Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_lala_ Creative Commons License 2025.04.09 0 0 5964

A blokk konkrétan azonos. A motorvezérlő szoftverében van különbség.

Ergó ha megtartod a motorvezérlődet (gondolom nem az pukkant el), akkor ez annyira típusazonos csere, hogy nem fog változni a teljesítmény se (bár nincs nagy különbség a két modell között).

 

Előzmény: Latyi4 (5963)
Latyi4 Creative Commons License 2025.04.03 0 0 5963

Sziasztok,

sajnos úg yalakult, hogy a CAXA kódos motrom offos lett és motorcserén gondolkodom. A kérdésem az lenne, hogy beépíthető a helyére egy CAXC kódos motor? Illetve ha igen, mennyire komplikált? Típusazonos motorcserének számít?

Köszi!

apataip Creative Commons License 2025.02.20 0 0 5962

Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok. 1.4 tsiből melyiket érdemesebb venni automata váltóval 125le vagy 150 le? Amiket néztem autókat 100 ezer km alatt annak a 90% 125le motor. VW Jetta 6rol beszélünk. Mik a kínjai a 125 lovas motoroknak? Mire kell odafigyelni?

nohab Creative Commons License 2025.02.11 0 0 5961

Az, hogy az olajat feketének véled önmagában nem jelent semmit, sem rendellenességet, sem azt, hogy az olaj elveszítette a kenőképességét. A saját megnyugtatásodra persze cserélheted. Diózva volt már?

Előzmény: céklalé (5960)
céklalé Creative Commons License 2025.02.03 0 0 5960

Szép napot mindenkinek ! Állítólag így jártam Skoda Octáviám van 2012 5. havi TSI. Azért szeretem , nem rossz. Viszont most tanácsot szeretnék kérni. 105 e. km- nél volt vezérlés csere , csörgött megnyúlt a lánc. 120 e- nél olajcsere. Az olaj szemre szép gesztenye barna /ez egy laikus véleménye / Sokat járok város forgalomban , néha van hosszabb út is. Most 125 e. km van benne . A napokban jó 500 km-t mentem főleg autópályán . Az olaj viszont korom fekete lett. Nagyon meglepődtem váratlanul ért. Jót tett neki a hosszú út ?? Kell esetleg olaj csere ? Amúgy nem eszi az olajat. Ha igen nem gond. Azért kíváncsi lennék a véleményetekre .

nohab Creative Commons License 2025.01.10 0 0 5959

Talán a 2012-es modellévtől (2011 nyarától gyártásban) van új vezérlés, onnan kezdve sokkal tartósabb, ha ilyenről van szó ott hihető(bb).

Előzmény: siltech (5954)
ficere50 Creative Commons License 2025.01.03 0 0 5958

 Bocs elírtam a motorkódot: helyesen CJZB

Előzmény: ficere50 (5957)
ficere50 Creative Commons License 2025.01.03 0 0 5957

Sziasztok!

Hétfőn vinném a 2015-ös SEAT 1,2 TSI 90 LE, CBJB motorkódú kocsimat nagynyomású szívattyú cserére.

Észrevettem, hogy emelkedik az oljaszint, benzinszagú az olajtér. Más jelenség még nem tapasztalható. Szerencsémre sima oljaszint ellenőrzéskor (mert novemberben cseréltem) derült ki és nem amikor már meghalt a motor. 

Kérdésem: egy normális szervizben kb. mekkora számlára számítsak, mire készítsem elő a lelkemet? 

Kösz a válaszokat!

atuc Creative Commons License 2024.12.08 0 0 5956

A 80 kg a vonóhorog FÜGGŐLEGES terhelhetősége.

Tudsz vontatni, a forgalmi adatai alapján.

Előzmény: HUBbAsztikus (5953)
HUBbAsztikus Creative Commons License 2024.12.08 0 0 5955

én nem láttam még olyan tsi-t ami 100 alatt probléémás volt vezérlés terén. ha szakad akkor a motor ko. 

olyat láttam hogy 1-2 tulaj elővigyázatosság miatt cserél 100e alatt.

 

200-300 elmegy. idáig amit láttam az max 330volt. de az tényleg a sír előtt lett cserélve 2 méterrel xD

Előzmény: siltech (5954)
siltech Creative Commons License 2024.12.08 0 0 5954

Sziasztok.

2009-2011 1.4tsi 122le skodák/golfok 2-300e kilométerekkel még a gyári vezérléssel létezhet? Ismerős aki hoz be autókat állítja, hogy nagyon sok ilyen gurul nyugat-európában, de még magyarországon is. Ha igaz, hogy lehet, hogy egyik 100e alatt már peoblémás, másik meg elmegy 2-300ezret is? Annyira függne a használattól? Köszi.

