Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_lala_ Creative Commons License 2024.04.04 0 0 5949

A gyári pótkerék 99.9% valószínűséggel ugyanolyan gumi, amivel a szalonból anno kigurult az autó.

 

Ami szintén tuti, hogy az autódra a gyakorlatban bőven elég a H-s gumi (sosem fog az autód 210-nél gyorsabban menni, még lejtőn, hátszéllel sem).

Előzmény: V_Gyke (5948)
V_Gyke Creative Commons License 2024.04.04 0 0 5948

Sziasztok! 2011 gyártású VW Jetta 1.4 TSI 90 kW (122Le) autóról van szó, melynek gumiabroncs mérete 205/55/R16.

Nem tudja valaki, hogy az autóhoz gyári előírás szerint (91) V vagy H sebességindexű gumi kell?

A legtöbb helyen az ajánlás H, aztán másik keresés szerint V. A gyári pótkerék viszont V.

 

nohab Creative Commons License 2024.03.01 0 0 5947

Volt már diózva a szívószelepsor?

Előzmény: beteg62 (5945)
_lala_ Creative Commons License 2023.07.24 0 0 5946

időnként berángat

 

Ezt esetleg ennél pontosabban is leírhatnád, mert ennyiből még sok mindent is bele lehet képzelni.

 

Volt szerelőnél a kocsi. Minden hibalehetőséget megnéztek.

 

Hibakódok?

Előzmény: beteg62 (5945)
beteg62 Creative Commons License 2023.07.23 0 0 5945

Üdvözlök mindenkit a csoportba!

 2008-as Jetta 1.4 TSI kocsim van.DSG automata, váltós 260 000 km-el. Jelenleg olyan probléma van a kocsival, hogy időnként berángat. Főleg ha gázt jobban nyomom neki. Volt szerelőnél a kocsi. Minden hibalehetőséget megnéztek. Annyit mondtak. Lehet, váltó softer gyári frissítés nem árta neki. Váltó olaj nemrég volt cserélve. Váltó hibát nem is ír ki. A váltó és feltöltő kompresszor közti elektronikus szinkron problémára utalt a szerelő. Frissítették is a softert .Valamivel jobb lett most. De még mindég van időnként, hogy be rángat. Már mindent átnéztek! Gyertyacsre, gyujtás, üzemanyag rendszer, vezérlés rendszer rendben van. Elég bosszantó rejtett hiba lehet. Szerelő sem tud 100%-ban mit mondani, mi lehet a gond pontosan

 Vol-e már valakinek hasonló gond a kocsijánál és hogyan oldódott meg a probléma?

Peti198209 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 5944

Szia!

 

Nálam jellemzően télen csinálta a sok városozás, rövid utak után.

Kb. 50 - 60 km gyorsforgalmin, magasabb fordulaton meghajtva, megoldotta. (kb. havonta egyszer elvittem)

(golf 6 caxa)

Előzmény: totyaaskoda (5943)
totyaaskoda Creative Commons License 2023.05.19 0 0 5943

Szia!

Nálam is előjött a nem indulás......mi lett a megoldás?

 

Előzmény: 1q2w3e4 (5913)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2023.04.20 0 0 5942

Ja az autó egy újonnan 2009 tavaszán vásárolt magas felszereltségű Skoda Superb volt. Nagyon kényelmes, csendes, jó utazókomforttal és kis fogyasztással  (6,5-7,5 l) rendelkező kocsi. Néhány éve már ~210 ekm-el  eladtuk. 

Előzmény: Cleaning Cloths (5941)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2023.04.20 0 0 5941

Szeressük, vagy gyűlöljük? Használtautó motorok...

 

Nem lehet árnyalni és mentegetni azt ami nyilvánvaló!!!

 

"VW TSI motor láncfeszítése a másik csalás?"

 

netes naplóbejegyzésemben én azért eléggé alaposan és racionálisan írok a TSI motorról. Egyszerűen beleraktak és tervezetten egy gyenge láncszemet. Ami miatt legkésőbb 120-170 eKm-nél feldobja a pacskert. Az adott olajos láncfeszítőt tehát vagy jobbra kellett volna tervezni, vagy előírni a 100 e km-kénti cserét.

