Keresés

Részletes keresés

Tourismo Creative Commons License 2013.04.28 0 0 17780

Jó kis képek! Érdekes, hogy a gázos Ikarus-okat a nyilvánosság előtt adták át, Conectokat, meg már a telepen, zárt csoportként.

Ez meg talán a zalaegerszegi járat lehetett?

Előzmény: RIKA424 (17779)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 17779
Ygor Creative Commons License 2013.04.27 0 0 17778

Érveltem a Sirius mellett, de kezdek megbarátkozni az MAN-nel.

Előzmény: LMB-706 (17687)
Ygor Creative Commons License 2013.04.27 0 0 17777

Még mindig belekötök:

A, nemsokára beindul a 10-es troli, azzal csuklósok szabadulnak fel

B, 2014 december végével lejár Szeged helyi szerződése, nincs az már messze. Mellesleg a város is eldönthetné, hogy mit akar, mert arra fel kell készülni, akárki is csinálja 2015-től.

C, mint Credo :) Ha már DAKK, akkor adják ide a KSU-075-öt, a GOX-111-et, meg a C80-akat, és vegyenek Credo EN 18-at helyettük

D, ez a vicc kategória: http://www.nettikone.com/en/volvo/b10ble-carrus-vega/1143012

Előzmény: verval (17702)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.26 0 0 17776

Ma pedig FJG-543-al lehetett valami, mert KMB-549 ment helyette Gyulára, KMB helyén pedig ABU-357 volt.

Előzmény: KickDown (17775)
KickDown Creative Commons License 2013.04.26 0 0 17775

FHT-80et tegnap láttam a Mars téren este 10órakor, elég rekedt hangja volt mintha 1-2 henger nem ment volna benne...

Előzmény: péjé85 (17773)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.25 0 0 17774

A KNR C ajtajáról csak annyit, hogy elég szerencsétlen megoldás ott az a bolygóajtó. Sajnos a C tengely beveri a port, a vizet, a sarat, és hajlamos a csapágy szétrohadni. Sajnos a csapágy egyedi kialakítású, beszerezni nem egyszerű. De lehetett vezérlési probléma is. A Tamware rendszer hajlamos sűrűn rakoncátlankodni.  Szerintem inkább mechanikus probléma lehetett.

Előzmény: péjé85 (17773)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.25 0 0 17773

Igazad van. Bár talán árnyalja az is a dolgot, hogy sokszor pakolásszák a sofőröket és az autókat is. És lehet, hogy valaki úgy van vele, hogy saját pénzéből vesz esetleg cuccokat a  buszba aztán meg elveszik tőlük. Most nálunk GUF-971-et ölik kegyetlenül. Úgy hallottam, hogy a vendégmunkás KAZ-nak is jobb váltója van a 971 váltójánál. :)

Más: LLE-634 dolgozik, egyik ismerősöm szerint a váltóban az egyik fogaskerék volt elkopva. 

Reggel HOG-563 helyett IAN-706 volt. De előtte FHT-801 is lehalhatott, mert elég levegőtlenül várta a mentést Makón, helyette mehetett FJG-543, és FJG helyett nem ment semmi, hanem IAN lassúként vitte a lassú és az expressz utasait is. 

KNR-ben pár napja nem működött a 3. ajtó, de ma délutánra meggyógyult. 

Előzmény: IkarusEAG (17772)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.25 0 0 17772

Ja és ha megosztok veled egy magánvéleményt, de ezt már természetesen hallottad tőlem már sokszor. Így kellene mindenkinek hozzáállni a munkaezközéhez mint az általad említett úrnak. Természetesen sokan vannak olyan hozzá hasonló autóbuszvezetők, akik ügyelnek az autójukra, de van a másik oldal akik hiába töltik idejük jó részét jól megszokott járgányukban, mégsem hajlandók megbecsülni sajnos. Jórészük ráadásul még jó autókkal is dolgozik. Ha esetleg meg tönkremegy az ő nemtörődömségük miatt, akkor meg ők vannak a legrosszabbul, ha úgymond "sza..al" kell dolgozni. szerény véleményem szerint az ilyen ember még azt a sz.rt sem érdemli meg.

 

Egy bölcs ember mondtaXD: "NE bántsátok őket ezért, hiszen nem tehetnek róla, nekik ilyen a neveltetésük nem fognak megváltozni, fogadjátok el, hogy ők ilyenek." Hmm érdekes meglátás. Nem is értem a nemtörődömséget, az igénytelenséget, s az autógyilkolást, hogy is lehet elfogadni. Lehet, hogy valami magasabb tudatállapotba kell eljutni, ez lenne a lesza.om. 

