Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toas79 Creative Commons License 2024.04.16 0 1 23249

Ravazdon foróztam, az udvaron volt még egy platós is OT rendszámmal

kkn Creative Commons License 2024.04.08 0 1 23248

Igen, a románok adták nyugatra a háromajtósat, a Citroen az ötajtósat. ( Mint ahogyan a lengyelektől jött a nyugati FIAT 126 vége is ) Csakhát a szoci országokban is elkelt volna az ötajtós is.

Előzmény: pizo (23247)
pizo Creative Commons License 2024.04.08 0 0 23247

Citroen Axelként is árulták Nyugat-Európában.

 

Zoli

Előzmény: kkn (23246)
kkn Creative Commons License 2024.04.06 0 0 23246

Elég szomjas volt a kis boxer, háromajtós kiasutó létére. Az ötajtós eredeti Visa meg maradt Citroenben, nem készült Olcit verzió. Pedig szociban többnyire a családok vettek autót. 

A Dacia sokkal ígéretesebb volt, csak jól elsilányult.

Előzmény: Dorka 57 (23244)
varjúistván Creative Commons License 2024.04.06 0 0 23245

1982 környékén próbakocsi járt magyarországon, de én úgy emlékszem, hogy csak a rendszerváltás idején forgalmazták kis darabszámban. És azt a keveset is visszavitték romániába 90 után.

Előzmény: Köny (23242)
Dorka 57 Creative Commons License 2024.04.06 0 2 23244

Ígéretes kocsik lettek volna .... igen, ha a volna nem volna és nem ott és nem úgy készültek volna.... 

Előzmény: Köny (23242)
Quattroman Creative Commons License 2024.04.05 0 0 23243

Olcit ígéretes???

oszt mit ígért? max annyit hogy pariban lesz a Tavriával

Előzmény: Köny (23242)
Köny Creative Commons License 2024.04.05 0 0 23242

Oltcit sem sok maradt, pedig ígéretes kocsik voltak ezek a MERKUR-os időkben. 

Előzmény: R100 (23241)
R100 Creative Commons License 2024.04.04 0 1 23241

Akkor sem volt gyakori darab - legalábbis a Bogárhoz képest, de mára teljesen eltűntek, évek óta nem láttam.

Előzmény: Quattroman (23240)
Quattroman Creative Commons License 2024.04.04 0 2 23240

de imádtam mindig is ezeket a VW 1600 TL-eket

Mikor inas voltam a Szabolcs utcai VW szervizben akkor voltak újak

R100 Creative Commons License 2024.04.04 0 3 23239

 

 

toas79 Creative Commons License 2024.03.17 0 1 23238

Szegeden fotóztam. 

R100 Creative Commons License 2024.03.15 0 0 23237

Ha szaporodnak is csak bátran!

Előzmény: Quattroman (23236)
Quattroman Creative Commons License 2024.03.15 0 0 23236

és most párzásra készülnek?

Előzmény: R100 (23235)
R100 Creative Commons License 2024.03.15 0 1 23235

 

Felébredtek az oldalszelepeltek!

Quattroman Creative Commons License 2024.03.14 0 0 23234
R100 Creative Commons License 2024.03.13 0 0 23233

Ott bizony!

Előzmény: liili (23232)
liili Creative Commons License 2024.03.11 0 0 23232

Rétság felé félúton?:-)

Előzmény: R100 (23226)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.03.01 0 2 23231

Egy ilyen ritkasággal találkoztam. Mivel elmúlt már 30 bemutatom itt. Még egész jó állapotnak örvend a legtöbb korabeli japán típushoz képest, akik már elrohadtak és eltűntek.

  

Sokat nem mennek vele, de nem egy garázsban tartott autó.

vt976 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23230

Ezek szerint az új rendszámoknál a Q betűt is kiadják?

Előzmény: R100 (23226)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23229

kormánykerekének nem csontszínűnek kellene lennie mint a váltógombnak?

Előzmény: p21-feri-tb2 (23227)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 1 23228

ilyenen nőttem fel. a mienk '61es volt és világoskék CB 80-63

Előzmény: R100 (23226)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.02.27 0 3 23227

Itt a tesója. 

Előzmény: R100 (23226)
R100 Creative Commons License 2024.02.26 0 3 23226

kkn Creative Commons License 2024.02.25 0 2 23225

Quattroman Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23224

technológiai oldala és költségvonzata is van ennek.

a mai motoroknál inkább hőálló acélt használnak ami csak barnul kissé de nem rozsdásodik. így csak a formázást kell elvégezni és kész a darab, nincs utólagos felületkezelés...

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23223

Értem, köszönöm!

Előzmény: R100 (23222)
R100 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23222

A krómozás a környezetre és az egészségre is rendkívül veszélyes munka. A régi technológia környezetvédelmi okok miatt ma már nem használható, az új meg az általad említett eredményt hozza. Erre a motorra kicsit sem vigyáznak, a múlt héten még állt rajta a hó ennek ellenére a sok krómozott alkatrésze jó állapotú. De ha megnézel egy Bogár vagy egy Zsiguli lökhárítót ott is ezt tapasztalod, szinte elpusztíthatatlan.

A másik ok az lehet, hogy a korabeli japán motorok dupla falú könyökcsövekkel készültek, úgy tudom zajcsökkentés miatt, de a hőterhelésre is jó hatással lehet. Ma már ilyesmi a költségek miatt elképzelhetetlen.

Előzmény: A210 820 08 21 (23221)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23221

Kérdeznék Tőled: az miért van, hogy az ember megnéz egy 30-40 éves XJ,XJS, vagy CB- CBF -CBX-et és mindegyiken, ha kicsit is vigyáztak rá, ilyen szép krómozott leömlőket lehet látni, maximum kicsit lilásra égve, ha meghajtották őket,  ma meg a legdrágább új motorok többségén is rozsdás, csúf csövek vannak, esetleg a legjobb esetben is csak egy krómozott kamu fedőlappal eltakarva?

Szóval ma miért nem készítenek ilyeneket?

 

Előzmény: R100 (23220)
R100 Creative Commons License 2024.02.02 0 1 23220

A '80-as évek magyar rendőrmotorja:

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!