Keresés

Részletes keresés

Mtz 550E Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89417

Hali!

Szerintetek az létezne hogy 6l/üzemóra a fogyasztásom úgy jön ki?

gjoni zoli Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89416

Az enyémen is kör adagoló volt és sima adagoló van rajta egész máshová kellett tenni a gyújtást,mert csak hűmmögött.

Előzmény: mtz920 (89415)
mtz920 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89415

de mielött javitva lett a motor nem csinálta ezt. igaz eléggé megvolt halva a karikák br voltak álva a dugóba. adagoló ujjan lett rá téve kb 2000 órát ment ,most fell lett ujitva mert nehezen indult.csak 1 juk van még a tárcsán amivel elöbb lehet tenni abban volt de ott már nagyon kopog.a szürkés füst lehet a turbó is be enged egy pici olajat már.ha alap járaton megy akkor beszivárog.szervizes látta azt mondta még elmegy. a csapágyak nem rosszak csak a tömités enged át. de szervizelni nem lehet nála csak a cseheket.majd cserélni kell lassan majd meglátom munka közben fogy e az olaj .az adagolóval egyszerre lett feltéve mert ezen kör adagoló volt és nem akart rendesen menni turbóval.

gjoni zoli Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89414

Akkor ,ha szürkés kevés az előtöltés ,adni kell neki ! Az adagoló is lehet a ludas ,ha ide oda röpköd a fordulat az nem jó!  Én jó adagolóval szürkés füstnél adtam neki fél lukat és bomba lett !

Előzmény: mtz920 (89413)
mtz920 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89413

hát a turbó miatt nem igazán van füstje.vagy igy is feketét kellene hogy dobjon?csak ugy ködöl picit.ki szedtem a csavarokat és mindjárt a mellette levü furatokba vissza raktam az kb fél milimétert sem mozdult a tárcsa.igy gáz ráadás nélkül nem kopog ojan keményen.ha gázt adok akkor ojan kicsit szürkéset füstöl.meg nagyon hirtelen a motor. ha alapjáratról ráhuzom a kézi gázt ugy fél gázig akkor hirtelen eléri a félgázt és mintha tul pörögne egy kis idöre visszább vesz a gázon  abba hagyja azt a morgást a motor. majd ujra rákapcsol.és kiegyenlitődik a fordulat.vagy ez inkább az adagoló fordulat szabájzója lehet? 

gjoni zoli Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89412

Azt fűlre jobban be lehet lőni ,ha így kopok nagy az előtöltés visszább kell rakni .A kompresszor alatt leveszed a kis fedelet 3 csavar fogja és fölfelé a kompresszor irányába vissza rakod egy negyed lukkal vagy féllel .ha még kopog .Nagyon pici mm-nyi lukakkal rakd följebb nehogy egy teljes lukkal.Mind addig jössz feljebb az állító tárcsán ,mig szépen nem jár és hírtelen gáz adásra feketét fűstöljön ne ,olyan kékest vagy fehérest .

Előzmény: mtz920 (89408)
rönótulaj Creative Commons License 2015.08.19 0 0 89411

Szia!

Az enyémnek majdnem ugyan ez a baja. 9.-ben nem műxik a kompresszor. Annyi különbséggel hogy nincs rendellenes hang. Levettem a kompresszort és látni lehet a valószínűsíthető problémát. Íme:

 

Szóval sajnos a javításhoz szét kell gurítani a traktort, és széthúzni a váltót.

Üdv: Rönótulaj

Előzmény: radoczi94 (89400)
nemcsa Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89410

Üdv. Mindenkinek!

