Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.10.10 0 0 33

.

G. Peti Creative Commons License 2013.04.10 0 0 32

január közepén küldtem vissza garanciális szervízbe a megrendelt terméket, a vásárlást utáni szervízelés nyomonkövetése szerint január 22-én átvették, azóta semmi reakció. telefonos magyar ügyfélszolgálat a kivonulás miatt már nincsen. elfelejthetem innentől kezdve a terméket? de még csak egy nemleges válasz serm jött a garanciával kapcsolatban..

gazdagenci Creative Commons License 2013.04.04 0 0 31
Nem lehet elérni a Pixmania honlapját. Amikor telefonon felhívtam angolul kellett volna előadnom hogy mit akarok. Rendeltem 40.000.-Ft-ért egy gépet és el is utaltam, most pedig futhatok a pénzem után, mert nincs már Pixmánia Magyarországon?
Ditke2011 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 30

Egyetértek azzal, hogy a pixmania ERKÖLCSTELEN, ETIKÁTLAN, és a fogyasztók tudatos megtévesztését követi el.

 

A panaszokra semmitmondó előregyárott e-mailben válaszolnak, de a probléma megoldása érdekében konkrétan nem tesznek semmit.

 

SOHA TÖBBET pixmaniát.

orgon Creative Commons License 2010.05.20 0 0 29
Ide is bemásolom, okuljon mindenki !

SOHA TÖBBET PIXMÁNIA ! MENEKÜLJÖN AKI TUD !
Nem éri meg a zömében kínai árút küldő erkölcstelen céggel üzletelni.
Miért erkölcstelen ?
Mert egy szava sem igaz !
Mindent megígér mielött leadod a rendelésedet, aztán mindennek az ellenkezőjét cselekszi.
Szó nincs itt arról, hogy később, ha kell az érdekeidet tudnád érvényesíteni !
Számla nincs a csomagban.....
Magyar használati utasítás nincs mellékelve....
Jótállási jegy nincs a csomagban....
A szállító a csomagot szállítólevél aláírása nélkül hozzádvágja, majd elszalad (kíváncsi vagyok hogy igazolja, hogy átadta valakinek a csomagot ?).....
Esetemben 2 termékből egy nem a megrendelt, hanem egy sokkal silányabb, olcsóbb verzió volt, a másik meg hibás.....
Számtalan esetben az eleve kiküldött "új" árú működésképtelen......
Reklamálsz ? Érdeket akarsz érvényesíteni ? Visszaküldeni árút ? KÖRBERÖHÖGNEK ! VAGY MÉG AZT SE ! UTOLÉRHETETLENEK AMÍG LE NEM JÁR A 8 NAPOD ! MEGKERESÉSEKRE NEM VÁLASZOLNAK !
Franciaországban van minden irodájuk, boltjuk, szervizük, iszonyatos nehézkes és költséges bármit elintézni velük....

Elvük : hazugságokkal nagy számban eladni, aztán magára hagyni a gondjaival a vásárlót ! Ha vissza akarná küldeni az árút drágább legyen a visszaköltség, mint maga az árú. Nem éri meg !
Magyar bolthálózatból vegyetek bármit is jótállással szervíz lehetőséggel. Meg lehet találni itthon is az aránylag olcsóbb árat.
A visszaküldési szelvényt hiányosan nyomtatta ki a rendszer és újbóli kiállítást nem engedélyez. Jelzésemre a fülük botját nem mozdítják, hadd teljen le az elállási 8 nap ideje.
MENEKÜLJETEK A PIXMÁNIÁTÓL ! (Ez a véleményem róluk)
És ne csábuljatok el, hogy olcsóbb ! ANNYIT IS ÉR !!!!!
dummyka Creative Commons License 2009.12.20 0 0 28
Nekem minden rendben ment.Pedig izgultam,hiszen 92000 ft előre utaltam postai rózsaszín csekkel.A folyamatot azért lehet kísérni.Átutalás sikerességét, a csomag kiszállításakor levő periódust már nem annyira, de lényeg hogy megjött és korrekt minden.Elmondhatom hogy mindehhez 10 nap kellett.
Qqberci Creative Commons License 2007.12.16 0 0 27
November végén kaptam egy értesítést, hogy jóváírtak a Pixmániás számlámon 20 kFt-ot (ami viszont a jelenlegi áraik mellett egyrészt nem fedezi egy új táp árát, másrészt nem téríti meg a 8 kFt-os postaköltségemet. Átadtam az egész levelezést a fogyasztóvédõknek, mert most, hogy már EU vagyunk, állítólag tudnak intézni valamit. A fiamnak meg veszek egy másik tápot hazai üzletbõl, Pixmánia meg soha többé...
Előzmény: scenic(725) (26)
scenic(725) Creative Commons License 2007.12.16 0 0 26

Szia

 

Komoly ez a téma... Lassan itt a karácsony. Van azóta új fejlemény?

