Pár hónapja beszéltük hogy lehetne átalakítani a trakit hogy alul az új fajta vonólapot fel tudjam tenni és a feszítés is belül maradt a permetező miatt.
És arra jutottunk egyszerűbb a permetezőt átalakítani. Igen, de megint problémába ütköztem.
Mégpedig nem jön ki a vázból a vonórész annyira bele van rohadva. Hogy tudnám kiszedni a vázból a vonórészt?
Vedd le róla az ékszíjat ,töltsd fel teljesen és nézd meg mit csinál a víz felszíne.Lehet,hogy porlasztó hüvely alatt sumákol. Igaz nem tudom milyen hengerfej van rajta.
Nekem így kezdődött, amikor nyomta bele a gázt. Akkor elvittem a hengerfejet sikbaköszörültetni. Volt benne egy pici gödör. Az a része szerintem jó a gépnek, szal nem puforogtat bele. Amúgy kinyomta a vizet a kipufogón. Az én MTZ-m HYBRID volt. Hidrogénnel ment XD.
De holnap olajcsere lesz neki, megnézetem a szerelővel, hogy puforogtat-e! Ha igen akkor veszek rá egy új hengerfejet, meg egy hengerhüvely garnitúrát, aztán akkor szentem jónak kell lennie!!!
Nekem nem. Nincs benne a termosztát. Lehet írni rám bármit, én a tsz-es traktoromat is így hajtottam sok évig, ezt is így használom, idén nyáron lesz 11 éve, hogy nálam van, de eddig nem vettem észre semmi káros hatását. A nyári nagy melegben hajtva sem megy 55-60°C fölé, hidegben meg felhúzom a hűtőredőnyt
múltkor míg retkes volt az olajhűtő és felnyomta 90-re akkor igazán üveg hangja volt és mintha sokkal erőteljesebb lett volna. Az olajnyomás is 2 körül mozgott 1900-as fordulat környékén. Tökéletesen ment csak akkor meg nem volt elég hűtés és a nap 2. felében átlépte a 90-et is 100 környékén hagytam pihenni h visszahűljön. Ma permeteztem és így volt 75 de a termosztát még alig engedett vissza vizet.... na de jól van az már majdnem üzem meleg.
Tegnap előtt mondta a sógorom, hogy az övé is melegszik, magasnyomásúval kikell nyomatni a hűtőt, akkor abbahagyja. Pedig az övé újabb, amúgy a motornak jó hangja van, egyálltalán nem kopog, meg erő is van benne, és könnyen is indul. De most kinyomattam mint állat, kíváncsi leszek mit művel, csak most meg elfogytak nagy igénybevétellel járó munkák! Csak kaszálás van, meg rendsodrás...vagyis lesz. Addig csak ilyen fisi.fusi munkák lesznek. Nekem kb. évente 800-100 üzemóra megy bele, ezért kezdtem el földeket bérelni, hogy kilegyen használva. Most első körben 2,5 hektárt, de összesen 12-13 hektárt szeretnék bérelni, hogy az állatoknak memgtudjam termelni a takarmányt, ne kelljen venni!
több ezer mtz-nek jó a 4 lapátos ventilátor akkor neked is jónak kell lenni. Meg kell keresni a melegedés okát, sajnos így nem nagyon tudunk segíteni csak ötletet adni, legalább hallani kéne a hangját a gépnek. meg több infó az előzményekről, milyen javítások voltak az elmúlt 1 évben stb...
Ráadásul azon gondolkodtam, hogy jó balfasz megoldása van az mtz-nek, hogy szívja a levegőt, nem pedig fújja! Még megnézem, hogy a kormányoszlop és az olajhűtő között mennyi hely van, hátha befér egy vékonyabb ventillátor plusszba. Ami fújja a levegőt....
Az nekem is sok gondomat megoldotta. :D Előtte ha 20foknál melegebb volt, akkor 2-3 körönként mindig pihentetni kellett a gépet kicsit, mert forrni akart, most meg 80at tartja masszívan. Tüneti kezelésnek nagyon jó a 6os venti.
Most kimostam sterimobbal az egész elejét, átnyomattam. majd meglátom, hogy most hogy viselkedik. A termosztát kinyit, megy a víz, mint barom. Mi az-az előtöltés??? Most rárakom a fűtés rendszert, egy zsiguli fűtőradiátort fogok felrakni a hátsó sárvédőre, plussz egy hűtésnek....