Vettem egy 50 -t de talán nem túl jó gazdától.Sorban jönnek a hibák.Csak hidegindítóval indul de viszonylag könnyen.Az izzítókat kicseréltem de nem segített.Megmértem a feszültséget ami 5,7 -ről csökkkent 0,4 re hengerenként.Ez rendben van ? Gondolom nem ,de hol keressem a hibát ? kösz ha van ötlet.

nagytojás Creative Commons License 2015.08.18 -1 0 89409

ha jó akkor amit a kompresszor levétele után látsz fogas kerék az 9 be is kapcsolatba marad a 6-9 kerékkel

Előzmény: radoczi94 (89407)
mtz920 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89408

Sziasztok.

Van egy kis probléma az mtz előtöltési szöggel.Gyárilag ennél a motornál ha beteszem a reteszelő csavart a lenkerékben akkor ugy tudom 16 fok az előgyujtás.De nagyon csunyán jár ugy kopog a motor. Most lett felujitva a motor.adagoló porlasztók henger dugattyuk.akinek van itt mtz je azt mondta majd ha bejáródik nem ijen hagja lesz.AZ előző tulaj rakotott rá turbót. a turbós motroknál nem kell az előtöltést is visszább venni?

radoczi94 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89407

Azóta addig nézegettem a váltó metszeti rajzát meg a kinematikai vázlatot, hogy rájöttem hogy valahol a körül a kerék körül lesz a probléma, levettem a kompresszort és valóban.Csak azt nem tudom hogy amúgy az a kis kerék 9.ben odaér-e ahhoz a fogaskerékhez, vagy nem. Ha jó a váltó akkor lefut a 6-9 kerék a kompresszoréról, vagy rajta marad a széle?

 

Előzmény: nagytojás (89406)
nagytojás Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89406

Vedd fel a váltó fedelet a felső sorba az utolsó csúszó fogaskerėk motorfelőli oldala lesz  

elvásva hat kilenc kerék  ez közvetíti a hajtàst a kompresszor felé kilencbe kis felületen 

kapcsolódnak a kerekek és pont ott ahol a hat miatt kopik a fogaskerék 

amikor az 50-es hozzám került azon nem is működött 9 be a kompresszor

sajnos szét kell húzni a gépet csak úgy lehet orvosolni a problémàt

 

 

 

 

 

Előzmény: radoczi94 (89400)
Q-pec Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89405

Oké visszaírtam, ne lepődj meg rajtuk :-)

Előzmény: Jáhim1 (89403)
Q-pec Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89404

hja!! te voltál?? azthittem a reciz autószevízt keresed baszki :-D

Előzmény: Jáhim1 (89403)
Jáhim1 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89403

Köszi, email ment.

Előzmény: Q-pec (89402)
Q-pec Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89402

Van két srác Sümeg mellett, ha kell megadom az elérhetőségüket. Ügyesek nagyon, szerencsére nem téjeszcsés parasztok. Üzemanyag, +1100 ft/ óra/ fő. Én csak velük csináltatom, mert a kóklerekkel már tele volt a tököm. 

Előzmény: Jáhim1 (89401)
Jáhim1 Creative Commons License 2015.08.18 0 0 89401

Sziasztok!

 

Segítség kellene. A Rábaközben (Beled, Szil, Páli közelében) nem tudtok véletlenül olyan szerelőt aki vállal MTZ javítást?

Előre is köszi: Jáhim 

radoczi94 Creative Commons License 2015.08.17 0 0 89400

Sziasztok!

Gondunk van egy 50-es MTZ-vel.A kompresszor nekünk még a sebességváltó oldalán van. Az a probléma, hogy alapállapotban a kompresszor teljesen szépen dolgozik, de ha a sebességváltó 9. be van kapcsolva akkor iszonyatos pokoljáró csattogó hangja van a váltóban valaminek. A többi 8 fokozatban és üresben tökéletesen működik minden. 

Valaki találkozott már hasonló jelenséggel?

