Szervusz! Kis segítség kellene. C4 grand picasso 1.8 2006. elektromos parkolófék, bowdenek cseréje után néha befog. fel kell tanítani? féktárcsa, betét csere is történt.
Az néztem, hogy több méretben is kapható, vajon melyik jó a c4-hez? Bár a lincosnak van készlete amiben 3 méret van, de egyszerűbb lenne csak 1-et venni mert a többit úgysem hiszem, hogy használnám.
Excenteres a szorítása, sok méretű gömbfejhez jó. Biztosan van olyan nagy, amire nem megy rá, de még eddig átlagos személyautóban nem találtam olyat amire ne lett volna jó.
Ez a szerszám pont arra a gömbfejre való, mindig ezzel szerelem ki őket, amióta megvan nekem. Kitekered a kormányt végállásig. A lengőkar még egyetlen autón sem zavart ebben a dologban.
Jó cuccnak tűnik, de az axiálra ( belső csukló a kormányműnél), hogy tenném rá? A fő gondom, hogy nem férek hozzá, nem tudom egy szervizben miképp teszik, levennék a lengőkart? Nem találtam típusról videót csak általánost, de azoknál valahogy minden hozzáférhető volt.:)
Sziasztok. 2 literes dízellel mik a tapasztalatok? Nekem 1.6 e-hdi van, mondjuk ahhoz képest? Megbízhatóság, alkatrész árak stb. Enyémben majd' 500 ezer van, valószínűleg hengerfejes. Fogy a víz belőle. Most úgy járok vele, hogy fel van lazítva a kiegyenlítő tartály kupakja, így nincs nyomás alatt a rendszer. Most jónak tűnik, de ez persze nem tekinthető végleges megoldásnak. Ez 2014-es és valójában Spacetourerre gondoltam, de nyilván nem vadiúj fejlesztésű annak a 2 literes motorja, hanem erre építkezik.
Sajnos nem ott ereszt hanem minden olajos alatta, nemigazán néztem meg alaposabban, bár fetrengtem az utóbbi hónapokban alatta eleget. Az axiálcsukló cseréjével vagyok bajban, az egyik lóg kissé, de nem férek hozzá pedig megvettem, mikor kint volt a motor/váltó igen könnyű lett volna cserélni csak ugye akkor nem az volt a prioritás ésbelfelejtettem mondani a szerviznek bár így utólag lehet, hogy mindegy lett volna legfeljebb a számlára került volna rá.
Azt igen, azt mondták a szétszedés után, hogy utánatöltötték de, hogy mivel azt nem. Jó lenne lecserélni és a fogyást megállapítani hol történik, nem nagyon úgy szeptember óta a nívó felére, de azért zavar na meg olajos az alja.
Sima hidraulika olaj cserére nem találtam gyári leírást, csak tartály ki-beszerelésre. Szerintem amúgy máshogy nem is lehet lecserélni benne az olajat. Én is ki szoktam szedni, ráadásul akkor ki is lehet mosni a tartályt. Előtte nyomástalanítás kell, meg utána a légtelenítés és a tanítások. (bár lehet, hogy ebből csak a kuplung beállítás szükséges, de a diag írja mit mikor kell végigcsinálni)
Nekem is tök fekete az olaj a tartályban gondolom sosem volt cserélve meg mintha a "javítás" után fogyna is, elvileg a progim tudja, hogy kell cserélni csak még én nem, mondjuk lecserélhették volna ha már minden szét volt szedve, de csak rátöltöttek, majd próbálok videót keresni a cseréről, és nekiveselkedek hátha elrontom a kuplungot.:)