Szép az Eb kocsid, azt szeretném kérdezni, hogy vonófej a tiéden milyen van fenn, (milyen előírás van rá hogy műszakin is jó legyen) alkatrészt hol lehet venni, esetleg tudnánk-e beszélni telefonon?
Ráteszed a súlyt a főtengelyre akkor vedd le a agagolót az fel kell húzni 2200ra mert most csak 1700 pörög!
Utánna meg kivenni a porlasztókat és felhúzni 175bárra +- 5-10 bár!
Mert a 550es az csak 125-145bárt nyom!
De ne önfejüsködj hívj egy szakit aki már csinált már ilyet,vagy fegyél bele egy súlyos főtengelyt ,nem biztos ,hogy jó rápakolni a súlyt,arra még csapágy vagy szimering is kell bele!
De egy szaki megmondja ! ez a különbség az 550es és a 80 közt D-244 és D-240 közt !
Én ugy hallottam a sujokkal van kicentirozva.Mivel a főtengelyt nem furkálják a sujokba van belefurva könyitve hogy ne remegjen hogy ki birja a magasabb fordulatot.A dugatyu hengerfej az más.A blokkot nem tudom stimmel e mert a fejpakolás az nem ugyan az. a 80on több juk van.A szomszédban csináltak 82 az 52 ből de vagy 2 évig szerelgették cserélgették mire mostmár tán mondhatni hogy jó lett.
Az mtz 80-nál többet forog és ezért nagyobb a motor nagyobb teljesítmény.
Az 50-es kamrás, ez egy korszerűtlenebb befecskendezési mód, kisebb a porlasztási nyomás is. Észrevehetően, főleg kis fordulatszámon a nyomaték is kisebb.
Nekem van mindegyik, úgyhogy van összehasonlítási alapom.
Mondjuk az 50-es télen könnyebben indul a hengerenkénti izzítás miatt.
Valaki meg azt mondja hogy a főtengelyre súlyok csak azért vannak a kiegyensúlyozottság végett! Amelyik főtengely jobban sikerült azon nincs amelyik kevésbé azon meg van! Mert olyat is olvastam hogy nem mindegyik 80-as főtengelyén van súly!
De akkor mivel több vagy jobb egy 80-as mint egy 50-es?