Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88029

Jó napot!

Tegnapi napra.. :) Ősszel kukorica tarló tárcsázáskor állandóan ki kapcsolt a tarktor elsőhajtása, szántásnál is de akkor ritkábban, pirossal jelölt rész meg volt kopva, és a másik végén már majd 1,5 cm-t tudod mozogni rögzített állásban is..

 

 

ft150 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88028

Visszacseréltem vékonyra. :-)

Előzmény: nagytojás (88027)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88027

tedd át a csillagot a felfogatók belső felére

Előzmény: ft150 (88025)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88026

csak a perem vastagabb az is csak azért,hogy az orbitos cuccok elférjenek  az illeszkedő felületek mérete ugyan az eddig amit láttam eltörni az vagy a perem alatt vagy fölötte volt ha nem akarod orbitozni teljesen  felesleges szerintem

Előzmény: Tibcsi95 (88023)
ft150 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88025

Nekem a csillagfelni van,mikor kicseréltem a vékonyperemest vastagra a felni beleért a reduktorkönyökbe.

Előzmény: Tibcsi95 (88024)
Tibcsi95 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88024

A felnit miért kellene cserélni? Abszolút semmi köze sincs a felnihez, a többi mind ugyanaz marad.

Előzmény: ft150 (88020)
Tibcsi95 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88023

Azért cserélem, mert felújítás alatt van az elsőhajtás és mozgott a perem a hüvelyen, ezért cserélni kell, ha már kicserélem az erősebbet teszem bele, több mint 2X olyan vastag.

Előzmény: nagytojás (88022)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88022

minden további nélkül a rugót se kell cserélni vagy hézagolni mert olyan a peremes hüvely kialakítása tök mindegy milyen  a felni 

mért akarod vastagra cserélni?

Előzmény: Tibcsi95 (88019)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88021
Előzmény: roburka (88018)
ft150 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88020

Felnit is kell cserélni.

Előzmény: Tibcsi95 (88019)
Tibcsi95 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88019

Sziasztok!

 

A régi 82-es mtz szöghajtásánál lévő 10mm (vékony) peremes hüvelyt ki lehet cserélni vastag pereműre (26mm). Mit kell rajta még alakítani, hogy jó legyen? Véleményem szerint a rugó támcsapágy alá kell egy 16mm-es közdarab, hogy a rugóút ne változzon. Amúgy az összes többi dolog szerintem ugyanaz, mint az újaké.

roburka Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88018

Sziasztok Urak! Valaki megtudná mondani a régi 50es bukócsöves Mtz -nek a pontos súlyát?

nagytojás Creative Commons License 2015.02.27 0 0 88017

próbáld meg átkötni a munkahengert  másik karra vagy csatlakoztass valamit a kihelyezett hidraulikára mer lehetséges.hogy a vezérlő tolattyú illetve a ház furata kopott 

a nyakas szelep fészkét is meg kell nézni   +a biztonsági szelep rugója nem e deformálódott szelep golyó valamint a szelepfészek nem e verődött be 

a gyári nyomás érték 145-160 bar

Előzmény: Ricsimtz (88010)
Antal csorvási. Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88016

problémám mtz kerékösszetartásom minusz 1cm.

ha menetiránynak vagyok a kerék mögött lefele vagy felfele tekerjem az összekötőt?

Ricsimtz Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88015

Köszi.

Előzmény: dagadtmadar (88014)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88014

50-esnél 140 bar az üzemi nyomás

Előzmény: Ricsimtz (88013)
Ricsimtz Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88013

Köszi az infót, megpróbálkozok vele csak nemnagyon van hozzá cuccom, esetleg nyomás értéket tudsz mondani?

Előzmény: ferri72 (88011)
kupeci Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88012

Oké, mondtál új dolgokat!:)

Előzmény: nagytojás (87997)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 88011

Szia. Nézd meg a bizti szelepet, a nyakas szelep fölött zárósapka van rajta, elvileg le van plombázva is. Ha ezt szétszeded  utána nyomást kell mérni-beállítani.

