5 hektár után vettem észre, addig nem tűnt fel. Nem is zavar, csak gondoltam megkérdezem itt a fórumon, hogy várható e h a föld közepén elmegy a kormányzás. De neked legyen igazad!!!
Valamelyik dízeltesó tapasztalt már olyat, hogy ha a kormánykereket valamelyik végállásba kitekeri és a kerekeket koppra aláfordítja a munkahenger, a kormánykereket nagyon lassan tovább tudta tekerni, nagyon lassan? -viszont nem kúszik el a kerék semerre se saját magától, minden rendben működik. Mert az enyém ezt csinálja, azt is hallom hogy végállásba van. Ez az orbit hibája? Valaki javított már ilyet? Vagy csak valami tömítés hiba lehet?
Mtz 820 gépkönyv részlet: 1 féklámpa, 7,5 A 2 vezetőfülke mennyezet és hátsó lámpák, 15 A 3 vészvillogó, 15 A 4 ablaktörlő és ablakmosó, 7,5 A 5 kürt, 7,5 A 6 távolsági fényszóró, 7,5 A 7 bal oldali helyzetjelzők, 7,5 A 8 jobb oldali helyzetjelzők és műszerfal munka- világítás, 15 A 9 bal oldali tompított fényszóró, 7,5 A 10 jobb oldali tompított fényszóró, 7,5 A 11 műszerek, kézifék visszajelző, 7,5 A 12 irányjelző relé, 7,5 A 13 töltés jelző, 25 A 14-15 tartalék 16 fütő-szellőzőmotor, 25 A
Műszerészként számolgatva baromira nem reális értékek : -15Amperos biztik. pl baloldali helyzetjelző 13V x 15A=195Watt felett ég ki mind! - Közben van egy 5w első meg 5w hátsó meg 5w pótkocsi max még egy pótkocsi 5w,=20w 20W/13V=1,5 Amper maximum!!! Ha nincs a póton csak hátsó lámpa. - féklámpa 21W+pótkocsi 21W+ pótkocsi 21W=63W 63W/13V= 4,8Amper maximum!
Nagyon túl van méretezve hamarabb égnek el a vezetékek vagy a kötések mint a gyári biztosíték értékek..
Arra vigyázzon mindenki ,hogy biztosítékból csak a réz olvadószálast tegyen be, máskülönben felgyújtja a traktorát az alumíniumos olvadó biztosítékkal ! Vagy jó a biztosíték de még sem működik a lámpa vagy más fogyasztó ,mert az oxidáció lezárja az áram folyását ! Többször megszívatott !
Hali.mtz 550 biztosìtêkok gyári mérete érdekelne meg elment a féklámpám kapcsolónál nincseg a + s külön biztosîtékot sem találok neki. Esetleg van valakinek full kapcsolási rajza nagyfelbontású a netről mind lerontott verziót tudtam csak letölteni. Köszi
az akkumulátorméretét befolyásolja milyen önindító van a gépen nékem míg a hagyományos önindítóm volt addig egy 210Ah volt az ülés alatt az áttételes magnetic-nak elég a 155Ah
Üdvözlök mindenkit nem tud valaki olyat hogy az 50-es mtz hidraulikáját hogyan lehetne biztositani szállitási helyzetbe ugy mint a 80-osokon? Hogy lehetne meg csinálni valaki látott már ilyet?
Nem kötelező egész nap 2200-on pörgetni de ha szükséges oda lelet lépni neki.
Kolléga mesélte hogy a köradagolós 82-esel kínszenvedés megkerülni egy biciklist is .
A mi 82-esünk is kőrtárcsás ként jött de ki lett cserélve sorosra most felújítás után 2300-at pörög előtte kb:18évig 2400-2500 között mozgott a mutató..A 952-es 2000-t pörög (15 éve).
Mekkora akkumulátor kell az 50 es MTZbe ami benne van az mindig lemerül, már régi, meg nincs ráírva semmilyen címke...
Boltba néztem 34 ért electric power 155Ah 900 A. Mennyire időtálló, megbízható? Van 50 ért is aksi, meg többért is. De mekkora indítóáramos kell az 50-nek?
Volt akkumulátor töltőnk, de az is elromlott, azt is akarok venni.
Jelenleg autószerelőnek tanulok és van az egyik műhelyben egy adagoló beállító gép ezért gondoltam hogy ha meg tudnám szerezni valahogy a szükséges adatokat akkor bevinném beállítani ha már adottak a körülmények. De úgy látszik hogy manapság mindenki félti a megélhetését.
Ebben a mai sanyarú világban nem kell a "titkok tudójának" lenni ahhoz, hogy munkát kapjon a műhely. Per pillanat ott tartok, hogy ha találok szakembert, aki legalább úgy el tud végezni egy munkát, mint én laikusként, akkor minden bajomat hozzá viszem, mert azt sem nekem kell megcsinálni, és koncentrálhatok a saját dolgomra.
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen adatok, mint a beállítási paraméterek nem az ő (az adagolós) szellemi termékei, szóval túl sok erkölcsi alapja nincs megtartani magának, az internet világában nem is igen tudná ...