Ilyen hosszúplatóson is tanultam a rövidplatós mellett. A vizsga a könnyebbség miatt azért a röviddel volt. De elsőre forgalomban így is megbuktam, hehe.
Meg akartam várni a hangját a nosztlgia miatt, de dízelesítve van.
Igen, a románok adták nyugatra a háromajtósat, a Citroen az ötajtósat. ( Mint ahogyan a lengyelektől jött a nyugati FIAT 126 vége is ) Csakhát a szoci országokban is elkelt volna az ötajtós is.
Elég szomjas volt a kis boxer, háromajtós kiasutó létére. Az ötajtós eredeti Visa meg maradt Citroenben, nem készült Olcit verzió. Pedig szociban többnyire a családok vettek autót.
A Dacia sokkal ígéretesebb volt, csak jól elsilányult.
1982 környékén próbakocsi járt magyarországon, de én úgy emlékszem, hogy csak a rendszerváltás idején forgalmazták kis darabszámban. És azt a keveset is visszavitték romániába 90 után.