Előzmény: péjé85 (17770)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.24 0 0 17771

Elvileg marad. Épp ma mondta, hogy már nagyon várja;). Ki ne várna egy új autót. Kapott mocifelújítást is.

Előzmény: péjé85 (17770)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17770

Ha marad egy gazdás akkor szerintem vigyázni fog rá Á. :)

Előzmény: IkarusEAG (17769)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17769

Olyan mintha most gurult volna ki a Margit utcából, leszámítava a légkondit, ami akkor még nem volt rajta. a belseje is szép, de majd pár apróságot észreveszel. az oladalburkolatnál elhagyták a karcálló HPL burkolatot, és a padló sem a jól megszokott Grabiol padlózat. Az üléshuzat mintája a már jól megszokott( lásd pl Classic, vagy HKE).

Előzmény: péjé85 (17768)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17768

Jeee, akkor lesem. :)

Előzmény: IkarusEAG (17765)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17767

Reggel KBS-693 ahogy első járatáról beállt a leszállító kocsiállásra a motor elájult és több liter olaj ömlött ki belőle. A kocsiállást felszórták de még délután se lehetett használni. 

Talán emiatt indult meg a kavarás lavina, KBS-690-t nem láttam, helyette CMX-841 (saját gazdával), de off sequence volt több autó is, pl.: KBS-691, HRE-909, GIM-057 (utóbbi KBK-844 helyén saját gazdával).

IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17766

FLM-963 ma tartalék volt. Nem sűrűn látni Szeged-Hmvhely-Szentes-Mindszent-Hmvhely-Szeged vonalon :).

IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.23 0 0 17765

Kész;)

Előzmény: péjé85 (17740)
Lenry Creative Commons License 2013.04.22 0 0 17764

jah, hogy ideiglenes.

akkor megnyugodtam, mert véglegesnek ez csúnyán balkáni megoldás lenne, még akkor is, ha esetleg forráshiánnyal küszködne a cég

Előzmény: IkarusEAG (17763)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.22 0 0 17763

Azért mert betört, és így ezzel az ideiglenes megoldással dolgozhat a jármű mindaddig, amíg meg nem érkezik hozzá a pótalkatrész.

Előzmény: Lenry (17762)
Lenry Creative Commons License 2013.04.22 0 0 17762

miért?

Előzmény: JOXis.csajszi (17760)
CLY-015 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 17761

Tegnapi Székesfehérvár FIS-493

JOXis.csajszi Creative Commons License 2013.04.20 0 0 17760

Lemezelve. 

Előzmény: EKW-531 (17759)
EKW-531 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 17759

Matricázva van, vagy lemezelve?

Előzmény: JOXis.csajszi (17749)
ckg471 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 17758

Az Autósándor atomdurván néz ki a Tiszás csíkokkal. :)

Előzmény: Tourismo (17756)
péjé85 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 17757

Mindig repes a szívem, ha valaki makói képet tesz be. :) Jó is lett, köszönet érte! 

Előzmény: Tourismo (17756)
Tourismo Creative Commons License 2013.04.19 0 0 17756

Ádám98 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 17755

Szentes:

 

EVL-474 -> BOS-247

SanyiM41 2187 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 17754

Köszönöm szépen az infókat! :-)

IkarusEAG Creative Commons License 2013.04.18 0 0 17753

ABU-013 Makón, asszem a 357 is meg van még ott. ELM-348 is szintén ott van. CCP-870 Szegeden. EOG-356 darabokban még fellelhető egyes buszokban. Pl a motorja a GDN-227 -ben. EVL-477 meg Hódmezővásárhelyen.

Előzmény: SanyiM41 2187 (17751)
KZR-283 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 17752

BSE-386-->selejtes már

BSG-111-->selejtes már

CMX-841-->Makó környékén

DUD-595-->HPD-083 helyett van jelenleg

EOG-356-->selejtes már

 

Előzmény: SanyiM41 2187 (17751)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 17751

Sziasztok!

Ezek a kocsik megvannak még?

Ha igen merre, és nagyjából mikor lehet fellelni őket?

ABU-013, 357

BSE-386

BSG-111

ELM-348

CMX-841

CCP-870

DUD-595

EOG-356

EVL-477

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!