Ha jól sejtem, Kedves Uram, Te már nagyon sok menetrend váltást végigvihettél, tudhatod, hogy az olykor nem kevés érintettel milyen egyszerű és nagyszerű dolog az ilyenek leegyeztetése stb, különösen, ha egyes szereplőknek igen speciális motivációik vannak. Ugye jól gondolom a dolgot, hosszú évek e téren szerzett tapasztalata beszél Belőled, nemde? :)
Nem kell itt minősítgetni a menetrendet, jól látható, hogy komoly előnyei is vannak a változásnak, mily módon kíván az új rendszer megfelelni a modern kor igényeinek (ütemesség, kiszámíthatóság, egységesség). Ahhoz képest, hogy mekkora horderejű a kérdés, és milyen gyorsan kellett az érintetteknek véghezvinni, összességében nem rosszak az eredmények. Persze rövid idő alatt csodát tenni nem lehet, de a(z azért nem túl egetverő) problémák egy része valószínűleg orvosolható lesz.
Függetlenül attól, hogy semmi közöm az új menetrendhez, biztosan állíthatom, hogy akármilyen jó képességekkel is ellátott legyen egy-egy menetrend szerkesztő, nem kis és nem könnyű feladat egy ilyen, komplexitását tekintve rendkívül bonyolult rendszer esetén relatíve rövid idő alatt létrehozni egy épkézláb, működőképes, mégha nem is hibátlan alternatívát. Ehhez képest minősítgetni sokkalta könnyebb dolog. De azért remélem, hogy előbb-utóbb, pláne ha a kisebb hibák is korrigálásra kerülnek Te is meg fogod látni a rendszer jó és előremutató oldalát :)
Oh Kedves Uram(vagyis gondolom). Most láttam visszagörgetve a bejegyzéseket, hogy ilyen észrevételt is tettXD.
Téged idézzelek, a hangulatkeltés egy kicsit enyhe túlzás. Ki mondta itt, hogy mindenkinek ugyanazt kell fújni. ha így lenne akkor nem lenne miről diskurálni, s nem tudnék hangulat kelteni, agogy fogalmaztál értekezésedben. Te így látod, más meg máshogy látja, nem kell egyetértenünk, s egyébként meg a mondanivalómat kedves barátomnak Dénes Úrnak szántam, nem Neked, ha esetleg nem esett volna le. Azért köszönöm észrevételedet, izgatottan olvastam.
P.s.: egyébként meg az észerűségről nem mindig lehet beszélni az új menetrendel kapcsolatban. Össze lett csapva. Kapkodásnak, s lázas sietségnek mindig selejt a vége;).
Hmm-hmmm. Ha Te mondod:). Legyen enyhe túlzás, de majd kiderül, hogy enyhe volt e avagy sem, de számosíthatjuk is azt, hogy mit takar a milliónyi, ha gondolod. Nincs világvége, ezt senki sem mondta, én sem ezt mondtam. A Volán pedig megtett mindent a tájékoztatással és a végrehajtással kapcsolatban,de ha legközelebb változás lesz akkor külön-külön "odamegy" minden kedves utashoz. " A menetrendet pedig még lehet kisebb mértékben korrigálni."-természetesen fogják is, talán már az első pár hónap után. Bármennyire is szeretnék az utasok, sajnos a régi mnenetrend semmiképpen sem fog visszaállni, az aláírásgyűjtés sajnos hiábavaló.
Valaki fel tudná sorolni nekem,hogy melyek azok a távolsági menetrendi mezők, amelyek érintik Csongrád megyét és szerepelnek az idei menetrendkönyvben?Esetleg,ha meg van valakinek az összes pdf formátumban el tudja nekem küldeni emailben?
A menetrend váltással kapcsolatban valóban érkeztek panaszok, de azok egy jó része nem a menetrenddel kapcsolatos, hanem a Volán végrehajtásával (pl. nem volt megfelelően kitáblázva az új menetrend). Egyesek ezt próbálják meg beállítani úgy, hogy a menetrend miatt világvége lenne. A menetrendet pedig még lehet kisebb mértékben korrigálni.
Oh az a füst már eljutott a Tisza Volánhoz, illetőleg a Minisztériumhoz is milliónyi panasz formájában . Értem én, hogy mit mondasz, de ha valami annyira jól működne, akkor nem ilyen fogadtatása lenne ennek az egésznek.
A csatlakozást, azt hagyjuk, mert +- 10 percXD.
Utasként pozitív dolog valóban, és még logikus is lenne, de ismervén a Mars tér kapacitását ezen esetben ez egy olyan döntés volt, amely logisztikai káoszt okozott. Egyébként meg, így is vadászni kell a Vhelyre induló buszokat(7 kocsiállás).
Balázs!! Ebben a témában nem fogunk közös nevezőre jutni XDD
Hát október 16-án került be. Jövőhéten kb 24-e körül készül el teljesen, így kicsi több mint három hónap. A 926-os egy hónappel késöbb került be, az február elején készülhet el. Mivel a 924 volt az első(a Hre-909 kicsit más). A926 már gyorsabban halad.A korózió csúnya munkát végzett egy évtized alatt, van munka az összesen bőven. Szép lett a 924-es, majd lessed.
Nem meglepő, hiszen ott csavarodik legjobban. Ez mindegyik hosszúderekúnál megfigyelhető, ráadásul szemmel láthatóan(oda ugye nem terjedt ki a vázerősítés, csupán a második ajtó mögötti alvázrészre illetőleg az ablakövre, és az afeletti területre). a festés sajnos nem olyan tartós mint a gyári sajnos. Tulajdonképpen csak a gyárira lett ráfújva.
Segítek: gondolj a Jászkunra. :) Oda 11 db Volvo B10-400 érkezett 2002-ben, de ebből csak (a rendszám szerint első) 5 db volt kék: a maradék 6 db gyárilag is fehér volt. És ott a kékek közül egyet már biztosan átfényeztek fehérre, de talán kettőt is - ezt nem tudom, hogy most mennyi az állás, ugyanis azok kevésbé vannak a szemem előtt, mint a tiszások.
A zászlóshajókhoz biztosan nem nyúlnék. A Drögmöllerek zölden és szürkén jók. A Gemencnél és a Vértesnél is van egy-egy darab újpofás, szürke Tourismo, és fel sem merül a kifehérítésük. Na meg a Volánbusznál az FKE-608, az is maradt szürke.
Sok volt a meló rajta? Vagy amúgy is sok a meló a szervízben és azért tart ilyen sokáig?
KNR-997 második ajtajánál a kapaszkodók teljesen szétcsúszva, az ajtón a héten állítani kellett mert az egyik szárny akadt a szürke műanyag borításban. Kívülről a festék elkezdett lehullani közvetlen az ajtó mellett.