Keresés

Részletes keresés

timetable Creative Commons License 2025.10.22 0 1 6389

A vonal ma "csörög", egy BDd kocsival most indult el a kora délutáni járat Komárom felé...

megaliner Creative Commons License 2025.10.21 -2 0 6388

Sok értelme ezeknek a tanulmányoknak nincs, 

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

No-no !

 

Akik  írják azok részére az ilyennek sok értelme van mert azt mondják igen tisztes pénzt fizetnek az ilyen dolgozatokért.

Pláne ha szép, színes, szagos, látványos.

Előzmény: Üzemszünet (6387)
Üzemszünet Creative Commons License 2025.10.20 0 0 6387

Rengeteg ilyen tanulmány volt már az évtizedek alatt, de nem mozdult soha semmi.....

Ez például még egy tisza hídat is vizionál, hogy érdemes legyen a V0-al foglalkozni.

Sok értelme ezeknek a tanulmányoknak nincs, de főleg ráhatásuk a fejlesztésre nincsen.

Előzmény: Dpety86 (6386)
Dpety86 Creative Commons License 2025.10.20 0 0 6386

Friss információ a V0 vasút vonallal kapcsolatban:

https://real.mtak.hu/224003/

 

Ez alapján biztató a felső vezeték kiépítése :)

hellovasút Creative Commons License 2025.09.23 0 3 6385
Üzemszünet Creative Commons License 2025.08.14 0 0 6384

https://www.zarandokvonat.hu/ut.php?ut=782

Holnapi külön vonat.

 

 

 

jbaal Creative Commons License 2025.08.11 0 1 6383

Pedig ezen a vonalon nem szabadna utasnak lennie, nem tudom, hol került hiba a "rendszerbe".

Előzmény: Üzemszünet (6381)
Zolcsi67 Creative Commons License 2025.08.10 -1 1 6382

Ez a nulladik lépés: vállvonogatás, a karok látványos széttárása és a másikra mutogatás helyett megoldást keresni.

 

Első lépés: az esetlegesen rossz megoldást jóra cserélni.

Előzmény: Üzemszünet (6381)
Üzemszünet Creative Commons License 2025.08.10 0 3 6381

Sajnos a megnövekedett utasmennyiséget ezzel a vasúti járműparkkal nem tudja a vonalon a MÁV elszállítani mindig. 

Tegnap is egy 36 fős csoportot akik csoportos utazást jelentettek be már két hete, és el is fogadta a MÁV-Start. Esztergomból külön busszal szállították Mórra, mert nem tudták a vonatos hazajutást biztosítani nekik az esti vonatnál , odaútban még tudtak vonattal menni.

Mondjuk ez egy korrekt intézkedés volt , ahol az utasok érdekeit nézték.

r1232 Creative Commons License 2025.06.29 0 4 6380

És típusismeret hiány is, hiába volna mivel pótolni (Csörgő, Dácsia, Desiro).

Előzmény: traxxtoto (6379)
traxxtoto Creative Commons License 2025.06.29 0 0 6379

Üzemképes Bz, Desiro hiány. 

Előzmény: M62 306 (6378)
M62 306 Creative Commons License 2025.06.29 0 0 6378

A héten már 6-7x volt pótlóbusz a vonalon. Mi ez a sok probléma mostanában errefelé? 

Üzemszünet Creative Commons License 2025.06.13 0 1 6377

Mindkét vonat a 34917 és a 34918-as is közkedvelt a csoportos utazásoknál , álltalában Bz+mellék , vagy mostanában többször csörgő+Bhv kocsival közlekedik.  Mikor nincs mellék, akkor általában vannak álló utasok is (sajnos ilyenkor a kerékpárosok néha lemaradnak). 

Előzmény: vstshrmh (6374)
vstshrmh Creative Commons License 2025.06.13 -1 0 6376

Erre gondoltam én is. 

Előzmény: Zugbegleiter (6375)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.06.13 -1 1 6375

Az 5-ös vonalon van mellékkocsi, a 4-esen meg nincs. Bár 25 fővel egy Bz motorba föl lehet férni, a kutya nem utazik a megjelölt vonatokon a 4-es vonalon. 

Előzmény: vstshrmh (6374)
vstshrmh Creative Commons License 2025.06.13 -1 0 6374

Érdekes, hogy az 5-ös vonalra a 25 fős csoportos utazást mára a MÁV elfogadta,  (8:22 Nagyigmánd - Fehérvár, 18:26 Fehérvár-Nagyigmánd), a 23 fős csoportot a 4-es vonalra elutasította (7.52 Esztergom, Kertváros - Komárom, 16:44 Komárom- Esztergom, Kertváros).