Nekem is romlott el tápom, de pár nap múlva kicserélték. "Csak" egy helyi számtech bolt volt, és nem holmi IKSZmánia :)

Előzmény: Qqberci (25)
Qqberci Creative Commons License 2007.10.29 0 0 25
Egy levél augusztus 22-rõl:


Tisztelt Ügyfelûnk!

A màrkaszerviz a javitàs utolso dàtumànak oktober 16-àt jelôlte meg.
Gyakran elôbb befejezôdik a javitàs.
Amennyiben hirûnk van a termék àllapot vàltozàsàrol, amailben keressûk meg.

Tisztelettel;
PIXmania csapata


Azóta eltelt az október 16, mindjárt itt a november, de hír még semmi. Úgy látszik, a "gyakran elõbb befejezik a javítást" mondat második fele az lehetne, hogy "de inkább késõbb"...
Qqberci Creative Commons License 2007.10.07 0 0 24
A vizsgálat eredményét körülbelül 40 nap múlva tudjuk Önnel közöli.

Eltelt a 40 nap, válasz, közlés semmi. Ennyit a Pixmaniaról. Szakadjon rájuk a 40 napos esõ...
der Medve Creative Commons License 2007.09.24 0 0 23
Karácsonyra akartam rendelni tõlük, de azt hiszem, nem fogok. Meg aztán látom, hogy valaki kimoderáltatta a (4). hozzászólást. Ez egyszerûbb, mint jól szolgáltatni.
Qqberci Creative Commons License 2007.09.24 0 0 22
Akkor õk is tudatlanok, mert nem olvasták el, hogy az elküldött hozzászólást nem lehet módosítani...

Hogy "nagyokat" idézzek, aA tudatlansàgukbol kifolyo kellemetlenségeket most lehet lenyelni...

Előzmény: seleni (21)
seleni Creative Commons License 2007.09.24 0 0 21
Nekem most azt is beleírták a visszaküldött levelükbe, hogy kérik, hogy a fórumon írt hozzászólásomat módosítsam.
Előzmény: Qqberci (20)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.24 0 0 20
Bár egyre inkább hajlok arra, hogy valóban tudatlan, aki ettõl a bandától vásárol.
Előzmény: Qqberci (19)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.24 0 0 19
Jött egy érdekes válasz a linkre:

"Tisztelt Erdeklôdô!

Kôszônjûk a linket.
Engedjen meg néhàny hozzàfûzést;
Sajnos a kliensek nem olvassàk el feltételeinket, és weboldalunkon sem nézik meg a lehetôségeket, igy ez sok félreértést okoz. A tudatlansàgukbol kifolyo kellemetlenségeket ràruhàzzàk a pixmania mûkôdésére.

A Gondtalan Vàsàrlàsi Szerzôdés egy plusz garancia, ami 12 honapon àt a garanciàlis terméket árát csekkutalvány vagy pixpersely formájában térítjűk vissza.

Ezt természetesen ki tudja tôrôlni, a bôvebb informàcioban, a napocska mellett.

Tistzelettel;
PIXmania csapata"


Erre csak ennyit tudtam válaszolni:

"Önök szerint tehát az a megfelelõ mûködés, ha egy kommersz termék cseréje másfél hónapig tart és a fizetendõ postaköltség összemérhetõ a termék árával?"
Előzmény: seleni (17)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.24 0 0 18
Kértem a visszahívást, nem történt semmi. Mindenesetre ahogy Medve javasolta, elküldtem nekik a topic linkjét...
Előzmény: seleni (17)
seleni Creative Commons License 2007.09.24 0 0 17
Nem kérted a visszahívást? Hátha tudnak valamit mondani telefonon. Mondjuk ahogy már olvastam más fórumokban is, több időbe telhet náluk az ügyintézés, ha egyáltalán intéznek valamit.
Előzmény: Qqberci (16)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.24 0 0 16
Nekünk még semmi hírünk a tápegységrõl, pedig már lassan vége a szeptembernek.
Előzmény: seleni (15)
seleni Creative Commons License 2007.09.24 0 0 15

Én is beleestem a hibába, hogy tőlük rendeltem. Még nagyon az elején vagyok a dolognak mert szept. 21-én kaptam meg a csomagot (mini hifi).

