Keresés

Részletes keresés

Komlósfecskés Creative Commons License 2018.01.05 0 0 92

2017 végén az egykori Újszőreg megálló addig nem biztosított átjárójánál üzembe helyezték az AS 4603 számú, tengelyszámlálós, ledes, vonatszemélyzet által ellenőrzött fénysorompót, amely így elnyerte a legmagasabb számot viselő AS címet is :)

eMPet Creative Commons License 2010.07.25 0 0 91
Ezek Fábiánsebestyén (255) volt állomási sorompói. Lehet, hogy én írtam el, de én 251/258-nak láttam őket.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (89)
eMPet Creative Commons License 2010.07.25 0 0 90

Fűzfőgyártelep előtt, az 1-es Vilonya-Királyszentistván mrh. (iparvágány-kiágazás) felől az első "sima" útátjáró,  2-es pedig a régi Balatonfűzfői összekötés és egy iparvágány közös átjáróját védi.

 

A 72-es út keresztezésénél is van egy AS4, illetve rögtön a gyárkapun túl egy belső útnál az AS5. Ennek a kettőnek a "doboza" az ipartelepen belül van.

 

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (89)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2010.07.25 0 0 89
Ezek hol találhatóak?

Tőlem is kettő:
AS 251 és 259 a 147a vonalon. Mind vonatszemélyzet által ellenőrzött sorompók.
Előzmény: eMPet (88)
eMPet Creative Commons License 2010.07.25 0 0 88
Az eddig általam látott legkisebb szelvényszám-értékkel rendelkező fénysorompóval biztosított útátjárók:
szergely22 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 87
Üdv mindenkinek!

Egy kérésem lenne! Van valakinek méretekkel feltüntetett rajza az AS ( vonali automata sorompó) szekrényről?
Szeretnék H0 -ban készíteni párat a klubnak.
Köszi előre is!

Zotya
eMPet Creative Commons License 2009.11.18 0 0 86

Köszi, a magyarázatot is alább, nekem a "baromi sűrű átjárók" tettek be. :-)

Most pénteken valószínű megyek egy 110-114-115 utazásra, megnézem, illetve kiegészítem arrafelé is a nyilvántartásomat.

Előzmény: Törölt nick (82)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 85
Az lenne a logikus amit te mondasz, de nem úgy történt:
A mai Attila úton 1893-tól van vasúti átjáró. (1887-1893 között az út előtt volt a földkúp!)
Érdekesség: az orosházi vonal megépítésekor az átjáró egyvágányú maradt, az átjáró után ágazott el a két vonal. Az 1920-as években lett kétvágányú az átjáró, majd 1958 körül lett háromvágányú.
Nem tudom miért nem a vásárhelyi vonalra szelvényezték rá az átjárót. Illetve sejtem: hogy egységes legyen az állomási szelvényezés.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (84)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.10.13 0 0 84
Magyarán szólva az Attila úton 1887 óta van vasúti átjáró?
Előzmény: Törölt nick (83)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 83
Nem. Kunszentmárton-Szentes. Szentes állomás összes létesítménye kettőszáztizen-kettőszázhuszonvalahányas szelvényként van nyilvántartva.
Szentes 7-es váltó csúcssínjétől él csak a vásárhelyi vonal szelvényezése (tehát a tüzépi kiágazó váltó vásárhelyi-vonali szelvényű!)
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (81)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 82
Papírt-ceruzát elő, Fábiánsebestyéntől Szentesig útátjárók szelvényszámai:

258 (fénys, ell jelzős, tengelyszámlálós)
265 (sn)
283 (sn)
292 (sn)
304 (sn)
319 (sn)
325 (sn)
326 (sn) (sűrűn vannak!)
332 (sn)
334 (sn)
341 (sn)
350 (sn)
365 (sn)
368 (sn)
372 (sn)
376 (sn)
387 (sn)
392 (sn)
397 (sn)
399 (fénys: kerékpárútra külön fénys)
Előzmény: eMPet (74)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.10.13 0 0 81
Nem Szentes-Hódmezővásárhely?
Előzmény: Törölt nick (80)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 80
Szentesen az Attila úti teljes sorompó a Kunszentmárton-Szentes vonalra van rászelvényezve. Szelvényszáma most nem ugrik be (22X).
Előzmény: eMPet (76)
Rbatka Creative Commons License 2009.10.11 0 0 79
A telómban megvolt a teljes 145-146 útátjáró lista szelvényszámmal. Már teló sincs :(
Előzmény: eMPet (76)
eMPet Creative Commons License 2009.10.11 0 0 78
SN: sorompó nélküli útátjáró.
ASF: félkarú sorompóval kiegészített automata sorompó.
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (77)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.10.08 0 0 77
SN és az ASF mozaikszó feloldását meg tudod adni? Szentes SR1 szerintem 406-os szelvény az orosházi vágányon.
Előzmény: eMPet (76)
eMPet Creative Commons License 2009.10.08 0 0 76
Akkor már: :-)

ős 146-oson mintha lenne az SN94 és SN 98, valamint SN114 és SN118 között még 1-1 db.

ős 146-oson Szikra (237) után 1 db SN hiányzik még az AS 256 előtt.

145-ösön Tiszakécske SRV 2 értéke hiányzik.
147-esen Csongrád SRV2 értéke.
Szentesen SRV1 értéke, illetve, hogy melyik vonalon van. (147-esre tippeltem.)