 

 

 

 

 

apacsay Creative Commons License 2023.04.17 0 0 5940

Seat Leon 1,4 TSI  CZCA motorkód  2017-es évjárat  most 98.000 km , jelzett szervízt, ilyenkor mi várható, mit kell cserélni? Milyen összegre számíthatok! előre is köszönöm a segítségeteket

lati84 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 5939

Sziasztok,

Vezérlés szett-et fogok hamarosan cserélni Golf 6 CAXA motorban. Komplett szett okoskerékkel mindennel, egyetlen helyen és egyetlen gyártónál sem találok olyan szett-et, amiben olajpumpa lánc is lenne. Olajpumpa láncot nem kell cserélni? Ha igen akkor mikor ajánlott, érdemes?

lati84 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 5938

Szia. 60e Km után ajánlott.

Előzmény: aasstsi (5937)
aasstsi Creative Commons License 2022.09.12 0 0 5937

Sziasztok . 1.4tsi caxa 122 le,mennyi kilométereként kell benzinszürőt és gyergyákat cserélni?

catfish70 Creative Commons License 2022.08.15 0 0 5936

Sziasztok!

 

A magasnyomású szivattyú csere után vettem észre, hogy koszos a hűtő folyadék a kiegyenlítő tartályban, és a mennyisége is több mint volt.

Az alany, touran 1.4 tsi 2007 (BMY)

Ha tudtok segíteni, megköszön. 

Csonka Tamás 1972 Creative Commons License 2022.07.31 0 0 5935

Sziasztok!

Skoda 2011 1.4 tsi caxa. Megint előjött a csörgés, most már állandóan melegen is. Tudtok valakit Komárom környékén aki megbízhatóan cseréli a láncot, feszítőt stb..?  Előre is köszönöm.

Bitorló88 Creative Commons License 2022.06.01 0 0 5934

Sziasztok! Győrben foglalkozik valaki diózással? Köszi!

nohab Creative Commons License 2022.05.20 0 0 5933

A kevésbé fogyó olajtól én mindig fázom, az nekem alapesetben azt jelenti, hogy nincs ott azokon a pontokon az olaj (és így a kenés sem), ahová az addigi olaj bekúszott és elfogyott.

 

Nekem az a véleményem, hogy ha egy kopott motornál egy kevésbé fogyó olajra állsz át, az az esetek döntő részében egy olyan tüneti kezelés, amelyik a háttérben felgyorsítja a kezdődő kopást, én maradnék a megbízható prémium olajnál és töltögetném utána.

Előzmény: dakobacsi86 (5932)
dakobacsi86 Creative Commons License 2022.04.09 0 0 5932

Megpróbálok egy másik olajmárkát hátha picit jobban alakul a dolog.

Addinol 5w40 ről olvastam misztikus csodákat német fórumokon hogy fele annyit eszik belőle mint bármi más fajta olajból.

Itthon a tsi facebook fórumon ahogy néztem sokan használják a Valvoline maxlife 5w40 et. 

Nem megyünk vele annyit hogy megérje szétborítani. Amúgy új kora óta 14-15 ezer km-enként volt olajcsere a könyve szerint, nem longlife üzemben volt hajtva mégis nekiállt csipkelődni, ez van, 2.ik tulajként nem tudhatom hogy milyen pofonokat kapott az első gazditól.

Előzmény: nohab (5929)
lgm-2 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 5931

T. Urak   Ha van valakinek '.4 CAXC hez magasnyomásu pumpálya eladó kérem szoljon     Köszönettel    30 kilenc 343-nulla69

nohab Creative Commons License 2022.04.01 0 0 5930

Ha a 160 lovas az a turbós-kompresszoros verzió, azt messze kerüld el. A sima 1.4 TSI akkor már erősített vezérlésű volt, 2011-es modellévtől már a láncos is bátrabban vehető.

