Utánaolvasva ennek a vadasnak, a faszi úgy nyomja, mint egy eccentric angol lord, de némi üzleti átgondoltság azért ráférne. Én ehhez a voluntarista vakmerőséghez túl boomer vagyok.
Ha jól sáfárkodott volna a szerencséjével, csak ingatlanban több yardja lenne mára - persze, lehet hogy még mindig van, csak eléggé leégettnek tűnik ennek ellenére.
Ahol a Routemaster busz, a púpos Wartburg és a többiek állnak? Vonatról gyönyörűen látni.
Pár házzal odébb van egy műhely, ott viszont rendszeresen dolgoznak főleg francia kocsikon, állandóan változik a "kínálat" a ház előtt, Renault, Peugeot.
Szkeptikus vagyok, láttam én már elég Skodát, Ladát és egyéb szoci autót kertben rohadni, hogy "majd megcsinálom", ugyanezek busszal, sőt, UV villamossal is.
Így saccra a 80 autó restaurálása szerényen becsülve a költségeket 10m/db= 800 millió forint és évekre munkát adna az összes magyar, ezzel foglalkozó szakembernek. Nehéz ezt elképzelni...
Vadasnak ezen kívül is van még egy rakat veteránautója (meg forgalomba nem helyezhető új kínai kishaszonjárművei), a volt Mázsa téri telephelyén állnak végrehajtás alatt.
Tudja, ide tudja rakni.Nnyot tud, meg reménykedni. Máshol meg lezárt telepről kilopták az autókat, meg kiemelték daruval a kerítésen át. Itt örülhet, amíg csak az alkatrészeket viszik belőlük, meg rongálják.