A CIB sokkal jobb. Ez elsősorban vállalati bank, gyakran megyénként 1 fiókja van, befektetési szolgáltatásaik is gagyi színvonalúak, még a k&h és Erste is sokkal jobb. Hamarosan jön az Interactive Bank amely mögött az Interactive Brokers áll ami sokkal jobb mint a fos unicredit.
Partner Aktív Zéro esetén az utalás app-ból ingyenes ugyebár. De mi van akkor, ha app-ban létrehozok egy értéknapos utalást egy későbbi időpontra. Az minek számít mobilbankos, vagy netes utalásnak?
Bár most már lehet késő, de arra figyelj oda, hogy adásvételibe, legalább 90 napos fizetési határidőt jelölj meg. Amúgy egy bankról sem hallottam amelyik gyors lenne, inkább határidőn túl, mint határidőn belül jutsz a pénzhez.
Van valaki, akinek simán ment az Unicredittel a hitel kérelem, mert mi több mint 1 hónapja várunk és még az értékbecslést se tudták megmondani... Egy tök egyszerű jelzálog hitelről van szó, tehermentes ingatlanról és a mi részünkről is minden rendben van.
Update: azt mondták, hogy bármilyen jóváírás megfelelő csak ne saját számláról utaljuk és ne készpénzes legyen. Így nem szükséges alkalmazotti munkabérnek lennie és egyéni vállalkozók is érvényesíthetik a kedvezmnéyt.
Nekem decemberben úgy mondták, hogy a kedvező kamathoz számít, hogy munkabér legyen. Viszont a kötelezően beérkező összegnél már minden beleszámít, az is, ha én utalok, másik banknál vezetett számlámról magamnak. Tehát nekem kétféle szempont volt: kellett a munkabér, igen, de a beérkező összegnél mást is figyelembe vettek. Ez személyi kölcsönnél volt.
Sziasztok! A kedvezményes bankszámlához vagy kedvezményes hitel kamathoz minden jóváírás megfelel nem csak munkabér? Gondolok itt arra, hogy egyéni vállalkozóként nincs munkabérem és több számláról magánszemélyek bankszámlájáról is érkezik jóváírás. Tehát minden jóváírás ugyanúgy beleszámít?
Május 16-án nyújtottam be a lakásvásárlási hitelkérelmemet pénzügyi tanácsadón keresztül. Tájékoztatás szerint 4-6 hét a hitelelbírálás ideje. Augusztus 21-én sikerült aláírnom a szerződést, tájékoztatás szerint 2-3 nap az utalás. Ma augusztus 28. van, mivel az ügyintézőt nem értem el és a telebankon keresztül is csak visszahívást tudtak ígérni (persze nem hívtak), bementem a fiókba, ahol tájékoztattak, hogy ellenőrzés alatt van a hitelem és a héten vagy utalnak, vagy szólnak, hogyha hiánypótlásra van szükség. Július 15. volt a fizetési határidőm, azóta ketyeg a kötbér. A szerződés szerint 2 munkanap az utalási határidő. Gondolkodom rajta, hogy az MNB-nél panaszt teszek, bár az a mostani napi problémáimat nem oldja meg.
Van ismerős, akinek végül online nem sikerült, de bankfiókban megnyitották a számlát (az adott fiókban mondták, hogy rajta kívül még 1 ember járt így), viszont a bankkártya kapásból nem lett ingyenes.
Hogyan lehet munkát adni ennyi türhő buta picsának??? Felhivtam videón őket folyamatossan lebasztak és zsaroltak a hivás megszakitássával!!! Semmi nem volt jó nekik se ahogy néztem a kamerába se ahogyan az Igazolványt tartottam.Mi van nem kell az ügyfél??? Dugják fel a bankszámlájukat maguknak.
Mindenkit lebeszélek arról, hogy ezekhez bármi közük legyen!
A videobankban dolgozóknak meg kellene tanulni viselkedni, mondjuk azzal kezdve hogy a beszélgetés kezdetétől kezdve nem úgy beszélni és nézni az emberre mintha az anyját szidtam volna... Arról meg nem is beszélve, hogy talán nem kellene kötözködni az emberrel, mert én lettem volna az ügyfél aki odaviszi a pénzét.
Eddig kb 4 banknál tudtam videobankon számlát nyitni a legkisebb probléma nélkül, gördülékenyen, itt meg két próbálkozás után feladtam mert ennyi bunkóval én még egyik banknál sem találkoztam.
Ilyen rossz bankot még nem láttam. Az ügyintézésük förtelmes. Magas ívben tesznek a klienre.
Adategyeztetésen voltam személyesen ( 2 órás procedura) majd rá pár nappal zárolták a számlámat, kártyámat - mondván nem voltam adategyeztetésen. Naponta hívtam az ügyfélszolgálatot - ahol minden alkalommal megígérték hogy gyorsan intézkednek és felhív valaki . 11 nap múlva fel is hívtak - hogy hiányzik az egyik okmányom egyik oldala - az okmányokat ők scannelték be az adategyeztetés során - szóval küldjem el nekik és akkor el kezdik a feloldási procedurát . Hogy mikorra oldják fel azt nem tudják megmondani. Ezek után azonnal megszüntetem a számlámat náluk .
Miota kell evente ugyfel-atvilagitasi adategyeztetesre menni az unicreditbe? Mar 2020-ban sem ertettek h miert kaptam errol levelet, de elmentem, megcsinaltuk. Most ujra hivnak, meg jo h azt tanacsoljak h ne jarjunk bankfiokba...
Elertem az Unicreditet. Tenyleg az o megbizasuk alapjan kerestek. Tobben reklamaltak azt amit en. Termeszetesen teljesen feleslegesen hivtak, el akartak mondani h mit jelent a moratorium.