Q-pec Creative Commons License 2015.08.17 -2 0 89399

Te agyament kőbunkó, a gyári beállítási értéke 0,8-1,1 bár, nehogy azt mondd nekem, hogy a mérnökök hülyék voltak hozzá, amikor megtervezték, kb. az összes MTZ ezzel az értékkel megy! De te fújd fel nyugodtan ne 1,5 bárra, hanem 150-re aztán amikor akkora lesz mint a hőlégballon, menj neki a Dunának, és olyan lesz a szürke mint a katamarán!!

Előzmény: GABI033 (89398)
GABI033 Creative Commons License 2015.08.17 0 1 89398

Az kevés,bele!

Egyik gazda anyira fujta fel,és mikor megvette a uj gépet,akkor a felninál elszakat,ugy durant egyet mint ha ágyuba löttek vele!

Azt mndták neki az gumisnál nem szabad a ráfon menni lagalább 1,5-1,8bár ,függ a gumi állapttól és minöségtöl OROSZ MAGYAR VAGY más gumitipus

Előzmény: Q-pec (89397)
Q-pec Creative Commons License 2015.08.17 0 0 89397

Szia! Nemtom milyen féltengely kell, ha rossz, de nekem van 2 eladó MTZ 80-as, egybe, féltengely házzal együtt ha kell 35 000 huf. 

Sümeg mellett. Amúgy 0,8-1,1 bar nyomás kell a hátuljába, ez biztos mert én is direkt megnéztem :-)

Előzmény: Mtz 550E (89387)
Szaby27 Creative Commons License 2015.08.16 0 0 89396

8748 hsz ott egy kép nekem így van megcsinálva évek óta száraz.

Előzmény: Mtz 550E (89395)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.08.16 0 0 89395

A zsírzószemnek igaz hogy kikel venni a rugóját és a golyót hogy levegőzzön?

Előzmény: nagytojás (89394)
nagytojás Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89394

az is jó csak menetet kell vágni és a fém forgács bekerülhet a hajtásba de ha túl méretes dugó van csinálva hatos menettel abba passzol a hatos zsírzógomb a dugót bedobod a fagyasztóba és könnyedén a helyére lehet tenni

 

Előzmény: Mtz 550E (89393)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89393

Esetleg a levegőztető helyett zsírzószemet tennék az is jó megoldás lenne nem? Ott is csak a levegőnek kellenek ki jönni!

Előzmény: nagytojás (89392)
nagytojás Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89392

jól látom hogy a levegőző oldalán van lyuk? mert ha igen akkor nem csoda hogy folyik pont a tányér kerék fölött van így a centrifugális erő ki tudja csapni az olajat de a zsírt is gyors megoldás rögzíts rá gumi tömlőt  ha meg lesz időd szedd ki a szellőzőt esztergáltass bele egy

dugót aminek válla van és 2-3 századdal  nagyobb át mérőbe mint a lyuk a közepébe hatos menet bele egy hatos csavar tömítés nélkül és máris csak a levegő tud mozogni

Előzmény: Mtz 550E (89388)
GABI033 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89391

Az a baj nem vastag!

Tegyél bele egy kis zsirt,vagy szed szétmés nézz meg mégis,hol folyik!

MTZ BETEGSÉG

Előzmény: Mtz 550E (89390)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89390

Okoska most is 85w140-s van benne!

Előzmény: GABI033 (89389)
GABI033 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89389

Két okból veri ki az olajat az elsö hajtársböl!

Vagy kiment a szimering és azért,ez egy mtz betegség!

Vagy nem sürü az olajod!

Azt mondják,kell egy kis zsir bele ,hogy ne legyen hig hanem minél sürü legyen mint a kocsonya,mert mindig ki fog folyni!

Minél sürübb váltóolaj 140 85 valahanyas! vagy teljes zsir!

Előzmény: Mtz 550E (89388)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.08.14 0 0 89388

Hali!

Így néz ki 30km-s út után! Miért veri ki ennyire az olajat?

Hiába engedtem le a hátsó kerekeket 1.2barra így is pattog hőcög nagyon a hátulja! Az embert elrázza az ülésbe!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!