HUBbAsztikus Creative Commons License 2024.12.08 0 0 5953

seat leon vásárlás előtt állok. jszp-be ezt látom   motorkód cnc, motorszám czc9xxxxx. ez normális? vagy ez azt jelenti, hogy már cseréltek motort az autóban?

 

 

az autó vonóhorgos, és a horgon 80kg, szerepel. létezhet, hogy csak kerékpárt lehet szállítani a vonóhoroggal?

 

jszp alapján ezt látom:

Fékezetten
1 373 kg

Fékezetlenül
625 kg

 

most akkor tudok húzni utánfutót vagy nem?

sniper88 Creative Commons License 2024.06.29 0 0 5952

Sziasztok!

Tudnátok segíteni Audi A3 2010 8pa 1.4 tfsi (CAXC) hez vezérműlánc szett ben van amiben a főtengely lánckerék z18/18 és van amiben z18/23 mas, ez ha jól tudom csak a olajpumpa hajtásban tér le.
Ha a olajpumpán a hozzávaló fogaskerék (03C115121J) van, akkor lehet bármelyiket felrakni? mondjuk ha jelenleg 18/18 as van akkor felrakható az a szett is kompletten amiben a 18/23 mas van?

PAN18C Creative Commons License 2024.05.09 0 0 5951

Sziasztok! Eladó egy Skoda Octávia Combi 1.4 TSI Style (5E54M5FL) szin: Fekete mágia gyöngyház, gyártás: 2017.11, átvétel: 2018.01.08. Futott teljesítmény: 82.159 km A gépjármű többletfelszereltséggel rendelkezik. Bővebb információ: +36305149591 A gépkocsi Baranya megyében található.

Bocsánat a hirdetésért.

Törölt nick Creative Commons License 2024.05.06 0 0 5950

Sziasztok,

 

 

Golf 1.4 Tsi 122 Le 2015 évjárat / 158ezer km / manuális 6 sebességes váltó

 

Véleményre/tapasztalatra lenne szükségem hátha találkozott már vki az alábbi hibával:

 

Hibajelenség: Menet közben, mikor váltok fel 1-esből 2-esbe, 2-esből 3-asba kupplung benyomása után olyan mintha durván/hirtelen oldana a kupplung, majdhogy csattanó hangot hallani/érezni. Ez főleg hideg motornál fordul elő, meleg-en már kevésbé és ha van is akkor sokkal sokkal enyébb. Induláskor teljesen normális minden. A felváltásnál 2-esebe és hármasba jelentkezik a hiba. Induláskor nem remeg az autó, semmi gondot nem érezni.

 

1-esből 2-esbe és 2-esből 3-asba való váltáskor azzal tudom enyhíteni  problémát, ha hagyom az autót úgymond kigurulni picit, hogy már motorfékkel guruljon, kupplung benyom és így szinte nincs vagy minimális az a durva oldása a kupplungnak. Olyan érzésem van mintha még tőlem függetlenül egy lehellettnyi gázt adna vmi a motor-nak és az mellett kellene a kupplungot oldani terhelés mellett.

 

Kiváncsiságból autóúton 5-ösben Tempómattal menve mikor gyorsított az autó benyomtam a kupplungot és ugyan azt a csattanó hang-ot/jelenséget lehetett érezni.

 

Azt szeretném kérdezni, hogy tálkozott-e már esetleg vki ilyen jellegű hibával? Nálam az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkezik. Nem vagyok benne biztos, hogy a kupplung miatt van, mert van olyan nap hogy fennáll a hiba és van hogy nem. Felült bennem a fojtószelep is mint esetleges hibaok.

 

Köszi előre is a véleményeket/hozzászólásokat! 

 

 

_lala_ Creative Commons License 2024.04.04 0 0 5949

A gyári pótkerék 99.9% valószínűséggel ugyanolyan gumi, amivel a szalonból anno kigurult az autó.

 

Ami szintén tuti, hogy az autódra a gyakorlatban bőven elég a H-s gumi (sosem fog az autód 210-nél gyorsabban menni, még lejtőn, hátszéllel sem).

Előzmény: V_Gyke (5948)
V_Gyke Creative Commons License 2024.04.04 0 0 5948

Sziasztok! 2011 gyártású VW Jetta 1.4 TSI 90 kW (122Le) autóról van szó, melynek gumiabroncs mérete 205/55/R16.

Nem tudja valaki, hogy az autóhoz gyári előírás szerint (91) V vagy H sebességindexű gumi kell?

A legtöbb helyen az ajánlás H, aztán másik keresés szerint V. A gyári pótkerék viszont V.

 

nohab Creative Commons License 2024.03.01 0 0 5947

Volt már diózva a szívószelepsor?

