A, nemsokára beindul a 10-es troli, azzal csuklósok szabadulnak fel
B, 2014 december végével lejár Szeged helyi szerződése, nincs az már messze. Mellesleg a város is eldönthetné, hogy mit akar, mert arra fel kell készülni, akárki is csinálja 2015-től.
C, mint Credo :) Ha már DAKK, akkor adják ide a KSU-075-öt, a GOX-111-et, meg a C80-akat, és vegyenek Credo EN 18-at helyettük
A KNR C ajtajáról csak annyit, hogy elég szerencsétlen megoldás ott az a bolygóajtó. Sajnos a C tengely beveri a port, a vizet, a sarat, és hajlamos a csapágy szétrohadni. Sajnos a csapágy egyedi kialakítású, beszerezni nem egyszerű. De lehetett vezérlési probléma is. A Tamware rendszer hajlamos sűrűn rakoncátlankodni. Szerintem inkább mechanikus probléma lehetett.
Igazad van. Bár talán árnyalja az is a dolgot, hogy sokszor pakolásszák a sofőröket és az autókat is. És lehet, hogy valaki úgy van vele, hogy saját pénzéből vesz esetleg cuccokat a buszba aztán meg elveszik tőlük. Most nálunk GUF-971-et ölik kegyetlenül. Úgy hallottam, hogy a vendégmunkás KAZ-nak is jobb váltója van a 971 váltójánál. :)
Más: LLE-634 dolgozik, egyik ismerősöm szerint a váltóban az egyik fogaskerék volt elkopva.
Reggel HOG-563 helyett IAN-706 volt. De előtte FHT-801 is lehalhatott, mert elég levegőtlenül várta a mentést Makón, helyette mehetett FJG-543, és FJG helyett nem ment semmi, hanem IAN lassúként vitte a lassú és az expressz utasait is.
KNR-ben pár napja nem működött a 3. ajtó, de ma délutánra meggyógyult.
Ja és ha megosztok veled egy magánvéleményt, de ezt már természetesen hallottad tőlem már sokszor. Így kellene mindenkinek hozzáállni a munkaezközéhez mint az általad említett úrnak. Természetesen sokan vannak olyan hozzá hasonló autóbuszvezetők, akik ügyelnek az autójukra, de van a másik oldal akik hiába töltik idejük jó részét jól megszokott járgányukban, mégsem hajlandók megbecsülni sajnos. Jórészük ráadásul még jó autókkal is dolgozik. Ha esetleg meg tönkremegy az ő nemtörődömségük miatt, akkor meg ők vannak a legrosszabbul, ha úgymond "sza..al" kell dolgozni. szerény véleményem szerint az ilyen ember még azt a sz.rt sem érdemli meg.
Egy bölcs ember mondtaXD: "NE bántsátok őket ezért, hiszen nem tehetnek róla, nekik ilyen a neveltetésük nem fognak megváltozni, fogadjátok el, hogy ők ilyenek." Hmm érdekes meglátás. Nem is értem a nemtörődömséget, az igénytelenséget, s az autógyilkolást, hogy is lehet elfogadni. Lehet, hogy valami magasabb tudatállapotba kell eljutni, ez lenne a lesza.om.
Olyan mintha most gurult volna ki a Margit utcából, leszámítava a légkondit, ami akkor még nem volt rajta. a belseje is szép, de majd pár apróságot észreveszel. az oladalburkolatnál elhagyták a karcálló HPL burkolatot, és a padló sem a jól megszokott Grabiol padlózat. Az üléshuzat mintája a már jól megszokott( lásd pl Classic, vagy HKE).
Reggel KBS-693 ahogy első járatáról beállt a leszállító kocsiállásra a motor elájult és több liter olaj ömlött ki belőle. A kocsiállást felszórták de még délután se lehetett használni.
Talán emiatt indult meg a kavarás lavina, KBS-690-t nem láttam, helyette CMX-841 (saját gazdával), de off sequence volt több autó is, pl.: KBS-691, HRE-909, GIM-057 (utóbbi KBK-844 helyén saját gazdával).
ABU-013 Makón, asszem a 357 is meg van még ott. ELM-348 is szintén ott van. CCP-870 Szegeden. EOG-356 darabokban még fellelhető egyes buszokban. Pl a motorja a GDN-227 -ben. EVL-477 meg Hódmezővásárhelyen.