Előzmény: Ricsimtz (88010)
Ricsimtz Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88010

Hello. Mtz 52-es nél olyan problémám adódott, hogy nem emel rendesen a hidraulikám. Üresen felemeli a hidraulikaszárat de pl ha már rá állok akkor nem bírja valamint ha lefelé nyomatom krepegő hangot ad ki amíg nem ér le, utánna elhalgat. gondoltam először a nyakas szelepre, már 3 szor szedtem le (nem változott semmi) gondoltam akkor más hiba lesz, szűrőt tisztítottam (nem volt túl koszos) olajszint rendben, vettem rá új szivattyút de nem változott semmi. tud valaki valami okosat mondani?  

nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88009

az a lényeg,hogy a hidraulika olaj úgy van adalékolva ,hogy bírja a nyomásból eredő terheléseket nem bántja a gumi és műanyag alkatrészeket jól vezeti a hőt    az 52-esen hatodik éve van fenn a szivattyú azóta csak a rugó meg a szivattyút a vezérlő szeleppel összekötő csövét kellett cserélni

Előzmény: dagadtmadar (88008)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88008

Köszönöm a tanácsot, a hidraulikába 1 éve van a 68-as hidraulika olaj. nekem eddig nagyon bevált, azért is rakok bele hidraulika olajat mert állítólag finomabb olaj mint a motor olaj így hátha nem kopnak annyira tőle az alkatrészek.

Előzmény: nagytojás (88005)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88007

alumínium és csavar közé midig kell alátét  mert a csavar sarka megsérti tehát lapos és rugós alátét kombinációja javasolt  de ahogy a neten nézem ha jó a tömítés Cikkszám: 245-1306023 és nem sérült a ház akkor elvileg a csavar mellett nem szivároghat a víz

Előzmény: Mtz 550E (88004)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88006

A ház és a fedél között kell lenni tömítésnek. A csavarhoz nem folyhat ki a hűtőfolyadék!

 

 

Előzmény: Mtz 550E (88004)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88005

 a 68 "vastagabb" hidraulika olajat válaszd  jobban bírja az igénybe vételt  meg a munkahengerre menő csövek csavarját érdemes kicserélni 10.9 acél imbusz csavarra

mindenhova új tömítés gumi gyűrű meg ha már lent van a szivattyú akkor a ráfolyó oldalba a gumicsövet  bilincsekkel együtt sok későbbi szívástól megmenekülsz

Előzmény: dagadtmadar (88002)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88004

Holnap szeretném megnézni mit tudok vele csinálni! Vagy reszelővel vagy köszörű kövön kicsit meghúzom a csavar felfekvő részét!

Előzmény: nagytojás (88003)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88003

holnap megyek a boltba pár apróságért és meg nézek egy újat

 

Előzmény: Mtz 550E (88000)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88002

megfogadom a tanácsot. most jelenleg hidegen alapjáraton tenyér éllel lehet betonon kormányozni, de ahogy melegszik úgy nehezedik szivattyút kap nyomást beállítom, munkahengert akarom rendbe rakni, holtjátékom szerencsére nem túl nagy.
Most már felkerült a listára a rugó.
Esetleg még valami, jó tanács h mire figyeljek?
ja és hidraulika olajat kap.

Előzmény: nagytojás (88001)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 88001

87972 hozzá szólásba bemásoltam a könyv ide vágó részét  4-8 mm-t ír az 5 kezdésnek nem rossz kezdésnek

ha a szervót javítod a vezérlésbe érdemes kicserélni a három kis rugót erre 16-068-A  ez a gyári cikkszám hatalmas lesz a különbség a 82-esnek széles kerekekkel is egy ujjas lett a kormánya álló helyben

 

 

 

 

 

 

Előzmény: dagadtmadar (87999)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.25 -1 0 88000

Hali!

A képen látható helyen a csavar feje alatt szivárog a fagyálló! Nektek van alátét a csavar feje alatt vagy mit lehetne vele csinálni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!