/sf/bus-city-bus-VOLVO-SaFFLE-8500-LE-B7R--13101802462192719900.html

Előzmény: Störung! (18674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!