Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szaboknak Creative Commons License 2018.04.01 0 0 3827

Ne keresd mert nincs csak a tankban.

Előzmény: csesznakpal (3823)
Redsport Creative Commons License 2018.03.25 0 0 3826

NOS...

Redsport Creative Commons License 2018.03.25 0 0 3825

A garnitúra!

Redsport Creative Commons License 2018.03.25 0 0 3824

Sziasztok!

 

Újonnan vásárolt Suzuki Splash-em lassan eladósorba kerül, így külön eladóvá vált a nyárigumival szerelt komplett alufelni garnitúra. A gumi: GT Radial márkájú, 175/65 R14 méretű, 2017-es évjáratú, 1 szezont futott, eredeti számláival. A felni: 2012-es évjáratú, Dezent Dark L márkájú, 5,5 coll széles, 4X100-as osztókörű, antracit színű, padkázás és sérülésmentes állapotú, ezt is újonnan rendeltem anno az autóhoz. Jár hozzá a 16 db hosszított, alufelnihez való tőcsavar. Igény esetén kerékőr garnitúra is van hozzá. Ez az alufelni garnitúra kiemeli az autót a dísztárcsás Splash-ek tömegéből, és egyedivé, feltűnően csinossá varázsolja!

Irányár: 99.000 forint. Alku lehetséges, de csak ésszerű kereteken belül, mert tényleg szép állapotú a garnitúra.

 

Tel: 06-30-837-7370

 

Suzukis üdvözlettel: Nagy Ádám

csesznakpal Creative Commons License 2018.03.25 0 0 3823

Sziasztok!

Valaki megtudja mondani merre találom az üzem anyag szüröt?

Woodyka Creative Commons License 2018.02.23 0 0 3822

Vegyes. Csak érzésem volt mostanában ilyen. 2x hóban kellett megküzdeni, mert a jobb első elkapart, a bal meg meg se moccant. Volt már ,hogy a gáz sikerült kicsit lendületesebbre száraz úton és jobbról hallottam, hogy "gumihang". De úgyis jön a tizedik szerviz, ez most nagyjavítás lesz most. A klímánál úgy néz ki hűtővel van gond, akkor nézzék át a futóművet (sok drága jó városi utcánk, kátyú+púp a'la nagyváradi módra), alvázvédelem is gondolom esedékes (főleg, hogy idén olvasztóanyaggal kevert helyett most csak sima apró zúzottkövet szórnak a városunkban, de azt sosem látott mennyiségben) - van is egy kis horpadás és leverődés a B oszlop alatt, gondolom valamikor ág lehetett. Meg hát ilyen apróságokból most összejött pár dolog. Csak 130-140eKm lesz idén.

Előzmény: kkn (3821)
kkn Creative Commons License 2018.02.22 0 0 3821

A hajtáslánc nem szimmetrikus. A bal oldalon rövid, a jobb oldalon hosszabb a féltengely, mint oly sok keresztmotoros elsőkerekesnél.

Nem tudom, nem voltam jó fizikából, meg ilyen erővektorokból, hogy ez miatt több megy ki a jobb kerékre, vagy pont kevesebb.

 

De általában amúgy is az út külső fele vizesebb. Vagy száraz úton volt ez?

Előzmény: Woodyka (3820)
Woodyka Creative Commons License 2018.02.22 0 0 3820

Még nem gyanakszom semmire, de lehet annak valami kocsihoz való oka, hogy mostanában többször is a jobb első kerék pörgött el?

janman Creative Commons License 2018.02.21 0 0 3819

Azt a mindenit! :) 1.0-ás, 2008-as évjárathoz keresek. Köszönöm szépen az infót! 

Előzmény: kkn (3818)
kkn Creative Commons License 2018.02.21 0 1 3818

1.0, vagy 1.2?

 

Képek ilyen sorrendben.

 

 

 

 

 

Esetleg diesel? Igaz, ez Agila, de ugyanaz.

Előzmény: janman (3817)
janman Creative Commons License 2018.02.21 0 0 3817

Sziasztok! Szeretnék beazonosítani egy a légszűrő házat tartó gumibakot, mert úgy nézem elöregedett és eltörött. Nem tud valaki linket adni letölthető Splash alkatrész katalógushoz? Köszönöm!

 

spiralos Creative Commons License 2018.02.19 0 0 3816

Üdv! Még arra a lehetőségre is gondoltam,ha a váltóhoz kézzel benyulni,és a két léptetővillát amit a bowdenek mozgatnak,a bowdenek lekötését követően kézzel próbálgatni,hogy akad e???

kkn Creative Commons License 2018.02.19 0 0 3815

Mármint a kulissza.

Előzmény: kkn (3814)
kkn Creative Commons License 2018.02.19 0 0 3814

Sajnos így nem látni, csak cserekor derül ki, hogy újjal már jó.

Előzmény: spiralos (3813)
spiralos Creative Commons License 2018.02.11 0 0 3813

Tegnap szétszedtem a váltó kulisza körüli burkolatot,és számomra semmi jele nem volt a kopásnak,vagy annak,hogy bármi is lógna,vagy ne lenne a helyén.Megzsíroztam,azután összeraktam.A váltónál is nézegettem hogy a bowdenek a helyükön vannak e de ott sem láttam semmi rendellenességet.Pár nap mulva lesznek okmányok azt megy a pi..ába a szervízbe:(

Coop Creative Commons License 2018.02.10 0 0 3812

Anno sx4_nel kulisszat csereltettem hasonlo tunetek miatt. Szerintem nalad is ez lesz.

