"semmivel sincs kevesebb hely a Volvo gépészet miatt"
Nem kötekedésképpen:lehet,hogy szám szerint ugyanannyi hely van bennük,mint a nem Volvosokban,de akkor valószínűleg sűrűbben vannak székezve.Mert a Volvo alvázas E95-ben a hátsó 5ös sor ott helyezkedik el, ahol pl. a Scaniásban még az utolsó előtti sor van.
Jajj de megy a vita a tényleg semmiről, most akkor igyekszem összefoglalni mindent, ha valamit kihagynék szóljatok. :) -a HXGs kocsik tényleg nem ilyen hosszú távra vannak tervezve... -semmivel sincs kevesebb hely a Volvo gépészet miatt -Igen még csak lemezelik, mellső felfüggesztést Pénteken noszogatták a helyére.Az elektronikát reménykedjünk hogy nem úgy bontották mint a 417eseknél! :)
Gondolom a 924-esnél még csak a felépítményen dolgoznak. Az elektronikával szerinted nehéz dolguk lesz? No de majd január közepefelé kiderül, hogyan is sikeredett az első felújítása. A 926 befejezésést fabruár közepére datálják.
Na de Tanár Úr! Minimum dícséretes 5-öst érdemel a Balázska, mert még a semmiről is képes oldalakat regélni. Olyan mély nyomot hagyott bennem a kommentje, hogy még most sem találom a szavakat, vagyis találom, de az már személyeskedés lenne(bár lehet csak az Ő "véleménye szerint"-semmitmondó szavak ezek).
De jó hogy mostanában nem kell lemennem Makóra. :D Mindig azon az úton megyek... Amint hallottam Makó környékén 'majd az összes utat lezárták. A Maroslelei buszok gondolom az autópályán kerülnek.
A Csongrád megyei 4414-es jelű összekötő út Maroslele és Makó között, a 18. és 27. kilométer közötti szakaszon a hóátfúvások miatt vált ideiglenesen járhatatlanná.
Az nem semmi! Tartok tőle, holnap se lesz sokkal jobb a helyzet... ma viszont kétszer is láttam az off Vonatkerti sorompónál az off bácsos E94-est tolni a vontatót keletnek...
Ehez még hozzátartozik ez is, ezt már máshol olvastam:
"Szeged és Baja között több szakaszt már félig-meddig lezártak, hisz tisztítani felesleges és egyben nem tudják, így van ahol méteres hótorlaszt épített a szél."
Biztos szem nem maradna szárazon... az pedig, hogy ezen a nick-en kell írnod - függetlenül attól, hogy a "plusz 2-3 ezer milyen név alatt született - , háááát, ki tudja, miért kellett váltani :-)
Az azért megnyugtat, hgy nem csak nekem van bajom a HXG-k komfortjával, de tudom, ez szubjektív. Amennyiben viszont szét tudod választani egy járműtípus megítélését egy cég megítélésétől, akkor szerintem nincsen baj. Itt az előbbi történt részemről, te viszont az utóbbival jössz. Ez sokmindent elmond...
Van itt a fórumon egy topiktárs - nevezzük csak "kisnyugdíjasnak"m ő meg engem Röszke Szépének, mert neki megengedem :-) - ő mondta azt sokszor, és tök igaza van: ne abba köss bele, hogy ki mondta, hanem abba, amit mondott. Ugyanis az előbbi nagyon melléviheti a beszélgetés tartalmát. Kérsz bővebb kifejtést? :-)
Nem kívánok vitába bonyolódni, de.... Arra nagyon kíváncsi lennék, hogyha szerény személyem besazabadulna a Szeged tömegközlekedése megnevezésű topikba, s ott elkezdeném az Szkt gépparkját különféle jelzőkkel illetni, én mit kapnék? Valószínűleg én egy utolsó... lennék, s megkapnám, hogy jövök ahhoz, hogy minősítsem a társaság járműállományát. Mellesleg megjegyezném, hogy nincs bajom a társasággal.
Nekem pont egy-két felújított pannonos E95-ösön jött elő ez az ülés nem tart probléma. Mert szép-kényelmes az a vogel ülés, ha jól látom újrahuzatolva, de az a mechanika kikopásán nemsokat segít.
Ha nekem,baranyaiként szabad véleményt formálni róluk:nekem a HHY-kban a Detroit motor a legfurább(én Scaniásokon szocializálódtam).Elképesztően hangos,főleg hosszútávon zavaró.HXG-k ritkán járnak Baranya felé,de ezekben az ülések háttámlájának a nem tartása a legzavaróbb(+ha jól emlékszem kevesebb a hely is bennük a Volvo gépészet miatt).A "kékvolvók" tényleg jók,csak egyik-másikon lassan el kéne már a felújítás(pl. IES-051).
Egyébként örülhettek neki,hogy nálatok ilyen cég szolgáltat.A Tisza az egyik legjobb,legigényesebb volán az országban. :)
Lenyomtam a HXG-925-tel párszor a Szeged-Kaposvár távot (még amikor a régi Szeged-Zeg gyorsjárat élt, azon volt tiszás fordakocsi). Hát, szerintem egy átlagos magyar IC12 veri komfortban, szerintem a HHY-k is jobbak. Túlszékezett, ergonómia kurzusra elrettentő példaként szolgáló lábtartóval súlyosbítva...
A távolsági járatok egy részénél valóban igaz ez, de azért egy Zeg-Pécs-Szeged-Békéscsaba járat esetében, amikor Kaposvár-Pécs között meg sem áll, Pécs-Bátaszék között pedig pályán közlekedik, messze nem helyközi funkcióról beszélünk :-P
Mindettől függetlenül... khmmm ....hogy is fogalmazzak.... nincs megtiltva a járattípushoz való korrekt eszköz hozzárendelése ;-)
Istenkém, én kérek elnézést. Bocsáss meg, valóban, mert igen komoly különbség van ám a HXG-924, 925 és a 926 között, nem is szólva a HHY-796, 797 és 798 triumvirátusáról :-)))))
Egyébként mind a három HXG-t sikerült kifognom már, egyiket itt, másikat ott. Azt pedig lássuk be, hogy egy E95/395 felújítva sem egy MAN Lion's Coach, de még egy "kékvolvó" sem :-)
Azért igen kevés az az ember aki a távolsági vonalat teljes hosszában igénybe veszi. A vonalak teljes hosszán folyamatos az utascsere. Tulajdonképen hosszú lánccá összefűzött helyközi járatokról van szó, melyek csak a forgalmasabb helyeken állnak meg.