Előzmény: Michele87 (5919)
nohab Creative Commons License 2022.04.01 0 0 5929

Városi használatnál az 1 liter/3.000 km szerintem még pont az a határeset, amikor nem nyúlnék hozzá, kivéve azt az esetet, ha nagyon sokat kell menni az autóval vagy még sokáig meg fogod tartani. Annak nyilván semmi értelme, hogy locsolod rá az olajat és később pár év múlva mégis felújítod, de ha kibírja addig rátöltögetva amíg nálad marad, akkor szerintem hagyd így. A motorhoz nyúlás sosem rizikómentes, ill. talán van az a hely, ahol szinte az, de annyit meg nem ér ennél az autónál :)

Előzmény: dakobacsi86 (5921)
paszt0r Creative Commons License 2022.04.01 0 0 5928

Szia!

Teljesen normális, a magasnyomású rendszer hangja. Amikor bemelegszik, teljesen el kell tűnnie.

Előzmény: RóbertBence (5926)
f_zoli Creative Commons License 2022.03.21 0 2 5927

Váltott gazdákkal 270 ezret futott CAXA:

RóbertBence Creative Commons License 2022.03.20 0 0 5926

Sziasztok!

 

Kis segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Szemezgetek egy 2015-ös Octavia 1.4 tsi-vel, 180.000 km van benne.

Amikor a kereskedésben az eladó beindította, akkor elég furcsa csilingelő, kattogó hangot adott ki a motortérből.

Nekem azt mondta, hogy ez normális és majd melegen elmúlik. Én eléggé laikus vagyok az autókhoz. 

Tényleg normális vagy lehet vele valami gond amit nem akar megosztani velem?

dakobacsi86 Creative Commons License 2022.03.12 0 0 5925

Hát persze egyértelmű, az az évi kb 2 flakon olaj jóval kevesebbe kerül mint egy generál

Előzmény: readytogo (5922)
daily12 Creative Commons License 2022.03.10 0 0 5924

Ha még ez is aktuális, nekem hasonló volt a problémám (Passat 1.4 TSI CAXA), azzal a különbséggel, hogy menet közben nem állt le. Vezérműtengely csere. Elkopott, és hiányosan hajtotta a nagynyomású szivattyút.

Albertirsán szerelték.

Előzmény: 1q2w3e4 (5913)
daily12 Creative Commons License 2022.03.10 0 0 5923

Szia,

 

ha még aktuális, csak ajánlani tudom. Évek óta hozzá járok. Keni vágja.

Előzmény: 1q2w3e4 (5917)
readytogo Creative Commons License 2022.03.02 0 0 5922

Hát, szerintem számold ki, hogy a felújítás mennyibe kerülne és hogy az éves futásteljesítményetek mellett mennyibe kerül a fogyás miatti olaj utántöltés. A felújításra szánt összegből szerintem hosszú évekig elmenne az autó, sőt maradna is elég sok a zsebedben... 

Előzmény: dakobacsi86 (5921)
dakobacsi86 Creative Commons License 2022.02.26 0 0 5921

Sziasztok!

Igaz, 1.2 tsi motorról lenne szó, első szériás 86 lovas tsi skoda fabia 2010ből.

Jelenleg 141 ezer km van a gépben, az utóbbi időben elkezdte csipegetni az olajat.

Leginkább városban van használva, oda bőven elég a teljesítménye, szeretjük.

1000 km-en kb 3.5 dl olaj fogy 5w40 ből.  Szerelőket kérdeztem, azt mondják ezek mind ilyenek , örüljek hogy csak ennyi fogy.

Valóban ez lenne a helyzet és boldognak kéne lennem ? :D :D

Engem egy picit zavar már ez a mértékű fogyás is.

Egy sima gyűrűzés itt javíthat a helyzeten vagy kötelező lenne dugattyúkat is cserélni?

Vagy ne is gondolkodjak ilyesmiben és hallgassak a szakikra miszerint akkor jöjjek ha már majdnem 1 liter eltűnik 1000 km en? 

Köszi ha elolvastad szép napot!

Blackslac Creative Commons License 2022.01.20 0 0 5920

Vért szállítassz "A"-ból "B"-be? Jól átgondoltad ezt? Városban, rövid távon, kell a min. 160 LE? Remélem komolyan gondolod, mert viccnek erős volna.

 

Álmodozásnak jó, de ah megvalósul, sz.póágra kerülsz. Az 1.4-et max. ellenségemnek ajánlanám. (Mondom mindezt úgy, hogy nekünk is van SUV-nk, de teljesen más alkalmazási célra.)

Előzmény: Michele87 (5919)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!