D240-es a motor szóval nem ugyan az mint ami felénk is van. De az amcsiknál pontosan ment a lóerőmérés, nem úgy mint felénk, hogy akkor legyen 80 a citrom meg narancs!
Te szerencsétlen honnan szedted ezt a sok faszságot? Gondolkodjál már h miket írsz le! Mi van ha valaki innen merít ötlete h hogyan is kellene dolgokat csinálni te meg itt böfögöd azt h havas meg jeges úton nyomja neki... Ennyire fogyatékos nem lehetsz komolyan mondom! Vezettél valaha az életed során autót? Nem hiszem.... Még traktort sem vezettél csak itt fröcsögsz böfögsz fogyatékosabbnál fogyatékosabb fogalmazással, igazán leállíthatnád magad....
Mi sose megyünk drótkötél nélkül még tárcsázni sem. Ha pótkocsival elakadsz, akaszd le, próbáld meg kiszedni a gépet magába, majd ha már stabilan vagy, kihúzod a pótot is. Persze jó dolog ha van a közelbe aki segít. De lesz olyan, hogy a madár se jár arra :)
De ha van is segítség, ha csak úgy elkezdenek tolni, de nagyon be vagy ékelődve, toláskor meg is rokkanhat a pót, ahol tolják.
De nem leszólni akarlak, csak mi se 1x akadtunk már el a Szamos alatti agyagos földön.
Meg volt mai nap az első 4x4+ difizár elakadásom jó tiszai agyagos fekete föld! Gallyfát kellett behozni míg egyenesen kellett menni semmi baj mikor fordultam a pótkocsi abba a pillanatba az eleje el is süllyedt jó felniig! Próbáltam előre hátra de csak a gép ásta magát elfele hátrafelé meg a rudat nyomtam elfele! Közel szántott egy John deere az tolt meg hátulról és úgy tudtam kijönni! Gondoltam megosztom veletek!
De nem is volt légkondi meg 55 w halogén izzó ,és ennyi lámpa se ,na meg azokon még a világítás nem egyen áramról ment hanem a generátoron volt váltó áramú kivezetés és aszt használta nem az egyenáramú oldalt !
hol tudok hozzá való cuppántot venni? vagy csináljak? amúgy mekkora a rávaló cuppánt pontos mérete? mert ami rajta volt levágtam, mert a csavar kajakra rávolt rohadva, és nem fért volna be a kocsiba, így is kilógott, attól fostam megállít a rendőr, mert az irataim is itthon maradtak!
Most nézem a régi MTZ-50-es kisfülkés a bukócsöves elődje karbantartási könyvet 70-es évek 12V akkuval és 42Ah-s teljesítménnyel szállították. Mi meg sorba rakjuk bele a 2db 100Ah vagy 1db 150Ah-s akkut. A téli nyári átkapcsoló az merre van a fekete relés dobozon valahol a z MTZ 550-esen a motortérbe a hidraulika felső részénél?
Sziasztok,valaki monoblokkos mtz hidraulikájával került-e már közelebbi kapcsolatba?Ez a szelep érdekelne hogy otthon szétszedhető-e kimosnám vagy belenéznék mert forralja az olajat.
Nem fogadtad meg a tanácsot a kormánylemezek Lajták ,de az ekeszár nem és nem nyírócsapos ,ha valamit fogsz vele szana szét hajlik törik minden gratulálok jó vásárt csináltál!