Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.08 0 0 77

Sziasztok! Lenne esetleg vki aki kevés dobozzal, plusz egy bringával vállalna költözést? Ha igen, lécci küldjetek mailt!

 

Köszönöm!

WinterRider Creative Commons License 2013.10.11 0 0 76

Autószállitó furgonnal plusz trélerrel nyomul valaki itt?? :)

Tachográf került a kocsimba lenne pár kérdésem....

klupyka Creative Commons License 2013.04.01 0 0 75

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Furgonos állást keresek. Milyen cégeket ismertek,  ahova kezdőt is felvennének? Hiába van több 10000 km tapasztalatom egy Opel Vivaro-n választ nem kapok senkitől.

A válaszokat előre is köszönöm!

flori76 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 74

Sziasztok!

 Érdeklődnék,hogy tudna-e valaki segíteni tanácsot adni,hogyan lehetne melót kapni? Ha van egy 3.5 t -ás furgonom,belföldi fuvarra gondoltam,vagy hol tudnék elhelyezkedni mint furgonos(hivatásos B-kategoríás) sofőr,Akár Külföldi fuvarozásra.Ha tud valaki tanácsot adni azt megköszönöm.Üdv.

k.kri Creative Commons License 2013.02.12 0 0 73

Sziasztok!

Most ismerkedem a kamionozás "rejtelmeivel", egy ideje keresek egy furgonos állást. Mindenki akivel beszéltem mást mond. Ki tudja megmondani hogy furgonra pontosan mi kell hogy el tudjam kezdeni, B jogsi több mint 10 éve, más nincs. Ilyenre gondolok hogy soförkártya, páv stb. azt látom hogy minden cég mást kér de mi a minimum? Ugyanez érdekelne C-nél is? Gondolkodom hogy leteszem akkor más kell de mi? Ja nemzetközibe!!!!

 

Esetleg ha valaki tud egy furgonos állást nemzetközibe szóljatok


Köszönöm a segítséget!

gabbar Creative Commons License 2012.12.05 0 0 72

Sziasztok! Van egy idei R.Master ponyvás furgonom, és normál súlyban járva is bődületeset fogyaszt. 2,3-as motor 125le, Hamburg oda-vissza hóesésben 16liter. 1 évig volt egy testvére (Movano), az csak 11-eket fogyasztott. Ismerőseimnek csak dobozosaik vannak, de azt mindenki dicséri (8-9l/100). Nem tudom mit higgyek?!  Nem én ülök az autón...

dafpityu Creative Commons License 2011.12.03 0 0 71

Köszönöm a hozzászólást. A tengelysúly mérésről ,a Nkh útszéli ellenőrzéseiről inkább ne is beszéljünk.Amúgy nálunk is éhbérnek lehet nevezni a díjakat a mostani üzemanyagár mellett a 10-éves díjon várják el hogy mosolyogva csináld a fuvarokat,és ha nemtetszik mehetsz amerre látsz.Az éves kötelező(biztosítás ,súlyadó....) agyonvágja az egészet.

Előzmény: maci86 (70)
maci86 Creative Commons License 2011.12.02 0 0 70

Könnyebb de könyebb tulsúllyba erülni és ugyanannyit fizetnek mint a simáért de többet fogyaszt! de alapvetően jól gondold meg! nem nagy show ez a dolog mi csináljuk ezt az uniós fuvardijjak szánalmasan alacsonyak de az union kívül is! szinte éhbér az egész....

Előzmény: dafpityu (69)
dafpityu Creative Commons License 2011.12.02 0 0 69

Sziasztok forumozó furgonosok!

 

Én egy 40 tonnás gabonás daf 95.480 xf -fel járok és most ha" mindenki "úgy akarja akkor átnyergelek egy 3.5 t ra .Érdekelne hogy mit javasoltok hogy mit érdemes venni mi az ami megbízható.Saját részre venném .Platós ponyvás kivitelt,mert azt hallottam hogy arra könnyebb fuvart találni.

rongyosgabi Creative Commons License 2010.10.20 0 0 68

Én is egy 35S18-al járok ! :)) ÁLLAT ...

Nemsok ellenfele van ... 

160-ról még szépen húz, és pikk-pakk lefekteti az km órát.

És az a durva ezt megrakva is !!! 

