Tegnap a kecskeméti buszon egy utastárs nagyon szidta az Orangewayst, hogy kedden küldtek neki sms-t, hogy szerdán technikai okból elmarad a lengyelországi járat, amire a foglalása volt.
Még a legdrágább társaságnál is lehet gond. Egy sofőr miatt pedig, (aki már valszeg nincs a cégnél) nem lehet általánosítani a rossz dolgokat. Én így gondolom:)
Szerintem a pár panaszos ügy után is elmondhatjuk hogy egy jó kis cég ez és olcsó járatai vannak, ami a mai világban nagyon fontos. Párom 1 éve külföldön van és ha nincs az Orangeways, akkor nem tudnék hozzá 2 hetente kijárni, mert a többi busztársaság sokkal drágábban megy, arra nincs pénzem sajna. Szóval én köszönöm nekik ezt az egy évet! Már csak 2 hónap.
Teljesen egyetértek veled Lea, mi párommal utaztunk 1 hónapja Krakkóba és mindenki nagyon kedves volt és segítőkész. Sőt még egy kis bonyodalmam is volt, mert a buszon felejtettem a drága napszemüvegem, leszállás után 1 órával hívtak, hogy ottmaradt, majd 2 nap múlva mikor visszafelé mentünk a sofőr magával hozta, és odaadta. Szóval ÉLJEN az olcsó és jófej narancsos busztársaság :P
én több éve utazok már velük, évi pár alkalommal, eddig szerencsésen :) Forgalmi okokból szoktak késni, nekem rossz tapasztalatom nem volt. Mindig kedvesen szóltam a sofőrhöz is, szóval ő is kedvesen válaszolt nekem. Sokszor az lehet a gond, hogy már mi magunk is rosszul szólunk a másikhoz... Én örülök, hogy van ez a cég, mert így a lehető legolcsóbban látogathatom meg Krakkóban élő rokonaimat.
Én még soha nem utaztam velük, csak olvastam, hogy eddig sem a honlapjukkal volt gond...
A cikkből nekem az jön le, hogy ezentúl jó fiúk lesznek, és az utasok igényeinek megfelelően fognak működni. Van már rá példa, csak követni kellene... Meglátjuk.
Én nem ajánlom őket senkinek! 2 éve utaztunk velük, akkor megfogadtam, hogy soha többet. Ausztriába mentünk, az odaút ok volt, de a visszaút rettenetes. Az éppen vezető sofőr kártyázott a pihenő sofőrrel, miközben 100-al mentünk az autópályán. Közben folyton lenézett a lapokra, amelyek egy műanyag részen voltak. És majdnem végig, egészen Mosonmagyaróvárig ezt csinálták. Egyszer odamentem szólni, hogy haza szeretnénk épségben érni, mire elé fellengzős stílusban leugattak. Mosonmagyaróváron pedig beiktattak egy extra pihenőt maguknak, 45 percen keresztül kajálgattak, miközben már eléggé késésben voltunk, mi pl egy vonatcsatlakozást alig értünk el miattuk. Eredetileg negyed óra pihenő lett volna, de ők nyugisan eldumálgattak egy tál kaja mellett, miközben az utasok a busz mellett ácsorogtak. Aztán meg a többi utas füle hallatára megdumálták egy csapat beszívott német fiatallal, hogy miután Budapesten letették az utasokat, őket elviszik valami fesztiválra tovább, a céges busszal, már nem emlékszem mennyi euróért (de jó sokért).
Nálunk a Prága-Budapest járatnál azt mondta a sofőr, siessen, hogy legyen ülőhelye! Azt hittem viccel. Aztán kiderült tényleg egy hellyel kevesebb volt. Kicsit botrányt csináltam. Így végül a helyettes sofőr vállalta, hogy a busz padlóján utazik végig. Pozsonyban megálltunk. Ott közölték, hogy akinek vécére kell menni, az menjen a buszok közé. Elég sűrűn állnak. :)
A negatív híreket én is hallottam mostanában, de ezt megelőzően annyi jó tapasztalatom volt velük, hogy megkockáztattam egy Marosvásárhely-Budapest utat velük.
