Milyen csavaróerőre gondolsz a motor és a hajtott tengely közti felépítményrészen? A motor csavaróereje (nyomatéka) a váltón, s a kardántengelyen adódik át a difin keresztül a hajtott merev portálhídra, a felépítményre semmi ilyen csavarőerőt nem gyakorol. Az A és a B tengely között figyelhető meg lényegesebb túlmozgás, amely elsősorban a kanyarvételeknek, s az útviszonyok milyenségének köszönhető.
OFF Valóban volt egy pár főként a 94-es eresztésben(nem tudom az Albán kívűl van e más Volán társaságnak .44D tipusjelzésű 256-osa). Az első 256.42-esek is .44 néven futottak kb 1997-ig. A GPR-566 hátulján még mindig ott díszeleg a 256.44-es felírat. ON
Hát ez egy elég nagy pacni ahol csak a rozsda van a második ajtó előtti merevítőn (?). Kifejezetten nagy az oldalirányű mozgás azon a részen, abból gondoltam, hogy el lehet törve. Nyílván nem lehet akkora tragédia, ha Gyulára jár ennek ellenére. :)