Előzmény: manf2000 (67)
manf2000 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 67
Sziasztok

Engedjétek meg hogy bemutassam egyik videómat. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gQDcIi66Afs

Iveco Daily 35s18-sal járok nem olyan régóta itt belföldön és készítettem pár felvátelt hazánk útjairól, sajnos a zenét a youtube levette a videó alól, azzal talán élvezhetőbb lenne egy kicsivel. :)

További szép napot mindenkinek.
karimax Creative Commons License 2009.05.05 0 0 66
Sérülésmentesek az autók :-))
Előzmény: Roadtrain (65)
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.05 0 0 65

Így már értem :o)

Annyit tudtam már régebben is,hogy megvan piszkálva a géped,sejtettem,hogy valami olyasmi lehet amit írtál,de most már tudom :Đ nagy különbség.

Remélem ma nem a te Mercidet láttam hátulról faszán seggbe rúgva ahol laksz!!!!

Előzmény: karimax (64)
karimax Creative Commons License 2009.05.04 0 0 64
A gyári beállítás alapján 120 fölött eltűnik az erő, padló gáznál alig gyorsult.

Aki ráül bármilyen autóról azt mondja, hogy megy ez szépen, 120 fölött meg a nagy homlokfelület visszafogja. Szerinte.

Na egy 2,7-es Mercedes CDI motor 2500-as fordulatnál ne haldokoljon.

Chipes ember kivette a motorvezérlő elektronikát, a paraméterei alapján az interneten keresztül a németektől valami hozzáértő cég progijával átírta az epromot. ( ez tárolja a mindenféle üzemi körülmények között fellépő vezérlési paramétereket)

Máris a személyautóban lévő 177 ló, és 400 Nm lett benne a gyári 157 ló és 330 Nm-rel szemben. Én meg könnyebb lettem százezerrel számlásan.

Aztán raktam rá gyári Carlsson tuningot is, amit a vezérlőre kell csatlakoztatni és + 20-25% nyomatékot ad 2200 fordulat környékétől.

Na azzal brutál volt a gép. Mivel a gyereknek vettem egy C270 CDI-t kéziváltóval, 3 év szórakozás után a Carlssont átraktam, hagy örüljön. Na azt is szépen megvadította. Aztán benne maradt.

Így a Sprinter is erősebb a Sprinterek között, meg a C270-est se lehet egykönnyen megszorítani akármivel:-))))))))))
Előzmény: Roadtrain (63)
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.04 0 0 63

Egy picit mesélhetnél,hogy mitől is van benne 170 paci??

A motorvezérlése személy autós azért vagy egyedi piszka van benne?

Előzmény: karimax (62)
karimax Creative Commons License 2009.05.04 0 0 62
Igen a Sprinter 170 ló körül van most.

Oednél a pálya mellett egy kurva nagy benzinkút van, mindenhol 1,06 körül volt a gázolaj, itt 0,938 € volt literenként.

Rövidtávú fogyasztási adatok mindig csalókák:-))))))))))))

Kicsit nyűglődtek, de kibírták. Mondjuk én is ültem középen vagy 300 km-t, mikor a fiam vezetett oda is meg visszafele is.
Előzmény: Roadtrain (60)
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.04 0 0 61
Ahhh megvan gúgli a barátom megmutatta ott van a Amstetteni rém mellett kicsivel :o) Eddig mi mindig Linznél tankoltunk a pálya melletti JET kútnál jóval olcsóbb volt ott mint a pályán.Meg a néni is kellemes volt "mellesleg" :o)))
Előzmény: Roadtrain (60)
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.04 0 0 60

Ha jól tudom akkor a te Sprintered megvan prückölve vagy mi :Đ

Mi az a Oed??Hely vagy mi a szösz? Ezt a fogyasztást megmondtam volna én is,hogy klímával többet eszik a gép,nem kellett volna ezért Hollandiáig menni :ĐĐĐĐ

Nekem klímával 0,5-1 liter közt eszik többet attól függ milyen kedve van a drágámnak.Azért 3személynek az a kis kirucanás elég szűkösre sikeredhetett abban a fülkében :o)) mondjuk a sofőrnek még jó,de az a két személyes anyós ülés hááááááát ölég cudar lehetett. 

