Tegnapi napra.. :) Ősszel kukorica tarló tárcsázáskor állandóan ki kapcsolt a tarktor elsőhajtása, szántásnál is de akkor ritkábban, pirossal jelölt rész meg volt kopva, és a másik végén már majd 1,5 cm-t tudod mozogni rögzített állásban is..
csak a perem vastagabb az is csak azért,hogy az orbitos cuccok elférjenek az illeszkedő felületek mérete ugyan az eddig amit láttam eltörni az vagy a perem alatt vagy fölötte volt ha nem akarod orbitozni teljesen felesleges szerintem
Azért cserélem, mert felújítás alatt van az elsőhajtás és mozgott a perem a hüvelyen, ezért cserélni kell, ha már kicserélem az erősebbet teszem bele, több mint 2X olyan vastag.
A régi 82-es mtz szöghajtásánál lévő 10mm (vékony) peremes hüvelyt ki lehet cserélni vastag pereműre (26mm). Mit kell rajta még alakítani, hogy jó legyen? Véleményem szerint a rugó támcsapágy alá kell egy 16mm-es közdarab, hogy a rugóút ne változzon. Amúgy az összes többi dolog szerintem ugyanaz, mint az újaké.
próbáld meg átkötni a munkahengert másik karra vagy csatlakoztass valamit a kihelyezett hidraulikára mer lehetséges.hogy a vezérlő tolattyú illetve a ház furata kopott
a nyakas szelep fészkét is meg kell nézni +a biztonsági szelep rugója nem e deformálódott szelep golyó valamint a szelepfészek nem e verődött be
Szia. Nézd meg a bizti szelepet, a nyakas szelep fölött zárósapka van rajta, elvileg le van plombázva is. Ha ezt szétszeded utána nyomást kell mérni-beállítani.
Hello. Mtz 52-es nél olyan problémám adódott, hogy nem emel rendesen a hidraulikám. Üresen felemeli a hidraulikaszárat de pl ha már rá állok akkor nem bírja valamint ha lefelé nyomatom krepegő hangot ad ki amíg nem ér le, utánna elhalgat. gondoltam először a nyakas szelepre, már 3 szor szedtem le (nem változott semmi) gondoltam akkor más hiba lesz, szűrőt tisztítottam (nem volt túl koszos) olajszint rendben, vettem rá új szivattyút de nem változott semmi. tud valaki valami okosat mondani?
az a lényeg,hogy a hidraulika olaj úgy van adalékolva ,hogy bírja a nyomásból eredő terheléseket nem bántja a gumi és műanyag alkatrészeket jól vezeti a hőt az 52-esen hatodik éve van fenn a szivattyú azóta csak a rugó meg a szivattyút a vezérlő szeleppel összekötő csövét kellett cserélni
Köszönöm a tanácsot, a hidraulikába 1 éve van a 68-as hidraulika olaj. nekem eddig nagyon bevált, azért is rakok bele hidraulika olajat mert állítólag finomabb olaj mint a motor olaj így hátha nem kopnak annyira tőle az alkatrészek.
alumínium és csavar közé midig kell alátét mert a csavar sarka megsérti tehát lapos és rugós alátét kombinációja javasolt de ahogy a neten nézem ha jó a tömítés Cikkszám: 245-1306023 és nem sérült a ház akkor elvileg a csavar mellett nem szivároghat a víz
a 68 "vastagabb" hidraulika olajat válaszd jobban bírja az igénybe vételt meg a munkahengerre menő csövek csavarját érdemes kicserélni 10.9 acél imbusz csavarra
mindenhova új tömítés gumi gyűrű meg ha már lent van a szivattyú akkor a ráfolyó oldalba a gumicsövet bilincsekkel együtt sok későbbi szívástól megmenekülsz
megfogadom a tanácsot. most jelenleg hidegen alapjáraton tenyér éllel lehet betonon kormányozni, de ahogy melegszik úgy nehezedik szivattyút kap nyomást beállítom, munkahengert akarom rendbe rakni, holtjátékom szerencsére nem túl nagy. Most már felkerült a listára a rugó. Esetleg még valami, jó tanács h mire figyeljek? ja és hidraulika olajat kap.
87972 hozzá szólásba bemásoltam a könyv ide vágó részét 4-8 mm-t ír az 5 kezdésnek nem rossz kezdésnek
ha a szervót javítod a vezérlésbe érdemes kicserélni a három kis rugót erre 16-068-A ez a gyári cikkszám hatalmas lesz a különbség a 82-esnek széles kerekekkel is egy ujjas lett a kormánya álló helyben