Előzmény: spiralos (3811)
spiralos Creative Commons License 2018.02.09 0 0 3811

Köszönöm a jó tanácsot! Ma voltam kpm vizsgán pár nap múlva meglesznek az ományai és ezzel kezdek!

kkn Creative Commons License 2018.02.08 0 0 3810

Hasonló konstrukció a váltókar kulissza, mint a Swift, SX4. Alapjában műanyag, és, ha valaki pont ott erőlteti, ahol nem kellene, utána már eldeformálódik, és nehézkes lehet a váltás. Lehetséges, hogy a váltókarkulissza/állványt kellene cserélni, mert valaki melléváltott.

Esetleg a bowdenek rögzítését megnézni, hogy a helyükön vannak, megvan a biztosításuk, nem mozognak a váltón a villában, amikor váltás van.

 

Új korukban semmi gond nem volt a váltással, a hátramenet , ami akadozós volt, mert az nem szinkronos.

Előzmény: spiralos (3806)
luxusmoszkvicssluszkulcs Creative Commons License 2018.02.08 0 0 3809

Köszi.

osze Creative Commons License 2018.02.08 0 0 3808

Igazuk van, ebbe nem való a 10w30 félszintetikus olaj.

0w20 (API SM ill. SN) vagy 5w30 (ott is API SM ill. SN) a jó választás. A gyár leginkább a 0w20 as olajat ajánlja, én olyannal járok.

Jelenleg Eneos van benne, az nagyon jó és nem is drága:   https://www.eneos-olaj.hu/motorolajok/0w-20

 

Előzmény: luxusmoszkvicssluszkulcs (3807)
luxusmoszkvicssluszkulcs Creative Commons License 2018.02.08 0 0 3807

Sziasztok. 4 éves Splash-be milyen olajat tegyek. Kaptam a szervizből egy levelet, hogy akciós olajcsere 10w-30-as olajjal, de amikor a feleségem elvitte bejelenteni, akkor közölték, hogy azt, egy 4 éves kocsiba már nem teszik, abba drágább(??) kell. Valós, vagy csak "szőkének" nézték?...

spiralos Creative Commons License 2018.02.07 0 0 3806

Üdv. Igen erre számítottam,de ettől még szépen kiemel kb.fél uton benyomva már teljesen kiemel és addig nem nyikorog. Tehát én szerintem ez nem befolyásolja a váltás keménységét. Mellesleg azt hittem ,hogy nem csak nekem van ilyen gondom a váltóval.Olyan érzés váltani,minthogyha egy nem létező fokozatba akarnám nyomni. Ez már majdnem a használhatatlan kategoria.

balage60 Creative Commons License 2018.02.07 0 0 3805

Helló!

A kinyomócsapágy megadja magát.

spiralos Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3804

Szia! A miénk kuplungja szerintem teljesen jó szépen lehet rácsúsztatni viszont ha koppra kinyomom akkor ad egy kis nyöszőrgő hangot. A váltáshoz ( és most nem szeretnék túlzásba esni) de legalább egy 10 kilós erő kifejtése szükséges. Ez egy ötven kilós nőnek nem egyszerü.Ugyhogy ennek rövidesen megoldást kell találnom.

balage60 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3803

Szia!

Nekem is van egy ilyen autóm. Opel után olyan volt nekem is mintha MTZ kuplung meg váltó volna. Nekem a váltás rendben van csak nagyon kemény, meg amikor ráengedem a kuplungot csattan egy kicsit. Azt mondják a szakik, hogy ez jellemző a típusra. Szerintem is a váltóolajjal kezd, (elvileg 45000-nél cserélni kell)meg a kuplungot nézesd meg.

Üdv.

Előzmény: spiralos (3796)
spiralos Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3802

Tanácsodat megfogadom! Köszönöm szépen! majd megírom hogy mi lett a történet vége.

R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3801

Ez lehet a kuplung hibája is, annak ellenőrzése/beállítása után először egy váltóolaj-csere, nem kell mindjárt kidobni a váltót a kocsiból. Szerintem.

Gratula a kisautóhoz.

Előzmény: spiralos (3800)
spiralos Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3800

Nem csesztetsz! Egy pakolóban volt rendszám nélkül és ott két karikát mentem vele. Ott is akadt de nem érdekelt,mert nagyon szép állapotú(gyárias szagu belűl).és most sem érdekel ha ki kell cserélni a váltót mert nem nagy összeg egy felújitott. Lehet hogy félreérthető volt a megfogalmazás amikor tanácsot kértem és,nem számonkérést?

lufi77 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 3799

Nem csesztetni akarlak, de miért vetted meg?

Nem próbáltad ki?

Előzmény: spiralos (3798)
spiralos Creative Commons License 2018.02.05 0 0 3798

Először is köszi a választ! Nem sorolnám hogy 1984-töl hány kilómétert,hány autót,vezettem,mert nem lenne szerény a szám:) suzukibol is volt néhány(wagon-r,grand vitara,swift,alto,régi vitára,jimny) ahol a váltó nem mondom hogy vaj puha,volt bármelyiknél is,de ilyen nehezen kapcsolhatót még semelyik autómnál sem tapasztaltam soha. A pontos tünet,ugy néz ki hogy eleve induláskor már keményen(izombol megy a helyére) a második és a hármas is. Recsegő hang nincs semelyiknél a váltó csendes hangtalan tehát csapágyakra sem gondolok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!