Előzmény: karimax (59)
karimax Creative Commons License 2009.05.03 0 0 59
Már többször többhelyen leírtam, hogy a teherautókban lévő személyautó motorok vissza vannak fogva. 100--110 fölött a nyomatékot szépen elveszi a vezérlés.

Igen a Sprinterrel voltunk hárman, magánjellegű kiruccanás gyanánt. Kifele üresen, vissza kb 500 kg cucc volt a raktérben.

Tempomat 120 volt a sebesség, navi szerint 113-114. A fogyasztás 9,76/100.


Möglich ajánlása alapján Ausztriában Oednél tankoltam, az kitartott Wageningenig. (100 literes a tank)

Hollandiában 150 km-t mászkáltunk, megint teletank, Oednél felvettem 57 litert, az kitartott hazáig. Itthon tankoltam tele.

Eddig is tudtam, de most teljesen biztos a dolog hogy a klíma +1 liter 100 km-enként.

Kifele este indultam klíma nélkül Oednél teletankoltam, és az a szakasz 9,07/100 volt. Vissza du.1 kor indultunk, klímával kb. 800 km-t, Oednél 57 liter, itthon 93 liter. Ennek a szakasznak a fogyasztása 10,17/100.


Előzmény: Roadtrain (58)
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.03 0 0 58

Akkor az még a régebbi tipus nem ez az új euro4-es!!

Lehet már említettem,de akkor is leírom hátha nem (itt biztos nem ).

Összefutottam egy palival akinek ez az új Sprinter van és a 318-as leghosszabb verzióba.Fogyasztásra mondott 11-12 litert pályán 110-120 körüli tempót szokott menni néha 130-at is.Kérdeztem mi a véleménye a gépről.Azt mondta megvan vele elégedve elég türhető,de szerinte az a 180 paci nincs meg benne érzésre.

Az a Holland kiruóccanás neked üzleti vagy magán jellegű volt? :o)

Ezek szerint nem mentél nagyon gyorsan.Mennyi volt a fogyi ezen a távon?

Ja és a Sprinterrel voltál?

Előzmény: karimax (57)
karimax Creative Commons License 2009.05.02 0 0 57
216-os önsúlya 2.000 kg, összsúly 2.900 kg.

A 16 a 160 (157) lovat jelenti. 5 hengeres, 2,7-es a motor.

Egyébként ma reggel jöttem meg Hollandiából. 1360 km 14,5 óra alatt lenyomva.
Roadtrain Creative Commons License 2009.05.01 0 0 56
Mert annak kevesebb az öntömege nem??A 216-osba 2150-es moci van lehet pörgősebb a V6 meg 3000körüli ha jól tudom.
karimax Creative Commons License 2009.04.27 0 0 55
Csak csöndben jegyzem meg, hogy Németországban a 216-os középhosszú magastetős a 170-et sokkal hamarabb, erőlködés nélkül eléri mint a 318-as V6-os.
Roadtrain Creative Commons License 2009.04.25 0 0 54
Az engem is idegesíteni szokott ez a olasz technika meg kifejezetten imádja zabálni az izzókat :( valami miatt úgy vágyom egy ilyen Mercire :o) lehet ha letelik a lízingem akkor körbe nézek rendesen a Mercedes portáján :ĐĐ
Előzmény: Törölt nick (53)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.25 0 0 53
Nem, ennek más a műszerfala :) Viszont a rossz izzót kicserélhette volna az ember. Engem nagyon zavar, ha valami nem jó ( akár egy izzó is ), ráadásul a műszerfalon is egyből jelez. Ha ilyen izzógondom van, következő benzinkúton cserélem.

Nappal nincs tiplizés, viszont éjjel lehet haladni:)
De pl ilyet készíthettem volna már egyszer-kétszer :)

http://www.youtube.com/watch?v=03wGwQaQ2ss&NR=1
Előzmény: Roadtrain (52)
Roadtrain Creative Commons License 2009.04.24 0 0 52