Előzmény: beteg62 (5945)
_lala_ Creative Commons License 2023.07.24 0 0 5946

időnként berángat

 

Ezt esetleg ennél pontosabban is leírhatnád, mert ennyiből még sok mindent is bele lehet képzelni.

 

Volt szerelőnél a kocsi. Minden hibalehetőséget megnéztek.

 

Hibakódok?

Előzmény: beteg62 (5945)
beteg62 Creative Commons License 2023.07.23 0 0 5945

Üdvözlök mindenkit a csoportba!

 2008-as Jetta 1.4 TSI kocsim van.DSG automata, váltós 260 000 km-el. Jelenleg olyan probléma van a kocsival, hogy időnként berángat. Főleg ha gázt jobban nyomom neki. Volt szerelőnél a kocsi. Minden hibalehetőséget megnéztek. Annyit mondtak. Lehet, váltó softer gyári frissítés nem árta neki. Váltó olaj nemrég volt cserélve. Váltó hibát nem is ír ki. A váltó és feltöltő kompresszor közti elektronikus szinkron problémára utalt a szerelő. Frissítették is a softert .Valamivel jobb lett most. De még mindég van időnként, hogy be rángat. Már mindent átnéztek! Gyertyacsre, gyujtás, üzemanyag rendszer, vezérlés rendszer rendben van. Elég bosszantó rejtett hiba lehet. Szerelő sem tud 100%-ban mit mondani, mi lehet a gond pontosan

 Vol-e már valakinek hasonló gond a kocsijánál és hogyan oldódott meg a probléma?

Peti198209 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 5944

Szia!

 

Nálam jellemzően télen csinálta a sok városozás, rövid utak után.

Kb. 50 - 60 km gyorsforgalmin, magasabb fordulaton meghajtva, megoldotta. (kb. havonta egyszer elvittem)

(golf 6 caxa)

Előzmény: totyaaskoda (5943)
totyaaskoda Creative Commons License 2023.05.19 0 0 5943

Szia!

Nálam is előjött a nem indulás......mi lett a megoldás?

 

Előzmény: 1q2w3e4 (5913)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2023.04.20 0 0 5942

Ja az autó egy újonnan 2009 tavaszán vásárolt magas felszereltségű Skoda Superb volt. Nagyon kényelmes, csendes, jó utazókomforttal és kis fogyasztással  (6,5-7,5 l) rendelkező kocsi. Néhány éve már ~210 ekm-el  eladtuk. 

Előzmény: Cleaning Cloths (5941)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2023.04.20 0 0 5941

Szeressük, vagy gyűlöljük? Használtautó motorok...

 

Nem lehet árnyalni és mentegetni azt ami nyilvánvaló!!!

 

"VW TSI motor láncfeszítése a másik csalás?"

 

netes naplóbejegyzésemben én azért eléggé alaposan és racionálisan írok a TSI motorról. Egyszerűen beleraktak és tervezetten egy gyenge láncszemet. Ami miatt legkésőbb 120-170 eKm-nél feldobja a pacskert. Az adott olajos láncfeszítőt tehát vagy jobbra kellett volna tervezni, vagy előírni a 100 e km-kénti cserét.

 

 

 

 

 

apacsay Creative Commons License 2023.04.17 0 0 5940

Seat Leon 1,4 TSI  CZCA motorkód  2017-es évjárat  most 98.000 km , jelzett szervízt, ilyenkor mi várható, mit kell cserélni? Milyen összegre számíthatok! előre is köszönöm a segítségeteket

lati84 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 5939

Sziasztok,

Vezérlés szett-et fogok hamarosan cserélni Golf 6 CAXA motorban. Komplett szett okoskerékkel mindennel, egyetlen helyen és egyetlen gyártónál sem találok olyan szett-et, amiben olajpumpa lánc is lenne. Olajpumpa láncot nem kell cserélni? Ha igen akkor mikor ajánlott, érdemes?

lati84 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 5938

Szia. 60e Km után ajánlott.

Előzmény: aasstsi (5937)
aasstsi Creative Commons License 2022.09.12 0 0 5937

Sziasztok . 1.4tsi caxa 122 le,mennyi kilométereként kell benzinszürőt és gyergyákat cserélni?

catfish70 Creative Commons License 2022.08.15 0 0 5936

Sziasztok!

 

A magasnyomású szivattyú csere után vettem észre, hogy koszos a hűtő folyadék a kiegyenlítő tartályban, és a mennyisége is több mint volt.

Az alany, touran 1.4 tsi 2007 (BMY)

Ha tudtok segíteni, megköszön. 

Csonka Tamás 1972 Creative Commons License 2022.07.31 0 0 5935

Sziasztok!

Skoda 2011 1.4 tsi caxa. Megint előjött a csörgés, most már állandóan melegen is. Tudtok valakit Komárom környékén aki megbízhatóan cseréli a láncot, feszítőt stb..?  Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!