Keresés

Részletes keresés

Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90875

Azért akarom berakni a voltmérőt hogy van-e töltés vagy nincs meg hogy mennyi? Az ampermérő ezeket nem mutatja!

Előzmény: kornél1982 (90874)
kornél1982 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90874

Az akkumulátor által felvett áram mennyiségét illetve hogy van e töltés vagy nincs.

Előzmény: Mtz 550E (90873)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90873

Miért hagyjam bent az ampermérőt? Mi célt szolgál?

Előzmény: kornél1982 (90872)
kornél1982 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90872

Hát az ampermérőt hagyd bent azt javaslom inkább rakd fel máshova a volt mérőt 

Előzmény: Mtz 550E (90871)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90871

Igen ha megoldható lenne! Biztosabb a voltmérő mert azon látom ha gond van de az ampermérő meg nem sok mindent mutat!

Előzmény: kornél1982 (90869)
fpeti007 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90870

Igen errol a fajtarol beszeltem.

Előzmény: gjoni1978 (90867)
kornél1982 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90869

Az ampermérő helyére szeretnél voltmérőt bekötni??

Előzmény: Mtz 550E (90866)
csoppika Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90868

Ami most diódahibás, azon 1 éve 14 volt körül mértem az akksinál...

Előzmény: Józsi73 (90864)
gjoni1978 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90867

Erről beszéltél?

Előzmény: fpeti007 (90797)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90866

Üdv!

Tudnátok segíteni az új voltmérő bekötésébe? A képen bejelöltem a mostani ampermérő két kivezetésén hány vezeték van!

Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90865

Üdv Geryke89!

Hogy érted hogy rendbe volt szedve a generátorod miket cseréltél benne? Villamosságszerelő csinálta? Gyári generátorod van a 700W-os?

Előzmény: Törölt nick (90860)
Józsi73 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90864

Csak az a kérdés, hogy mire a 14,4V eljut a műszerfalba, vagy az akkukhoz, akkorra mennyi lesz belőle? 

Előzmény: csoppika (90862)
csoppika Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90863

Az én generátorom kb 900 üzemórát bírt...most kb diódahibás...

Előzmény: Törölt nick (90860)
csoppika Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90862

Ha minden fogyasztó megy, akkor kell alapjáraton is minimum a 13 volt...inkább 13.5. Fordulaton meg 13.8-14.4 között...

Előzmény: Mtz 550E (90855)
gjoni1978 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 90861

Ez jó az enyém kapásból lemegy nullára lámpával gázadásra tölt csak!

Előzmény: Törölt nick (90860)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90860

Tompított, 4 munkalámpa, és fűtés. A generátor rendbe van szedve azóta nincs gondom..

A videó második részében látni fogod, azt indítás után 10-15 mpel csináltam.

 

Előzmény: kavicsos64 (90841)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90859

Jobb ha veszel rá egy normális generátort csak ne orroszt ! A neten talán iskra néven találtam sok generátort nem is drágán !

Előzmény: Mtz 550E (90855)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90858

13,5 körül világítás nélkül !

Előzmény: Mtz 550E (90855)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90857

Csopi az elébb leirta !!

Előzmény: Mtz 550E (90854)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90856

Eszt tudom én is ! De már mértem is többször is, ha rákapcsolom a multi métert alapjáraton és mérem világitás nélkül 13,5 volt, még mindig alapjárat tompitott fényszóróval 12,3 vissza esik folyamatosan ,a légkondit már be se mertem kapcsolni !!

Előzmény: csoppika (90853)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90855

Ha fogyasztók mennek akkor 13V kell lenni a generátornál teljes fordulaton? De alapjáraton akkor mennyi V-nak kell lenni?

Előzmény: csoppika (90853)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90854

Te mit javasolsz mit csináljak maradjon ez a generátor vagy valami autó fajtát keresek tegyek rá?

Ha 700W a generátor és a világítás nincs is összbe annyi akkor miért megy -ba alapjáraton? Meg fordulaton is csak 1700-körül megy vissza 0-ra!

Előzmény: kavicsos64 (90852)
csoppika Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90853

Azért ha csúszik a szíj, azt meghallod... De szerintem a voltmérő jobb egy műszerfalban, mint az ampermérő. Nekem már 2 akksimat hazavágta, hogy a diódahibás generátor nem töltött többet 12.5 voltnál... Az egyik akksi egy szép januári napon a minuszokban megfagyott... Persze az ampermérő bőszen mutatta a töltést... Multiméterrel mérj rá a generátorra, mennyit tölt, ha a fogyasztók mennek... 13V-nak kéne minimum lenni...teljes terhelésen...

Előzmény: kavicsos64 (90851)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90852

Vissza ,azaz alap állása ! Én sokat töltöttem vele akukat, kicsit, nagyot , de nem ment le 0-ára sosem ! Ám ha 10 óra után is magas marad az amper akkor jó eséllyel cellazárlatos az akud !

Előzmény: Mtz 550E (90850)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90851

Ez tuti így van a 920-on is egy kis talán 10,5 szij tekergeti ! Nem csoda ha lemerül az akku menet közben ,főleg amikor minden megy rajta !

Előzmény: csoppika (90848)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90850

Mikor 5-6A-rel töltöm majd akkor is visszafog menni a végén a 2A-re?

Előzmény: kavicsos64 (90844)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90849

De akkor a 920 ami csak 1800 fordulat teljes gázon, akkor azon nincs is töltés !! Tudtam én hogy árulás van a dologban !! Azért padlógázon ritkán járok csak jó úton !

Előzmény: csoppika (90846)
csoppika Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90848

Ja és egy sima ékszíj nálam tanultabb emberek szerint kb 70A-os generátorig elég. Utána simán elcsúszik a generátor meg megáll(az autókon azért van dupla szíj, vagy hosszbordás)... Azaz kb 980W. Persze az Mtz mérnökei ezt kiküszöbölték azzal, hogy a saját generátoruk ezt sosem adja le:-)))

Előzmény: kavicsos64 (90841)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90847

Azért is szét kell szedni akkor meg minek, ha elkopott a persely aszt cserélni kell ! Bár nem tudom mennyi az olajfogyasztása a két három naponta 2 liter az normálisnak mondható ! Nem inkább elszórja valahol ,hátsó főtengely szimering ,kompresszor környéke , olajhűtő gumi csövei ?

Előzmény: kisgépszerelő (90843)
csoppika Creative Commons License 2015.11.25 0 0 90846

Idéznék a konkurens mtz fórumból:

Ugrás a témához » Szeni | 2015-05-22 15:08:43

A generátor témához a tisztánlátás végett esetleg annyit lehetne még hozzáfűzni, h. nem teljesen írták ki rá a teljesítmény jelzését. Az 1000w utánról véletlenül lemaradt az h.: /2 db/1800RPM. Én is bedőltem egyszer ennek a felírásnak, vettem egy 1000w-osat, aztán mikor nem akarta elszaggatni az istrángot, akkor ráakasztottam egy lakatfogót, és kiderült, h. 1800 fordulat kellett neki ahhoz, h. 40 Ampert le bírjon adni. Egyszóval sokkal többet ér egy bontóból szedett régi zsiguli, v. Skoda generátor, mint egy 1000w-osnak csúfolt Orosz kútkölönc. Ja, és arról ne is álmodjon senki, h. 1400 fordulat alatt hajlandó lenne egy kicsit is dolgozni ez a műszaki csoda.

Előzmény: csoppika (90845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!