Möglich csak nem te készítetted ezt?? :o))

http://www.youtube.com/watch?v=bWcCoqE9HVk&feature=related

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 51
Ja, ez is 315-ös, mint a platós volt.
Meló eléggé visszaesett, autóipari beszállítás mostanában nem pörög.
Eleinte heti 1 német kör biztos volt ( volt, hogy 2 ), mostanában 2 hetente 1 menet + pár környékbeli rövid kanyar.
Ma délelőtt a helyi aszatlosfiúknak vittem bútorokat ki egy házhoz, csütörtökön lesz egy Győr, aztán erre a hétre kampec. Most egy ismerősömnek a lakókocsiját készítem fel a szezonra.
Itt a környékünkön van jópár német, akiknek segítek mindenféle hivatali dolgokat intézni, iparosokat-melókat leszervezni. Néha sokminden egyszerre összejön, de már alig várom a pörgést, ez a téli majdnemsemmittevés nem az én műfajom :)
Nemrég megkerestek, hogy itt a lakóhelyemen az orvosi ügyeletes autót kéne vezetni, úgy néz ki elsejétől elvállalom ezek mellett, az időbe egyelőre belefér. Ha dokinak házhoz kell menni, egy Clioval kéne kivinni a beteghez. Havi beosztás: 1 komplett hétvége + heti 2 éjszaka, amit ügyeletben kéne tölteni. Lóvé nem sok ( közalkalmazotti bértábla ), de akkor a fuvarozást másodállásban csinálnám, így a gazdám válláról is leveszek fizetnivalót ( tb ), meg nekem is több marad a zsebemben. Eddig úgnéz ki, hogy összehangolható a 2 dolog.
Ügyeletes szoba itt van velem szemben az út túloldalán, ha valamiért gyorsan haza kell ugranom, nem gond. Tv, internet a pihenőszobában van, majd éjszakánként elfórumozgatok :)

Előzmény: Roadtrain (50)
Roadtrain Creative Commons License 2009.03.16 0 0 50

Köszi ilyesmire gondoltam :o)

Azt hittem dolgozol,vagy kevesebb a meló nálatok?

Múlt héten voltam Egerbe a ZF-nél egy paletta 120kg volt azt hiszem valami Mitsubishi váltó volt.Portugálba kellett vinni,de nem nekem én csak elhoztam a cégtől.A furgon az 315-ös?

Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 49

4.5x2.1 volt a plató, 2.2 magas volt belül, volt hogy egy személyautót hoztam vele haza.

Általában 13-14 mázsával szaladt, fogyasztása 2-2.5 litykóval volt több ugyanakkora sebességnél, mint a dobozosnak.

A platóssal kint max 12o-szal mentem, a dobozost rászögelem 13o-ra, akár órák hosszatt is. A dobozos fogyasztása nem megy 12 fölé ( nálam ).

Érzésre egyformán mentek, a ponyvás viszont párszor megviccelt az oldalszélben :)

A ponyvásnak kijjeb voltak a tükrei, pont annyival, hogy a áttereléseknél nem fértem el vele a belső sávban. Ezzel pont elférek belül is a 2 méterre szűkítettben, így a baustelle-knél is tudok haladni. Osztrákok már kezdik az építést-felújítást, van is egy szép szakasz, amit már leszűkítettek. Ott nem mindegy, hogy a szélső sávban állok, vagy elférek belül, és haladgatok.

Rakodni a platóst a nagyobb hely miatt egyszerűbb volt, viszont nem hiányzik a ponyvázás. Én mindent lespanizok, ez néha nem egyszerű a mostaniban.

Mostanában állandó 5 europalettás fuvarok vannak, ezért is lett zárt a platós helyett. Eleinte netről is szedtük a fuvarokat, akkor egyértelműen a platós volt a nyerő.

Összességében a platós "teherautósabb". Ha esőben-hóban kellett kinyitni-becsukni a ponyvát, nem úsztam meg az overallba bújást, ha nem akartam úgy kinézni, mint egy sertés :)

Ezzel a mostanival a rendőrök-vámosok is ritkábban szednek ki. A platóssal havi egy ellenőrzés mindig összejött :)

 

Előzmény: Roadtrain (48)
Roadtrain Creative Commons License 2009.03.16 0 0 48

Möglich!

Ha erre jársz és van időd,leírnád a szegény ponyvásodon mekkora volt a plató??

Meg esetleg mi volt a különbség a furgon és a ponyvás Merci közt??

Menet teljesítményre gondoltam inkább meg fogyasztás,mert gondolom belsőre sok minden nem lehet :O) a ponyvással mennyi volt a max súly amit vittél?Furgonnal?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!