Semmi. Ez csak egy ostoba betanított mávjobbágy, az ilyeneknek ha azt mondják, hogy minden kontrollerfokozat előtt nyomj le 20 fekvőtámaszt, azt is megcsinálják, mert hát ez a feladat, a máv kenyerét eszem, blablabla. Remélem, minél előbb kihal ez a generáció, mert ezek miatt ilyen szar az ország, és miattuk vannak mindenhol ennyire hülyére véve a dolgozók.
Ez a marha hegyi csak a gigantokra meg szilikre van berágva. És majd megmutatja, hogy leállítja őket, ha nem lesz jármű, akkor is (ahogyan a hévnél...).
Elképesztő vergődés egy kapkodás megy. Ez a gyökér Lázár is a normális járműbeszerzést leállíttatta, de a semmire ótvar műanyag hulladék használt vackokat meg megveszi mástól...
Remélhetőleg mielőbb takarodik az egész banda tavasszal.
(Nyugodtan lehet mínuszolgatni erre is ezerrel, meg az egyébként pozitív hírekre is, hiszen senki sem tehet róla ha a szülei testvérek voltak...).
Csak azért linkelem mégegyszer hogy hátha a főnököd is olvas fórumot. Tudtommal nincs tiltva a politikai megnyilvánulás de azért nyíltan ilyeneket írni már egy másik fokozat.... mégis csak a MÁV kenyerét eszed ...közbe szarsz az asztalra hangosan.
(Nyugodtan lehet mínuszolgatni erre is ezerrel, meg az egyébként pozitív hírekre is, hiszen senki sem tehet róla ha a szülei testvérek voltak...).
Sem így ,sem úgy nem érint a mondanivalód te fassz..ó bunkó köcs.g.
Azt megértem hogy nem lehet a politikát mellőzni teljesen egy két témában de ez a személyekedő cigányozó hsz még neked is tiltott...bár ha el vesznek az érvek akkor a fenyegetés beszólogatás a menő.
REMÉLEM AZÉRT KITÖRLIK A tE HSZ-EDET IS a moderátorok NEM CSAK EZT.. ha már a tisztelt adminaink a politikai ill. bunkó gyökér hangnemet is tiltólistára vették...legalábbis már sokszor hangoztatták..
Ez a marha hegyi csak a gigantokra meg szilikre van berágva. És majd megmutatja, hogy leállítja őket, ha nem lesz jármű, akkor is (ahogyan a hévnél...).
Elképesztő vergődés egy kapkodás megy. Ez a gyökér Lázár is a normális járműbeszerzést leállíttatta, de a semmire ótvar műanyag hulladék használt vackokat meg megveszi mástól...
Remélhetőleg mielőbb takarodik az egész banda tavasszal.
(Nyugodtan lehet mínuszolgatni erre is ezerrel, meg az egyébként pozitív hírekre is, hiszen senki sem tehet róla ha a szülei testvérek voltak...).
504-es dán szolgálatképtelen Aszófőn 9702 élén. 527-es ment érte. Közben 9792 élén az 524-es dán szolgálatképtelen Zánkán, ezért annak ott kakukk, a fent említett duó megy tovább 9792-ként...
-ez a Keresztespók IdétlenRégió belekerült a menetrendbe C napokon, májustól a nyári menetrendig. Hátha így már nem 3-4 utas lesz rajta (amit gyönyörűen 3-400-nak kommunikáltak). Gondolom valami elővárosi műanyag szar közlekedik majd rajta.
- Majustól nyarig és sz ősz elején a vizipók csatlakozó Bz-k innentől elérhetőek majd C napokon (kivéve a 19788).
Az előszezont megelőző tavaszi menetrendben viszont 19787 (3 perccel) lekési a 9715-öt...
Sajnos továbbra sem jár naponta a 19798 és a 19701 sem, és a nyíregyházi átlós is csak Zánkáig (és onnan) bohóckodik vissza.
A teljes avult felépítményt ki kéne cserélni legalább a villamosított szakaszon. Ha máshogy nem megy, akkor minden évben tavasszal és ősszel 1-1 állomásközt megcsinálni, hogy minél kevesebbet kelljen pótlóbuszozni. Ha már a peronokat amúgy is emelni tervezik az elkövetkező időkben sk+55-re, akkor azzal együtt lehetne ezt is. Csak sajnos nem így működnek a dolgok mifelénk.
Van érezhető hiba néhány, azok előtte is megjelentek, ahogy írod.
A legutóbbi vágányzárban durva hibákat hagytak figyelmen kívül.
Van indokolatlan lassújel is pár, ilyen a battyáni fázishatár utáni is az ívben. Arra azt mondta ez a vén agybeteg, hogy vékony a töltés, hiányzik belőle mittomén hány centiméter (X•10 éve...).
Erre mondta más pályamester, az országot tele lehetne rakni lassújelekkel ilyen alapon. A szokás általában az, ha nem okoz pályahibát, nem korlátozzák a sebességet feleslegesen.
"Én tele rakom lassújelekkel a vonalat, ha ide merik engedni a sziliket".
Mehetett volna előbb is nyugdíjba inkább...
De a rálátási baromságaival az új felügyelet sem ért egyet.