Én 552-re raktam. Hatalmas a különbség. Most az igazi a súlyához, talajmunkánál inkább elrúg, mint, hogy lefúljon. Pótkocsizásnál ahol eddig alig ment fel 9-be ott most ugyan ezt tartalék erővel teszi.
Igen nagyon jók lettek a talajok, és a vizet is jól tartják(igaz most esik az eső végre)
Már a napraforgó és kukorica sorja is kezd szépen látszani.
Igen után gyári sajnos, a gyári tárcsára 100.000-t mondtak a 4 db-ra...
Nem kamra ház tömítést majd jövőre akarok cserélni, meg akkor kap egy monitort is, rá kérdeztem egy új 4 sorosra valóra ami hektárt is mér 140.000 pénz 2 év garanciával, ugyan ez használtba 120.000.
Nem volt az sietős, pusztán kíváncsiság :) felező 6 tökéletes gps szerint 7,5-7,8 km/h val csináltam nagy részét. Két emberesek a vetőkocsik egy embernek nagyon jó kondiba kell lenni-e hogy megbirkózzon vele.
Na akkor te csak "üssed-vágjad" a tiédet. Én meg normálisan dolgozok a sajátommal, mert nekem még szükségem van rá, hogy dolgozzon a gép. Ugyan az idén nyáron már 29 éves lesz, de nem adnám oda 3 új traktorért sem
Énis megbecsülöm a gépet,még annyit kéne leszedni a porlasztót és az adagolt és beállitani hogy mégis nincs megkopva valami benne vagy kell e ujat venni ha már nem lehet arra az értékre állitani!
Ja meg a szelephézegot,mert egy kicsit egyetlenül jár a motor,mikor az ember dolgozik vele!
De nyáron meglesz ha nem lesz sok munka és ráérnek a szakit ,és énis ,a munka mellett!
Amikor nem volt más, 50essel is megcsináltak a "téjeszcsében" mindent. Tudod sokan még egy szakadt 50esnek is örülnének. Amúgy nekem sem tökéletes a 80as fostalicskám, még kell neki egy motorfelújítás, mégis vigyázok rá, és megbecsülöm, pedig amikor melegszik a motor néha így elkap egy érzés, hogy felgyújtom a gecibe. Ha meg azt akar venni, az Ő dolga, neki erre van szüksége. Könnyű másnak mondani, hogy ezt vegyen, azt vegyen, te meg vegyél bazzeg 55 milláért egy használ john deert ok?? Mert az meg a 6méteres tárcsát húzza mint a kurva anyja picsája!
Talán itt többen látjátok: keresek 550-552-80-82-es MTZ-t ( nem mindből egyet, csak összesen egyet). Homlokrakodó lenne belőle, így az állapota nem érdekel. Ha valaki tud normális áron eladót, ne tartsa magában, jelezze nekem.
Az utángyári már csak ilyen. Nem is tudom 2,4mm-es furattal mit akartak. Spc-be 4-es körül van ha jól emlékszem, de nem biztos.
Olyan kamraház tömítést is vettél vagy még nem?
Hát elég sietősre vetted a figurát :-) Ne csodáld, ha meg meg nyögött.
Bár ezekkel a vetőgépekkel lehet gyorsabban menni, akkor is pontosan vetnek. Bár, ha rossz a tél és nem fagy ki a föld, hantos marad a felszín, akkor nem egészséges, ha megpattanak rajtuk a vetőkocsik.
Levettük az ékszíjat, valszeg hengerfejes lesz :-/ A szerelő azt mondta, ne bántsuk, mert nem biztos benne...várjuk meg, míg teljesen kiadja magát. Szal rakok rá egy zsiguli fűtőradiátor plusz hűtésnek. Tegnap húztam vele egy méhészkonténert, mert csináltunk egyet. Szal 8-10 km-en keresztül húztam, még az üzemi hűmérsékletet sem érte el. De a vízhűtőt kimostam sterimobbal. Szóval igazából faszmtudjamiabaja XD Megy amíg megy oszt kész :-P Utána felújítás....
ahol veszed az alkatrészeket ott nem tudnak tanácsot adni vagy esetleg valahonnan egy szerelési kézikönyvet venni? ha van műszaki érzéked és átlátod a dolgokat + van autószerelő ismerős akkor szerintem nyugodtan vágj bele Esetleg nézz a felújításról videót ha van youtube-on
Bocs, látom ez a topik jól pörög, ezért beteszem ide is:
Sziasztok!
Motorfelújítás előtt állok, de még sosem csináltam ilyet. Ha van műszaki érzékem vágjak bele én egy gyári felújítókészlettel, vagy vigyem el egy szakműhelybe (Szakál Metálra gondoltam), ahol tudja fene mit cserélek ki és mire. Primitív alapkonstrukció, 4 hengeres hüvelyes (+gumikarika) 35 éves IH-D206ci moci. Őszintén szólva nem igazán tetszik a Szakálban, hogy félig szétszedve kell bevinnem a motort, össze nem rakják (félnek a felelősségtől), így majdnem ugyanott vagyok, mintha egyedül nekiesnék. Megérik az a 120E-nyi munkadíjtöbbletet, vagy ne féljek, csináljam én (esetleg egy autószerelővel együtt), garantáltan gyári alkatrészekkel?
Ami még jelentős gond lehet, hogy fogalmam sincs a meghúzási nyomatékokról, illesztési hézagokról, gyakorlatilag semmilyen gyári értékről!