A mentés során valóban sérült, de hátul csupán a műanyag elemek, valamint a lámpasor szorult cserére, az alvázban nem esett kár. A már amúgy is sérült szélvédőkeretben, mellső lépcsőben, mellfalvázban annál több kárt aligha tudtak volna okozni.
Az utolsó képkockákon a megfáradt vonószerkezet tutira kiszakadt tőből. Persze biztosan nem tudhatták, hogy az nem emelésre, csak vontatásra van vizsgáztatva.
Erre emlékszem. Hirtelen jött a hóesés hajnalban. Az utak nem voltak letakarítva, és valami 30-40 km/h-s sebességnél csúszott be az árokba a busz. Az EMKE a helyén maradt XD
Az borítékolható volt, hogy sok munka lesz a felépítmény szerkezetén a korrozió miatt, mivel tudva levő, hogy anno ezeket a gépeket igencsak silány minőségű acélból építették.
Már nagyon kíváncsi vagyok rá. Nagyon jó tempóban haladnak. Nem tudod mennyi meló volt vele? Mennyire volt ténylegesen leharcolva? Azért közel tíz év Makó-Bp minden nap biztos nyomot hagyott rajta.
Tudtommal nem, mivel KBS-697 visszakerült a helyére Deszkre. Amíg a KBK ótókat szanálták, addig kölcsönben volt másik divíziónál és CCN-157-el dolgoztak és azzal jártak Kalocsára.
HHR vázra bontva, a munka még csak most kezdődik rajta, HRE-909 karosszériamunkái befejeződtek, már "talpon" van , kezdőthet a belső kiszerelés. Már most is nagyon szép az új festéssel, milyen szupi lesz, ha kész lesz:). Tisztára, mint 2001-ben;)
A követgező felújjítosok: FLX-304 és majd a HXG-924