Bár ne tettem volna! :-(
Lepukkant volt busz ("persze" nem a megszokott Oranges stílusú); a sofőrök nem csak hogy udvariasak nem voltak, de kifejezetten bunkón viselkedtek; tájékoztatás nem volt (hol és meddig állunk meg?), a csomagokat felcímkézés nélkül egymás hegyére-hátára dobálták; és ami a legsúlyosabb: nem voltak - illetve nem vették figyelembe a jegyeken feltüntetett (a vásárláskor előre ülésszámokat! Így eshetett meg, hogy hiába választottunk számunkra megfelelő helyeket a neten, mégis egymástól távol kellett leülnünk, vadidegenek mellé, akik némiképp érthető módon nem nagyon örültek ennek. Ha egyedül utazom, természetes, hogy idegen mellett ülök, de ha 4-en megyünk és pl. a kajás csomagunk is közös, úgy vélem jogos kívánság, hogy egymás mellé ülhessünk.
Még jó, hogy a velünk utazó kisgyermek (2,5 éves) és édesanyja számára az egyik jóbb érzésű utas helyet adott...:-(
Sajnálom, de azt hiszem, ez volt az utolsó alkalom, hogy velük utaztam.
A nagyon sok negativum melle hoztam egy pozitivumot. ☺ Azt kovetoen lattam meg a kulonbozo forumokat, hogy mar megvolt a jegyem az orangeways-re. Kisse gyomorgorcsos lettem, de a krakkoi jarat percre pontosan indult, kenyelmes es legkondis volt, udvarias soforokkel. A szlovak utepitesek miatt fel orat kestunk, de alapvetoen minden rendben volt. ☺
érdemes itt körülnézni, bár eléggé csak nyavalyognak, ahelyett, hogy megpróbálnák megosztani az ismereteiket és segíteni egymásnak.
Meg tudná mondani pl. valaki, hogy most ki üzemelteti a céget, és hol van a székhelye? mert ez persze a weblapról nem derül ki. Hihetetlen ez a XXl.sz. Europájában, de így van.
2015. április 24-én a reggel 6 órakor induló Budapest-Zágráb-Ljubljana útvonalon közlekedő járat utasai aznap reggel 5 órakor kaptak egy SMS-t, hogy a járatot technikai okok miatt törölték. Ennyi. És valószínűleg így jártak a visszaútra jegyet váltók is. Mindenki csináljon, amit akar.
A pénzt persze azóta sem utalták vissza, az emailre eddig még nem válaszoltak.
Ezt a társaságot porrá rombolni és sóval behinteni!
Most melyik cég üzemelteti az Orangeways járatait, de komolyan?
Az Orangeways Zrt., aminek a nevében a jegyeket árulják, miután átnevezték Tribune Ventures Hungary Zrt-re, 2012.06.13-án megszűnt. Most 8 különböző Orangeways kezdőnevű cég létezik: Orangeways City Kft., Orangeways.com Kft., Orangeways Information Technologie Kft., Orangeways Invest Kft., Orangeways Közlekedési Hálózatok Holding Nyrt., "Orangeways-Magyarország Közlekedési Megoldások" Zrt., Orangeways Service Kft. "felszámolás alatt"., Orangeways Dél-Alföld Kft. (törlés alatt). Az orangeways.com honlapon egyetlen cégnév sincs feltüntetve, és hiába kérdeztem meg az info@orangeways.com e-mailcímen, nem kaptam arra választ, hogy melyik cég üzemelteti a járatokat, még a saját nevét sem árulta el az ügyfélszolgálatos, csak úgy írta alá, hogy "Tibor", nemhogy a cég nevét.
Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy jegyet vettem dec. 27-re és jan. 4-re az Orangeways járataira, anélkül, hogy előbb tájékozódtam volna a jelenlegi helyzetről. 2008-2010 között többször utaztam Orangeways járatokkal, és akkor meg voltam elégedve vele, de az a cég már nem létezik. Mellesleg a buszjegy árát a Pivot Consulting Kft. terhelte a hitelkártyámon, de arról sem derült ki semmi, hogy ez a cég milyen kapcsolatban áll az Orangeways-zel. Most azon gondolkodom, hogy chargeback-et indítsak, arra hivatkozva, hogy nem létező cég nevében árusítanak buszjegyet.