Törölt nick Creative Commons License 2025.06.08 -1 1 6373

34914 Bakonysákányon kimúlt :D 

Törölt nick Creative Commons License 2025.06.08 -1 0 6372

Féloff, de a nyári menetrendben a Desirok helyett Bz-k járnak majd a 44-esen (kivéve a hétköznapi sűrítők, mert azok a Gemenccel forognak). Lesz annyi Bz, hogy az 5-ösre és a 44-esre is jusson, vagy esetleg rendszeresítenek mozdonyos szerelvényt nálunk?

Abymot Creative Commons License 2025.06.07 0 1 6371

A június 21-től érvényes 2. sz. módosítás (némi nyomdahibával, mert a fedlapján 1. sz. módosítás szerepel) felkerült a honlapra:

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/2024-2025._evi_1._sz._menetrendi_modositas_kezirata_0621-tol_002.pdf

 

Most tényleg változni fog a 4-es vonal menetrendje is, megvalósul a munkanapi Esztergom-Lábatlan sűrítés, és a hétvégi kétórás ütem Esztergom-Almásfüzitő között (de sajnos ezek nem mennek tovább Komáromig).

Előzmény: Törölt nick (6356)
M63,012 Creative Commons License 2025.05.29 -1 1 6370

Igen.

Előzmény: M62 306 (6369)
M62 306 Creative Commons License 2025.05.29 0 0 6369

A 272-es nagyjavításra megy Szolnokra? 

Előzmény: r1232 (6368)
r1232 Creative Commons License 2025.05.25 0 1 6368

A 267-es nem klímás, a 268-on évek óta nem működik. A 281 klímás még, de azon sem működik, egyedül a 274-en megy, még...

Előzmény: M62 306 (6367)
M62 306 Creative Commons License 2025.05.24 0 0 6367

Felénk is szoktak járni klímás bz-k 267,268, 274.., 

Előzmény: Üzemszünet (6366)
Üzemszünet Creative Commons License 2025.05.23 -1 0 6366

Sajnos nem lesz most se klímás vonat menetrend szerint felénk.

 

A MÁV Személyszállítási Zrt. szolgáltatásában 2025. június 1-jétől augusztus 31-ig klímás járművel tervezett vonatok jegyzéke. (A vonatösszeállításban a vágányzárak miatt kisebb mértékű módosítások előfordulhatnak.)


r1232 Creative Commons License 2025.05.10 0 2 6365

Tűl nehéz, Móron nem mehet be minden vágányra.

A gépen amúgy a Skinest Rail jelzése van, az észtországi cég.

Előzmény: M62 306 (6363)
nememlexemki Creative Commons License 2025.05.10 0 1 6364

tehervonatozik a 30a-n is, alkalmilag, és a 2016-osok is

Előzmény: M62 306 (6363)
M62 306 Creative Commons License 2025.05.09 0 0 6363

A most érkezett 2db litván szergejből az egyik a kszg ipv.-áll, előfordulhat hogy be fogják vetni a Móri tolatóson is?

Abymot Creative Commons License 2025.04.28 -1 0 6362

A 4-es vonal módosítása a május 12-től érvényes 1. pótlékba nem került bele.

Előzmény: Abymot (6358)
Zugbegleiter Creative Commons License 2025.04.28 0 0 6361

A ki- és beállókat nem számítva 3 menet van ma Esztergom - Komárom között munkanap. Hogy abból mit lehet még visszavenni, nem tudom. Esetleg annyit, hogy Süttőtől felfelé a ki- és beálló két vonatot kivéve megszűnik a közszolgáltatás.

 

Hétvégente úgy lehetne variálni, hogy a kint lévő 1 jármű ne 4 óránként forogjon Esztergom-Komárom között, hanem 2 óránként Esztergom - Lábatlan vagy Esztergom - Süttő között.

Viszont a fönti részen busz se nagyon jár, így nem teljesen egyértelmű, hogyan lesz optimálisabb a végén, mint ma.

Előzmény: Abymot (6360)
Abymot Creative Commons License 2025.04.28 0 0 6360

teljesítményátcsoportosítás vonatkozhat arra is, hogy munkanapokon több Esztergom-Lábatlan vonat lesz, de kevesebb megy végig Komáromig. Tavaly ősszel ez volt a terv.

Előzmény: Zugbegleiter (6359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!