Sógornőm 2017-es Balenoja műszerfalán megjelent az alábbi ikon:
Tudjátok pontosan mit jelent? Gondolnám, hogy az olajcsere periódust jelöli, hogy be kéne fáradni a szervízbe, de mivel más márkánál a villáskulcs nagyobb bajt is jelent, így inkább a Ti vélményetekre lennék kíváncsi. Suzukival nincs tapasztalatom.
eladtam,mélyen ár alatt,- fáj is a szívem, megszerettem ezt a kocsit,- egy rokonnak és egy nagyon jó vételű Kia Ceed kombi lett helyette,de nem is ezért írok,hanem köszönöm az évek alatt a sok jó tanácsot,mindenkinek balesetmentes km-eket a Suzukikkal és felajánlanám a Balenóról megmaradt tető csomagtartót,kétállású kerékpártartóval INGYEN,- na jó ha hoz ajándékba egy kis édes borocskát/ barack páleszt nem öntöm ki:) mert a rokonnak nem kellett, én meg turiban vettem és van két műszaki használhatóságát nem befolyásoló "hibája", ezzel nem fogok üzletelni
aki elviszi Nyíregyházáról annak szívesen odaadom,de NEM POSTÁZOM,a két hibából az egyik,hogy magán a tartón a négy felcsavarozójából az egyik nem gyári,hanem pótolva lett,a másik pedig az hogy a kerékpártartókon,az egyik kerék lefogató hiányzik,én gumipókkal helyettesítem,sohasem volt gondom vele és magával a tetőcsomagtartóval sem,az újhoz nem kell abba hátulra beférnek a brinyók és amúgy sem jó a mérete
aki mostanában adott el Balenót,- bár már nem biztos,hogy olvasgatja a topicot,- mennyiért sikerült? mit lehet kérni egy 99-es évjáratú,1.6.GLX-ért? 225ezer km van benne,ki van cserélve a fél kocsi:D, a nagyobb darabok:bölcső,két küszöb,két hátsó rugó+lengéscsillapító,elöl a lengőkarok,most volt augusztusban műszakin,picit füstöl-eszi az olajat,de nem vészes én az olajperiódushoz plusz két lityit vettem/használtam fel,napi használatban van,a héten kétszer jártam meg 700km.-es utat,jól fogyaszt, minden működik,teszi a dolgát,van rajta 1-2 karcolás parkolásból adódóan
Lehet külön kapni belső-külső csuklót, sőt külön gumiharangot is. A cseréje megegyezik a többi első kerék hajtású autóéval. 1/2 colos crovával nem fogod lelazítani a féltengely anyát. Ha kihúzod a féltengelyt a váltóból ( egy acélgyűrű biztosítja) folyni fog a váltóolaj.
Nekem liana ma van az is zajos 3500 ford per perc felett sajnos, annyi hogy 2 kerekmeretem van, ez a 14 collosnal van, 15 collost nem probaltam.amit nem ertek miert nem raktak be egy 6 ik sebesseget, mert ezek a suzi motorok birnak boven, akkor csondesebb lenne.
Suzuki Baleno kombi GLX 2001.1,6 Benzines 71kw 341.000km műszaki nov 20-án lejárt magyar forgalomba helyezett kicsit füstöl és küszöb sárvédő ív kicsit rozsdás üzemképes Ár 100.000ft érdk telf 06204361654 nem tartom senkinek szombaton és vasárnap meg tekinthető
Sziasztok! Egy 1998as 1.6-os Balenó kombit vettem, az autóban 303ezer Km van. Nagyon meg vagyok elégedve vele, a fogyasztáson is meglepődtem, kétszer tankoltam, az egyik 6,3-ra jött ki a második már 5,9-re. Tettem a benzinbe spurit, lassan jön meg az erő a motorban, tisztul az égéstér-szelepek-katalizátor... Az a kérdésem, hogy autópályán bírja az autó tartósan a 130-as utazósebességet? Nekem ott már elég zajos motor, 3500felett forog ilyenkor.
Üdv! Beszéltünk korábban egy kibontásra váró vonóhorogról. Kérdezném, hogy hozzáférsz már, illetve meg van még? Sajnos a tel.számod a telefonommal együtt elszállt, így a publikus e-mail címemen elérsz. Köszi!
de meg van táltosodva a paripa:830km.-t mentem egy tankkal és még tudtam volna tolni neki,ha nem autópályán kellett volna sakkozni a kútak közti távolsággal
Légyszíves írj több infót a cseréről! A rugók és lengéscsillapítók gyártója, típusszáma esetleg a rugó pontos mérete pl. rugó magasság: 316 mm, szélesség: 147 mm, vastagság: 11 mm (ezeket a méreteket a Bárdi-n láttam)
sokat agonizáltam azon hogy minden gödörnél leér a kocsialja egy hegyi úton,az élet úgy hozta,hogy eltörött az egyik hátsó rugó,sőt a jó mérési eredmények ellenére a lengéscsillapító is cserés lett a kiszerelése után és egy teljesen más perspektíva nyílt meg,csodás az állása a kocsinak,bánom hogy nem vágtam bele hamarább
Van egy 98-as zöld Baleno kombim...1.6-os benzines.
Eladnám alkatrésznek, ha valakit érdekelne akkor keressetek az iii_ortho@msn.com-on.
Ami baja van:
- váltón nincs 3-as és 4-es (már másodjára megy tropára váltóm benne, emiatt van egy már korábban elromlott és kiszerelt váltóm pluszban...ezt is adnám, gondolom a kettő együtt jó alap a felújításra)
- Klímakompresszor gatya
- Kuplung már csúszkál, szóval végét járja
- bal első visszapillantó épp, de a csavarok lógnak...egyszer már ragasztottam...a jobb oldali kb két éves, szóval az pöpec.
- hátsó lökhárító meg van nyomorgatva
- bal első toronycsapágynál kopog
- Lengéscsillapítók már nem újak
- olajat eszi...10ezrenként szerintem megeszik vagy 4-5 lityót
- téliszett felnin már lassan kuka....felnin felületi rozsda
- nyáriszett felnin más lassan kuka...felnin felületi rozsda
- motorháztető épp és jó, de van rajta egy apró csík ahol lejött a festés
Többi dolog egészben, működve...Lábon elmegy 1-es 2-es és 5-össel...amúgy pöcre indul, meg miegyébb...belső tér nem új, de nincs rettentően lelakva....Állat nem volt...cigi se...gyerek igen, de nem csinált(ak) rettentő károkat. Bölcső is cserélve lett jó pár éve...
Asszem ennyi...Majd csinálok képeket, légyszi írjatok ha kell valamiről....aztán majd felteszem használtautóra is.
Hát az árról gőzöm sincs...talán ha mondtok valamit, akkor az lesz.