Eddig többek között van 1337 SN-em és 1475 AS-em, csak a fentiek szerint némileg hiányos. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy némely SN-ből AS lesz, az AS-ból meg ASF. :-))
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (75)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.10.03 0 0 75
Megnézem őket, egy kicsit majd várnod kell az adatokra. Esetleg bedeandras beírja ide.
Előzmény: eMPet (74)
eMPet Creative Commons License 2009.10.03 0 0 74
Ha már az AS lehalt, lenne pár SN-es kérdésem:
Szentes után a 147-es vonalon Orosháza felé hiányoznak az alábbiak:

- A kalauz olyan sokáig elmélkedett a jegyemen, hogy elsuhant mellettem az első kettő az AS 399 előtt.
- Az SN376 és SN 365 közötti két darab,
- A Donát mh., tehát SN 326 és SN304 közötti 2 db.
sinérintő Creative Commons License 2009.04.04 0 0 73
Kedves kollégák,

Az ASxx megnevezés önmagában nem sokat ér, így a vasútvonalat is fel kell tüntetni mellé.
sinérintő Creative Commons License 2009.04.04 0 0 72
Így van, az antenna a GSM-en üzemlő távfelügyelet antennája. A sorompók a szombathelyi diszpécserközpontba diagnosztikai célból vissza vannak jelentve GSM-kommunikációval.
Előzmény: Törölt nick (64)
sinérintő Creative Commons License 2009.04.04 0 0 71
Pedig vannak tengelyszámlálók, ugyanis az állomásközt az előjelzős szakaszok megosztják. A sorompók vonatérzékelése egy eddig teljesen új módszerrel, hurokkal történik, amely a felette elhaladó fémtömeget érzékeli (ún. "induktív hurok").
Előzmény: fakusz87 (65)
eMPet Creative Commons License 2009.04.04 0 0 70
Igen a türjei az AS97 volt, a megálló jelzőszáma a 98.
Majd úgyis megyek valamikor arra egy retúr keretében Bajánsenyéig, akkor feltérképezem végig vágányostól, átjáróstól.
Előzmény: fakusz87 (69)
fakusz87 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 69
Így van, eddig a Bobától Ukkig, Ukktól Zegig volt szelvényezve a vonal, most egységesen Bobától, ezért nőttek meg a számok.
A dobozok sokszínüségére a magyarázat az, hogy ilyen új dobozok csak a jelzővel fedezett útátjáróknál vannak, tehát Ukk-Zalaszentiván közt (egy kivétellel, ami majd Ukk Sr sorompója lesz, ott még a régi doboz van)
A dobozok azért ekkorák, hogy kényelmesen el lehessen bennük férni. Mármint ha technika vagy benne, mivel ugye ezek már nem csak egy fénysorompót vezérelnek, hanem jelzőket, függésben vannak más jelzőkkel, és emberi beavatkozás nélkül tudniuk kell mi a dolguk(szabad jelzés, hívó, feloldó, stb.).
A vágányhálózat annyiban módosult, hogy Ötvösön megszünt a rakodóvágány, Zalabér-Batykon az 5. vágány, ill. az első-második vágányok közt a váltó, meg ugye Zalaszentiván egy évvel ezelötti átépítése, meg persze több kilóméternyi nyomvonalmódosulás a nyíltvonalon.
Hirtelen ennyi jut eszembe, ha valamit kihagytam akkor bocsánat.

Ui.: Kicsit kukacoskodom, Türjén AS97 volt :)
Előzmény: eMPet (68)
eMPet Creative Commons License 2009.03.22 0 0 68
Mintha Bobától kezdődne most már a számozás Ukk helyett.
Előzmény: eMPet (67)
eMPet Creative Commons License 2009.03.22 0 0 67
Tényleg érdekesek ezek a dobozok. Talán konyha és egy szék is van benne :-)
Miért ekkorák, no meg ilyenek? (Mert mintha volna a vonalon "régi kinézetű" doboz is.

Másik dil Emmám:
Mintha más lenne a vonal szelvényezése, mint felújítás előtt volt.
Régen Türjén az AS98 volt, most ezek szerint az ASF 266 van.
Pakod volt AS 204, most az AS358. Tehát előbbiek szerint 14 hm-rel nőtt a távolság közöttük. Vagy csak én gabalyodtam bele? :-)

Nincs valakinek (esetleg Neked) egy új kiutatása a szelvényezésről és vágányhálózatról?
Előzmény: fakusz87 (59)
eMPet Creative Commons License 2009.03.22 0 0 66
Tegnap meglett nekem is az AS4 Mezőhegyes előtt, meg az összes SN a 121-esen és a 121a-n.
Erről jut eszembe - itt egy kicsit off de - nincs valakinek "véletlenül" Makó, Mezőhegyes, Hódmező, esetleg Bcsaba vágányrajza? Belegabalyodtam a rajzolásba. :-))
Előzmény: gmarc (58)
fakusz87 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 65
Örülök, h valakinek hasznára válnak a képeim :) Tengelyszámlálókkal nem találkoztam nyíltvonalon, így kizárásos alapn szigsines. az állomások'természetesen' tengelyszámlálósak.
Előzmény: _nyunyuka (61)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 64
Valszeg a távfelügyeleti rendszer antennája.
Előzmény: Törölt nick (63)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2008.12.28 0 0 62
A biztber bódé teteje milyen jó fotóhely lehetne! Csak meg kell mászni!
Előzmény: fakusz87 (59)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!