Megfogod a fém keresztet és eltekered és lejön ,olyan bajonett zárszerü tartja a helyén ,akkor kijön a műanyag vagy filc szűrőszerűség ,amit vagy kimosol gázolajban, vagy eldobsz és veszel másikat , de jobb eldobni ! Ugyanúgy vissza rakod a szűrőt. Az alját kimosod, és ha belenézel látni fogsz egy kis benyomást a tányér oldalán ,vagy oil feliratot addig kell tiszta motorolajjal felönteni ,és visszarakod a helyére ! És kész! Az olaj mennyisége olyan fél háromnegyed liter körüli mennyiség kb .
Hali sürgősen nézzél valami szakit ,mert halvány gőzöd sincs mit is kellene csinálni! Ez nem le szólás csak a szavaidból kivéve ,ilyet még soha nem csináltál!
Hát olyan nincs ,de olyan van hogy a por belehullik a tankba, és a tank és az előszűrő közötti vezeték eltömődik ,az előszűrővel együtt, na akkor tényleg nem megy, csak kínlódik a gép !
terhelés nélkül is van ez a probléma.. Az alapjáraton is növelnem kellett mert,volt olyan hogy megált.. Azelött ez a jelensrrég nem volt.. Nehezebben is veszi fel a fordulatott kicsivel terhelésnél.. Arra gondolok én,hogy alapjárato is,és kis fordulaton is nem nyom eleget az adagolo,pumpa...
Ez így tényleg nehezen értelmezhető, a leírásod alapján lehet, hogy kis gázzal indulsz munkánál, de lehet, hogy túl van méretezve a munkagép, azért fullad le. Pontosabban írd le a problémát!
ÜUdw ! Az MTZ 820 asom kis gázon nem gyulad meleg motornál se,de ha adok neki nagyobbot egyböl gyulad. Terhelésnél is volt olyan,hogy kis káznál lefuladd a motor.. pl eke,munka gépnél.Induláskor persze... mi lehet a probléma???
Igen a külsejére kell a negatívot kötni. Legtöbbször 10A szokott lenni kb nem hiszem hogy nagyobbat át tud vinni. Ha csak telefontöltőt szeretnél bedugni elég a 3A is.
Szivargyújtót szeretnék bekötni a mellékelt képen láthatót és ebből csak egy vezeték jön ki azt rákötöm a pozitívra egy 20-25A kis biztosítékkal és ennyi?