Örültünk, mindaddig amíg ki nem próbáltuk. Ugyanis nem működik megfelelően, a távkapcsolóval nem lehet működtetni, lefagyott és még sorolhatnám. Mikor kitöltöttem a visszatérítési igényemet a honlapjukon és visszaigazoltak, azt hittem menten elájulok, mert azt írták, hogy  visszaküldési cím: Franciaország !!! Én voltam a hülye, hogy nem néztem meg alaposan a honlapot. De egyébként egyértelmű leírás sehol sincs róla, hogy ők Fro-ból szállítanak. Én meg voltam győződve róla, hogy Pesten is van egy telephely és onnan szállítják majd a hifit.

Tehát a visszatérítési kérelmet vagy mit még pénteken, tehát aznap megküldtem. Vasárnap este írtam nekik egy szép hangvételű kis levelet. Nem szitkozódtam, csak a véleményem írtam le, valamint azt, hogy én egy büdös fillért sem fogok fizetni (postaköltség) mert ez az egész nem az én hibám.

Most dolgozom, de ha hazaértem élni fogok a visszahívás funkciójukkal és majd meglátjuk mi lesz belőle.

Marha jó, komolyan mondom. 17.000 Ft volt a hifi, postaköltség 2.500 Ft, a Gondtalan Vásárlási Szerződés közel 2.000 Ft, most a postaköltség lenne kb. 11.000 Ft, tehát mégegyszer annyi pénzem fog elúszni, mintha mégegy hifit vettem volna...

De majd még meglátjuk mi lesz. Ha ma nem tudok velük megegyezni telefonon, akkor a Fogyasztóvédelemhez megyek.

der Medve Creative Commons License 2007.09.06 0 0 14
Küldd el nekik ennek a topiknak a linkjét, hogy lássák, van nekik reklám.
Előzmény: Qqberci (13)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 13
Most már mindegy, túl vagyunk rajta...
Előzmény: der Medve (12)
der Medve Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12
Nem szabad fizetni semmi többletet, mert akkor ugyanott vagy, mintha itthon vennéd meg, csak rendes garanciád nincs rá.
Előzmény: Qqberci (7)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 11
Tedd azt, ha már én megszívtam velük...
Előzmény: rali (10)
rali Creative Commons License 2007.09.03 0 0 10
Messzire elkerülöm.
Előzmény: Qqberci (9)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 9
Jobban jársz, ha nem is tudod :-)))

Egyébként ez:
Előzmény: rali (8)
rali Creative Commons License 2007.09.03 0 0 8
Egyáltalán: mi a fene ez?
Előzmény: Qqberci (7)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 7
Hát igen, csak a pofátlanság éppen az, hogy kifizettet valamit egy "Gondtalan Vásárlási Szerzõdés" nevû megfoghatatlan valamiért, aztán épp úgy tojik a garanciára, mintha mi sem történt volna.
Előzmény: andras100 (6)
andras100 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 6
A kereskedő olyan jótállást ad, amit ő is kap. Ha magyarországi főforgalmazótól származik az áru, akkor olyat, ha bárhonnan az EU-ból, akkor nemzetközi jótállást. Ha EU-n kívülről van az áru, akkor semmit, legfeljebb saját jótállást. Ezért érdemesebb a nagyértékű műszaki cikkeket helybeli áruházból megvenni, ahova könnyen el lehet jutni reklamálni, ha épp baj adódna.
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 5
egy életre elmegy a kedved tőlük

Már elment, csak sajnos késõn...
Előzmény: Törölt nick (4)
Qqberci Creative Commons License 2007.09.03 0 0 3
A Pixmaniával is az a baj, hogy az Eu-garancia miatt itt nem tart fenn semmiféle szervízt, aztán meg egyáltalán nem törõdik azzal, hogy mennyi idõ alatt és mennyi postaköltséggel dolgozik a külföldi szervíz.
Előzmény: :sn4ke: (2)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!